Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa oot Kellitys oikeassa. Lapsille on niin ihania, herkullisia ja värikkäitä kuoseja, että! Mä en oo kovinkaan paljon tehny käsitöitä, mut ompeleminen on kivaa. Oon nyt tehny pehmoleluja iha intopinkeenä.. jos vaikka laajentaisi vaateparsienkin pariin ja alkais vaa pinnisteleen käsityötunneilta saatuja oppeja muistin syövereistä taas esille. :D

No nyt saatte alkaa höpiseen ihan olan takaa, sillä ei oo meidän mamma nyt johdossa.TSEMPPII ELOMAMMAT!!! Ne palkitteekin näemmä joka kuukausi ahkerimman höpisijän. Mulla meni toi helmikuu kyl tehokkaasit höpöttäessä, ku oltiin aika paljon kotona ja oli tylsää. Nyt on alkanu noi muskarit yms ja kevätkin tulee, nii ei täällä jouda enää samaa tahtia pian höpöttään. Ensi viikko ollaan reissussa, joten jää vähemmälle höpötys. :D

meillä ei oo käyttöö tommoselle matolle,meillä yks on eikä se siellä alla vihdy,enää sitte ainakaa ku joskus pääsee eteepäin.

Lomareissut on hyviä höpötyksen vähentäjiä. Mutta eihän edes kesä pysäytä kaikkia elomammoja, niillä on kuitenkin tabletit ja älypuhelimet ulkonakin mukana. ;)

Ei oo meilläkään enää hetkeen jaksettu olla siinä leikkimatolla, mutta ne maton lelut on irralleen olleet kyllä käytössä. :)

Sinbu, sehän ompelemisessa on kivaa, kun tulee aika nopeasti valmista. Ainakin jos tekee jotain yksinkertaista. Esim. peruspaitoja tai toppeja. Lastenvaatteet nyt ovat sitten sen verran pienikokoisia, että niitä tekee siitäkin syystä aika nopeasti. Itseä vaan ärsyttää nyt, kun vaikka miulle tulee käsityölehti, niin siinä olevat ohjeet ovat suurin osa (aikuisten vaateohjeista siis) sellaisia vähän "jalostetumpia". Eli ihan perusvaatteille on aika niukasti ohjeita. Itse olisin kaivannut jotain ihan perus t-paidan, topin tai mekon ohjetta, mutta kaikissa tuntuu olevan joku "juju". Ei sillä, ettenkö osaisi niitä tehdä, mutta kun en sellaisia nyt kaipaisi. Jos kankaassa on jokin villimpi kuosi, niin itse vaatteen pitää olla aika hillitty. Eli pitänee ryhtyä itse niitä kaavoja piirtelemään.

tuolla se on top100.ssa.
meillä oli tänään perunoita ja karjalanpaistia:p ja ootan et mies hinais sen treenatun hanurinsa salille ni sit mä rupeen tekee sitä pannukakkua.

Aah, maapähkinävoipannari. Sluprs. :P Mutta ei ole maapähkinävoita, enkä todellakaan osta sellaista kaupasta ainakaan kahteen viikkoon! :D Täytetyt paprikat kuulostaa kyllä hyviltä. Itsellä ollut hankaluuksia keksiä hyvät kasvistäytteet moisiin, miun mielikuvitus ei aina noissa ruoka-asioissa ole kovin hyvä, vaikka muuten on liiankin vilkas. :D

Kellitys Enpä ole ikinä kuullut tollasesta ku maapähkinävoipannari :eek: Ei sen puoleen, en ole ikinä edes maistanut maapähkinävoita :smiley-ashamed005

Takaisin