Kuuluu tavallaan tuonne vaunuosastolle, mutta olen tilannut netistä Brion yhdistelmärattaat pehmeällä kantokopalla +turvakaukalo isofix-jalustalla (700€ koko paketti), se on suurin hankinta ja lopulta päädyttiin siihen kun ei oltaisi kaikkia saatu ostettua hyvään hintaan käytettyinä samalla kertaa. Lisäksi Turun seudulta en löytänyt käytettyinä, ja joka kerta pitäisi matkustaa niitä katsomaan Helsinkiin tai muualle. Yhden reissun olisin ollut valmis tekemään, mutta jos ei ole varsinaisesti asiaa sinne muuten, niin matkat alkaa nostaa hintaa aika lailla. Haluan kuitenkin nähdä käytetyt vaunut itse ennen ostopäätöstä.
Meidän suurin hankinta on siis nyt tehty. Erityisesti turvakaukalosta olen iloinen, koska vauvaa ei saada muuten laitokselta kotiin
.
Anoppi aikoo kutoa jotain vaatteita ja äidiltä saan ainakin villasukat pienelle. Yritän pyytää, josko saisi samanlaiset miehelle.
Meidän suurin hankinta on siis nyt tehty. Erityisesti turvakaukalosta olen iloinen, koska vauvaa ei saada muuten laitokselta kotiin
Anoppi aikoo kutoa jotain vaatteita ja äidiltä saan ainakin villasukat pienelle. Yritän pyytää, josko saisi samanlaiset miehelle.