Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No meil on toi hyppykiikku käytetty torista ja se on hyvä.. ei oo ratkeamia tms missää... kävi vissii hyvä tuuri ku saatiin hyvä hyppykiikku edullisesti :D

Meilkii on hyppykiikku, ja ei taideta edes ottaa käyttöön. Esikko oli siin pari kertaa mut ei hoksannu mitä siin pitää tehä :)

Tilasin just aurinkolasit kans,saitte innostumaan :D ( Cebe Choukat ).. Ei mitkään trendilasit mutta turvalliset :D
Tulihan shoppailtua kun kerran liksapv...wohoo sanon minä...or not.

Heittäkää jotai linkkii mistä niitä aurinkolaseja saa ku en löydä mistää kaupasta niitä...

Mulla on sellanen lokerolautanen nellepuhina ja siinä on kaks pallolelua reunassa, mut sekin on saatu kierrätettynä. Sitten os sellanen keltanen mehiläispehmuste miehen vanhassa syöttötuolissa, joka pestattiin tumman ruskeaksi pari vuotta takaperin :)

mä ostin jonkun pöhkön pallokuvioisen pehmusteen,oli sittarissa taas niin laaja valikoima etten tienny et kumman olisin ostanu:laughing002

"Onpas tutun näköinen" "Hei meillä on samanlainen" No way :laughing021 Sama käynyt niiiin monen asian kanssa ja koomisinta, että niitäkään ei itse ostettu vaan saatu :laughing002 Hankitaan ite jostain harvinaisemmasta paikasta ja erittäin harvoin mitään.. Halpa-Halli look on meidän alueen juttu :laughing002

ois pitäny käydä prisman puolella mut siellä ei oo sitä samppoota ja hoitoainetta mitä mä käytän,no ois vissii pitäny käydä eri reissu siel prismas.

ainii,toi lautanen on aventin lautanen,en ymmärrä et mikä siinäkii makso ku melkein ruhtinaaliset 10 euroo piti pulittaa.30 eellä olis saanu 3 lautasta ja lusikat ja haarukat.

Käytätkö jotain erikoista hoitoainetta ja shampoota :eek: Ku tuntuu että Prismoissa ja Cittareissa on samat mömmöt :think005

Ja kamalaa rahastusta noi lastenkin tarvikkeet. Onneksi nyt sentään pienet ruokapurkit ovat vielä alle sen euron.. Katotaan onko vielä muutaman vuoden päästä :sad001

Meki ostettii lasten lautanen ja kotona huomattii ettei sitä saa lyödä mikroo... voi vee... ostan kyl sen lautasen mis on imukuppi siel pohjas niin ruoat ei ainakaa lennä pitkin lattiaa :D

Heittäkää jotai linkkii mistä niitä aurinkolaseja saa ku en löydä mistää kaupasta niitä...

Esim Babystyle myy. Lastentarvikeliikkeet varmasti yleensäkin. Babystylessä vaan oli noita Babiatorseja, jotka on kyl hyvät ja tutut kehunu.

Nii ja prismasta lyösin sikahienot lasit pojalle, mut ei ollu sopivaa väriä ku kävin kattelemassa. Et onhan niitä ja silmälasiliikkeetkin myy. :)

Meil on se hyppykiikku, mut ei varmaan tätä menoa saada sitä ajoissa kattoon :D No eipä se kallis ollu, ikä tuo sitä osaa kaivatakaan.

Sanokaapas nyt fiksummat, mikä autoistuin ois pätevä ja hyvä ? Tossa jotain keskustelua oliki, mut kaikki mitä myö ollaan katottu on just vääriä. Eli ei selkä menosuuntaan.

Minäpä oon hiljaa näistä asioista. Meillä nimittäin ihan älyhyvä istuin, mutta kasvot menosuuntaan. Poika viihtyy tosi hyvin. :) (piti silti tää saada höpistä.. :D )

Takaisin