SikaKissa
Satasella mukana keskusteluissa
Mä olen tässä miettiny että vaunutkin oli hemmetin turha ostos. Pääsee niiden kanssa kävelylle joo mutta ei niiden kanssa kauppareissua voi tehdä ellei kaikkia kasseja jaksa kantaa. Meillä kun ei autoa ole ja olen tottunu tekemään kauppareissut fillaria muulina käyttäen. Bussiin en ryhdy vaunujen ja ostosten kanssa könyämään. Seuraava ongelma tuleekin sitten jo kotiovella. Joudun jättämään ostokset ja vaunut pihalle ja viemään ensin kantokopan sisälle. Tämän jälkeen vauva on jätettävä yksin ja haettava ostokset ja vietävä vaunut kellariin. Talossa ei ole hissiä ja pyöräkellariin on mentävä portaita. Samoin asuntoon sisälle on yhdet portaat vaikka asutaankin ensimmäisessä kerroksessa. Alaovi on kerrosten välissä. Jos taas isäntä olis kotona auttamassa niin en hemmetti edes ottaisi lasta kauppaan mukaan. Parveketta ei ole, joten ulkonukuttamista en tule kotona harrastamaan. Ihan ikkunan allehan vaunut saisi pihalle mutta mielelläni en lapsiparkaa jätä talon juoppojen ja muiden huru-ukkojen ja akkojen häirittäväksi. Isäntä osti vauvapesän että laps voi nukkua sängyssä meidän kanssa. Tämä tietenkin aiheutti kamalan tappelun sillä minä en halua luopua nukkumatilastani enkä halua lasta sänkyyn kuin ehkä yösyötön ajaksi. Ukko osti myös jättimäisen hoitopöydän, joka ei oikeasti mahdu mihinkään ja kieltää minua laittamasta sen alle pyöriä, että sitä olisi helpompi siirtää komeron ovien tieltä. Vakaus kuulemma kärsii. Hoitopöydän piti tulla kylppäriin mutta tämähän ei sinne mahdu. Katsotaan nyt vielä mistä kaikesta saadaan riita aikaiseks ennen kuin jälkikasvu syntyy. Juuri tässä tutustuttiin lahjaksi saadun manducan käyttöohjeisiin ja melkein taas räjähti kun oltiin eri mieltä kuvien tarkoituksesta ja siitä, onko lasta turvallista pitää selkäpuolella vai ei...