Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks kohta tulee kesä. Sit on eessä Jopon osto ja siihen istuin tarakkaan :)

Meil on Brion kaukalo, mikä pitäis mennä 13kg:n asti. Hyvin suuresti kyllä epäilen. Meille liikkeessä sano, et se on ihan normaalia, et jalat tulee kaukalosta ulos. Tiiä häntä sit ?

Mä löysin turvaistuimista blogin, (osin ruottiksi elkää säikähtäkö, siellä oli suomeksikin listat turvallisista istuimista) ja esim. mulle tuo ruottalaisten plustesti on tyydyttävämpi kuin autoliiton tai keski-eurooppalaisten tekemät. Nimi oli muistaakseni bilstolslotsen tms. varmaan plustestillä jne löysi kanssa. Mä olen oikeastaan valintani tehny ja olisin istuimen jo ostanu... mut pojan odotetaan ylittävän sen 9kg joskus kesällä vasta, eli ei viitti jemmata turhan pitkään.

Ja nikin vaihdoin minäkin, kun periaatteessa joku vois tunnistaa siitä. Oon kyllä ollu täysin tietoinen, että näitä tekstejä voidaan lainata tuonne artikkeleihin, mutta ajattelin et se ois epätodennäköistä :)

Meillä on kyl pakko olla joku super iso kaukalo, koska kasvuvaraa on viel vaikka muille jakaa eikä ees jalat tuu yli. Eikä meijän jätkä oo kyl ihan pienimmästä päästä.. :confused:

pistä tiutsi kaukalosta kuvaa.
Jos jonkin hankinnan teen ni sittarissa ois taas 2 vaippapakettia 20e,pamppersseja.

ois meijänkii pitäny ostaa alunalkaen joku tommonen.
jalat kuulemma saa tulla kaukalon reunojen yli,mut hartioita ei saa puristaa ja päänkii pitää mahtua kaukalon sisäpuolelle.
(hmm,tyttö rapistelee lelua niin marsut rupes huutaa ruokaa,hölmöt.)

Mä muistan myös että juuri se miten pää asettuu kaukaloon, määrittää onko kaukalo jo lian pieni vai ei, tietty kilorajat myös :)

Olis kai meidänkin pitänyt ostaa alun alkaen jo isompi. Ei sitä ensikertalasena tiennyt.

Meijän kaukalo on jo esikoisen peruja :) Parasta tossa on se, että meillä on autossa telakka johon ton saa kiinni eli ei tarvii vöiden kans tapella ja sit meillä on matkarattaat johon toi kaukalo menee myös kiinni. Ihan huiput ja tykkään :)

Ois vissii kannattanu ostaa ite kaikki vaunut ym,ni oisin jopa saattanu ostaa semmosen kaukalon minkä saa vaunuihin kiinni ym,mut kaikki saatii ilmasiks,paitsi se kirottu kaukalo ostettii ite ku oli lahjakortti siihen liikkeesee.

Muokattu viimeksi:
Niknik: noita testejä olen katsellut. Niissä on tosiaan vaan se huono puoli, että ne istuimet, jotka saa laittaa molempiin suuntiin on arvioitu aina sen huonomman tuloksen mukaan. Eli aina kasvot menosuuntaan.

mä en ymmärrä noista arvosteluista mitää,jostain katoin et izi go oli saanu tyydyttävän arvon ja ton mukaa oli saanu hyvän.enhän mä tiiä mitä vuosimallia meijän kaukalo on.

Näköjää joku emmaljungan kaukalo sai hyvän arvostelun ilman telakkaa ja telakan kanssa heikon:eek:

älä luovuta,osta joku mikä vaikuttaa hyvältä ja sopii autoo,ehdottomasti tarkasta et se sopii,meillä on siinä ja siinä et mahtuu autoo.

Meijänkii pitäs vaihtaa,jos ton istuimen siirtää takapenkille ni tytön koivet on niskatuen päällä,noo ei ihan mut ei kyl oo kaukanakaa.

Takaisin