Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäde, mä kävin tänää ostaa semmosen soivan maton. Meni rahat niin hukkaan. Se ei ollu yhtään semmonen, ku oletin :/

Jaa, sieltä lidlistä? No eipä tarvi vaivautua itekään sitä sit ihmetteleen jos ei oo hyvä.

Juu sieltä. Tulee sitä varmaan nyt väkisin käytettyä.

Tietääks joku hyvän ja halvan lämpöpussin ?

Mekii hommattii se matto,kaikki äänet kuuluu tosi hiljaa ja ne eläinten äänet kuuluu niistä pianon koskettimistakii,en tiiä miten sen pitäs oikeesti toimia.
Lekmerillä on lämpöpusseja mut ne ei kyl halpoja oo,en tosin tiiä sitäkää minkä hintasia ne normaalisti on.

Mä ihmettelin samaa siitä matosta. En jaksanu lukee ensin käyttöohjeita. Sinne ku laitto ne patterit, ni siellä oli semmonen säätönappi, mistä sai kovemmalle :)

täytyypä perehtyä siihen vähän tarkemmin.
Kävin sitte tilaamassa sen korin tonne vaunujen alle,makso 45e:eek:!! parempi sen korin on sitte nostaa noijen vaunujen myyntiarvoo...ja ostin sitte vielä sen vaunuverhonkii...täytyy antaa pankkikortti miehelle et jää loppukuuks rahaa..:grin

Nappo: mitkä vaunut teillä on. Me tilattiin ne Oran Jovi Airit vuoden 2012 mallistosta. Sai aika edullisesti ja olen pitänyt vaunuista :).

Mä rupesin kattoo tarkemmin noita lämpöpusseja. Ne mitkä kävis meille on 80cm. Eihän nekään sit kauaa menis. Taidetaan vielä kituutella kopassa.

@sukki en yhtään muista mutta taitavat olla vuoden 2011 mallin ora jovit kun kaverilta nuo ostin.. mielestäni tosi näppärät vaunut ja käytän päivittäin noita vaunuja. :)

Noniin kävin vähä guuglaamassa niin samat vaunut @sukki on ku teillä mutta vähän uudemmat kun meillä :)

Mies kävi kans ostaa lidlistä sen musiikkimaton. Ja fiksusti luin käyttöohjeet ni laitettii se heti isommalle. Nyt täytyy vaan sit vahtia ettei esikko laita volyymiä täysille silloin ku Tyyne leikkii siinä. Se on nyt lelu sitten molemmille, ni ei ehkä tarvi tapella kumpi sil saa leikkiä. Ennestää meil on sellanen "pimputin" mis on noi samat toiminnot paitsi vähä laajemmin (ei matto) ja siitä noi kaks on viimesen viikon kinannu et kumpi saa soittaa. Toisin sanoen esikko valittaa et Tyyne painaa väärää nappulaa...

Takaisin