Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana matto, mutta ei me oikeasti tarvita sellaista. Meillä on yks leikkimatto jo ja pikku hiljaa se on jäämässä leikeistä pois. Toivottavasti tuon voittaa joku joka vaikka vasta odottaa vauvaa :) Kiva kyllä, että seuraavat siinä mielessä viestimäärää ettei juuri "pää"-viestit kelpaa koska sillähän saa itselleen ties kuinka paljon viestejä :grin

Nyts iis elomammat hiljaa, että joku muu voittaa hienooon maton! *peukku ylöspäin* - hymiö

Mistä sä Jäde löysit päivittäiset viestimäärät :eek:

Toi matto ois joo tosi ihana, mut meilläki alkaa Tyynen kiinnostus jo tollasee lopahtamaa. Lähinnä se yrittää syödä niitä kaaria ja repii niitä hulluna :rolleyes:

Mä oon ihan pöllöfani, toi ois ihana. Sinänsä toi kilpailu on kyl vähän höhlä. Kyllähän sitä äkkiä saa satoja viestejä, ku kirjottelee joka paikkaan ja mitä sattuu. En kyl tiiä, mikä ois semmonen hyvä kilpailu.

Nii no sen verran ne kuulemma kattoo, et pitää sen viestin sisältö olla asiallista/sisältää asiaaki, eli pelkkä moi tai hymiö ei riitä. Ja mietin et jos ne ei heti sitä tajuu kattoo, ni jos epäilyttää et joku yrittää vak "huijata", ni siithä voi sit vinkata ylläpidolle. Se kyl vähän ärsyttää jos jotku kaivelee jo todella vanhoja viestejä ja nostaa niit ylös, vaik alkuperänen kirjottaja ois jo asiaasa saanu vastauksen. Mut toi taas on sellenen asia, et kaikkia ei vaan voi miellyttää ja tästä oliki joskus jo puhetta adminien kanssa jossai ketjus :)

Mä en olis ees ollu tietoinen mistää pöllömatosta jos ei ois linkattu juttua. . Ehkä asiasta ois pitänyt olla Hiljaa ja palkita kuun lopussa joku.. tosin eiköhän tuolla haeta viestiliikennettä foorumille :) Muutkin kun me juttelisivat :D

top100,ja kattoo sieltä sen tän kuun.mäkii luulin et sieltä näkee vaa edellisten kuukausien viestimäärät mut näkee sieltä tänki kuun.

En mäkään tajunnu noita höpötyskilpailuja vasta kun ihan viime kuun lopussa. Ja nyt ku kultashiini höpötti jostain matosta, nii olin hetken et wtf.. mitä se meinaa? Mut sit muistinkin, et sattui silmään maaliskuun rupattelukilpailu nii siellähän se matto on palkintona. Se on kyllä tosi suloinen. Meidän pojan lempinimi on Pöllerö. Se tulee siitä, et kun saatiin se lahjakortti synnäriltä, et voi hakee ilmaisen bodyn Lindexiltä, nii annoin mieheni valita sen. Hän valitsi ihastuttavan pöllökuvioisen bodyn ja sen jälkeen on pöllöt ollu tosi IN meillä.

Ps. Jäde... mä en vieläkään tajua, mistä tuolta top100 näkee päivittäisten viestien määrän! :D

Pöllöt onkin ihania. :D Meillä on ihanaa sinistä pöllökangasta vielä reilusti jäljellä, ajattelin siitä esikoiselle mekon ommella. Kiiralle tein siitä ihan pikkuisen paidan, mutta se taisi unohtua käyttämättä. Tai sitten siinä oli joku sellainen pikkujuttu, että äiskä laittoi siihen nepparit vähän myöhään. :oops:

Mie en kyllä jaksaisi höpöttää ihan vaan siitä syystä, että jonkun palkinnon voittaisi. Sitä paitsi täällä on niin kovia höpöttäjiä, että päivätyönäni saisin tätä tehdä, että voittaisin. :grin Joten juttelenpa vaan kuten edelleenkin eli silloin, kun on jotain, mitä haluaa sanoa. ;)

No mut jos sen maton jonku elomammoista saa niin se varmaan menee hyvään tarkotukseen jos sen lahjottaa jollekki tai pitää itellensä seuraavaa vauvelia ajatellen :)

Eiköhän ihan samaa malliin jatketa :)

Mä kyllä löydy toppi viime kuun ja tän kun, mutta mistä sä jäde löydät päiväkohtasen? Mä luulen, että jäte on nyt kattella ihan omiaan :D

Mä kans tykkään kauheesti pöllöistä ja kirahveista. Esikolle tilasin netistä jo ennen ku synty sellasen uniikin pöllöpehmon <3 Mua vaa niin harmittaa ku en enää muista mistä mä sen tilasin; se yritys teki kierrätyskankaista lapsille vaatteita ja pehmoja. Niis takeis oli hiippahuppu, oli aika arvokkaita mut niin ihania kuoseja. Ja yleensä tuotetiedois myös kerrottiin et mistä se kangas oli tullut/mitä se oli ennen ollut. Sen kans muistan et liike oli pohjosessa. Mä oisin halunnu tilata sieltä Tyynelleki pehmon, mut ku ei muista ni ei muista, enkä oo vahingossakaa sitä liikettä netistä löytäny, jos siis on enää olemassa :sad001

Mie aattelin, et voisin tän oman läppärin paikalle nostella joksikin aikaa tuon ompelukoneen, niin sitten olisi vain yksi kone käytössä. Siinä vähenisi samalla niin minun kuin miehenkin koneellaoloaika. :D Ja esikoisenkin kyllä, se kun tykkää katsoa lastenohjelmia netistä. Ois varmasti ihan tervettä olla koneella vähemmän ja samalla saisin ehkä ommeltuakin jotain!

Takaisin