Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläki ois varmaan revenny käsistä touhu, jos tulokas ois ollu tyttö :D

Jotenki vaan nyt mun mielestä poikien vaatteet on kivempia (mistä lie johtuu) :)

Mul on kans muutama mekko, joita ite oon pienenä pitäny, ne on jotai 1-2vuotiaan kokoa. Ja kaikki justa sellasia juhlamekkoja, et niitä väenväkisin pidin esikolla päällä muutaman kerran. Onneks nyt saa sit Tyynelleki ne käyttöön :) Ja nyt on niitä juhlia sit jo enemmän ku on esikon ja Tyynen synttäreiden lisäks viel serkunki synttärit jne.

Mä kyl niin toivoisin seuraavaks poikaa. Must pojille on niin ihania vaatteita kanssa ja monta kertaa meinannu jo pojan vaatetta ostaa. Kerran ostin Tyynelle sellasen bodyn ja unihaalarin mis on kaivureita ja traktoreita eri väreissä. Kotona vast huomasin et sile on myös muutama pikkupräntti mis lukee "Boys at work" .

Nappo on joo ihania vaatteita tuol noshshopis :) Kiitti linkistä :)

Bettie mun mielestä osaa vaatteista voi käyttää tytöillä ja pojilla. Tokkopa tuo nyt haittaa, jos siinä pojista jotain lukee :)

Vauvanvaatteiksi valitsin pehmeitä ja neutraaleja värejä. Nyt oon ostellu sit pienelle miehelle sopivampaa settiä. Just lentsikkapaitaa jne. Siltikin osan vaatteista ostan edelleen sellaisina, et sopii sit tytöllekin, jos o tullakseen. :)

mulla onneks on tyttö.toista lasta en tee.miehen kannalta harmi koska se haluis pojankii.
siinäpä harkintaa vauvalle....:laughing002

No sama juttu. Mä vähän ehkä varovasti toivoin tyttöä, mutta kun poika oli tulossa, niin jotenkin oli kokoajan sellanen fiilis, et poika mun pitääkin saada. Ja onkin ihana poika. Aivan tajuttoman rakas ihana pallero. Ei missään nimessä oo pettymys ikinä kumpi tahansa tulee. Jotenkin järkyttää lukea niitä juttuja, et abortoidaan sikiöitä sen takia, että ovat "väärää" sukupuolta. Hirveää.

No mä olin vähän aikaa pettyny, ku kuulin, et on poika. Tosin mä arvasin sen ennen ultraakin. Se pettymys meni ohi saman tien, ku ultrasta hilpasin kauppaan ostaa vauvanvaatteita. Sinisiä tietenki :D

En ees pystyis kuvittelee elämää ilman tota pööpöä. Oonki sanonu jälkeenpäin, et onneks oli poika :)

mä toivoin alusta asti tyttöä,ja itkuhan siinä tuli kun kuulin että tyttö tulee.
olipa homma saada luettua kaikki keskustelut läpi,yksinää täällä huusin et oottakee,oottakee.konekkii lataa nii s**tanan hitaasti:grin

Mä kerroin kavereille, et uskotteko, et mul on pippeli mahassa. :D Voi sitä naurun määrää...

Itse toivoin vähän, että olisi toinen ollut poika, niin olisi sitten ollut molempia. Mutta ei se tietenkään ole yhtään harmittanut, vaikka nyt onkin kaksi tyttöä. Ei tuo pieni ihmisenalku voisi yhtään sen rakkaampi olla. Ja toisaalta tosiaan nyt ostelee esikoisellekin vapaammin tyttöjen vaatteita, kun tietää, että niille on toinenkin käyttäjä. Vaikka en kyllä pue tyttöjäni pelkästään pinkkiin ja mekkoihin, mutta on kiva, että joskus voi jonkun kivan mekonkin tai tyttöjen värisen vaatteen ostaa. Esikoisen aikaan tosiaan ostin enimmäkseen sellaista, mikä menisi sitten myös pojalle, jos sellainen sattuisikin tulemaan.

Mä näin alkuraskaudessa unta, että sain pojan enkä oikein muuta osannut sen jälkeen itselleni kuvitella. Onneksi tuli poika. Toista ajatellen, toisaalta olis ihanaa, että olis myös tyttö pojan lisäks, mutta toisaalta veljeksetkin olis kiva ajatus :)

Mä en mieltänyt itseäni poikalapsen äidiksi. Mies oli varma, että tämä uusin tulokas on poika. Itse en uskaltanut ajatella kumpaakaan, mutta ajattelin sen olevan tyttö ja ajattelin että ovat sitten leikkikavereita esikoisen kanssa muutaman vuoden päästä. Kun synnytyssalissa sanottiin, että se on poika niin kyllä siinä hetken oli, että WTF? Ensimmäiset viikot musta tuntui siltä, että mä puen sen vauvan aivan väärän värisii vaatteisiin, että pitäis olla vaaleanpunaista ym koska en nähnyt itseäni poikalapsen äitinä. Mutta nyt olen jo tottunut sinisiin, vihreisiin ja kaikkiin ihaniin poikien vaatteisiin. Nyt on ihanaa kun on molempia sukupuolia ja kyllä nuokin leikkivät tulevaisuudessa yhdessä.. Enkä voisi enää kuvitellakaan, etteikö minulla voisi olla poikalasta <3 Mutta salaa mä kyllä toivon, että saisin joskus vielä toisen tyttövauvan :oops:

Tekee vaikka jalkapallojoukkueen, kunhan tyttö tulee. :D

Kyl mä uskon, et kolme muksua on maksimi.. olkoot sitten vaikka poikia kaikki. :D

Takaisin