Hankinnat vauvaa varten

Mua niiiiiiiiiiin ottaa päähän.

Ostin käytettynä MountainBuggy Duot. Ostin ne huuto.netistä ja epähuomiossa huusin vanhemman mallin. Olin etsinyt tuplarattaita niin älyttömästi että menin jo sekaisin.

Nyt noissa on sitten yhteinen kuomu ja nimenomaan halusin erilliset. Mua ärsyttää tää asia niin paljon etten tiedä kuinka tästä pääsee yli.

Omaa tyhmyyttä, mutta aiiijjaiiijjaaiiiii kun voi kismittää!!!
 
Musta tuntuu ettei kukaan niitä osta :( Että olin varmaan maailman ainoa ääliö :( :(

Ei vaan, ehkäpä vois kokeilla! Aikaa on vielä. Noi on tosi hyvässä kunnossa mut ei tähän meidän tilanteeseen oikein sovi.
 
Ja kiitos kannustuksesta MamaX!!! Ehkäpä nyt tosiaan kokeilen myydä!
 
Mäkin menin ostamaan käytettynä ja luulin ostavani harmaat, mutta tulikin hailakan lilat, kuva hämäsi. Aion kuitenkin tyytyä noihin kun halvalla sain ja ovat hyväkuntoiset.
 
Joo mä oon yrittänyt tyytyä mut kun tuntuu et käytäntö noiden kanssa ei pelitä....

Minkä merkkiset sä Leina hankit?
 
Emmaljunga twin city cross. Voihan sitä myymistä kokeilla jos siltä tuntuu.
 
Mä olen alkanut luopua uusien vaunujen haaveesta, tai tuplista, ja tyydyn noihin kömpelöihin mitä nyt on. Ostin manducan ja kantoliinan, joita yritän hyödyntää lenkeillä. Lisäksi vielä esikoiselle (2v) seisomalauta hankintalistalla, kun vauva kyydissä.
 
Nyt sitten jälleen kerran kasasin noi rattaat ja pohdiskelen ja mietiskelen. Mä en todellakaan ole tämmönen jaamailija. Syytän raskaushormoneja.

Nyt kuiteski alan kallistumaan siihen, että en mihinkään ala myymään. Mä pärjään noilla erinomaisesti. Ne on hienotkin :D

Leina, asutaan ilmeisesti samalla paikkakunnalla!
 
Tänään tuotiin ovelle asti Amazonista tilaamani imetysyöpaidat ja swaddle me kapalon. On muuten aika iso! ImageUploadedByVau Foorumi1441013777.470082.jpg
 
Mä ostin tänään ekat vaipat ja liivinsuojukset. Kyllä on pikkuriikkisiä vaippoja 2-5kg ihmiselle! Niin pieniä! Teinien kuukautissiojatkin ovat paljon suurempia...
Nyt voi alkaa hankkia kaikkea tuollaista kun vauvan kaappi on hiottu, maalattu ja pesty. Vaatteet ovat mallikkaasti hyllyillään ja mulla fiilis, et edes jotain on valmiina. Jotenkin on etiäinen, että tämä syntyisi vähän normaalia aiemmin. Toivottavasti saisin kuitenkin vielä viettää muutaman tylsänkin päivän ennen vauvaa, sillä nyt on vaan niin paljon puuhaa, että puh huh vaan!
 
Ihmettelin just myös minivaippoja! Näyttää pienemmiltä kun ne mitä aikanaan nukellani käytin kun sille ostettiin oikeita vaippoja! :D Neljä pikkuriikkistä löytyy näytepakkauksesta saatuna (Babybox) ja astetta isompia eli silti hurjan pieniä tuli vaippakakusta 36. Yhtään en oo vielä ostanut mut kai niitä minejä pitää paketti hankkia jossain vaiheessa.
 
Lahjaksi vauvakutsuilla sain myös Life Factoryn keltaisen pikkututtipullon, minkä olisin joka tapauksessa itse ostanu ja vielä saman värisenä! Käyn hipelöimässä sitä aina välillä... sain myös paaaaljon harsoja, ja muita tarvikkeita mitä en oo ehtiny ite vielä hankkia. Kaikki lahjat on oikeesti mieleisiä ja tarpeellisia! Mahtavia läheisiä, osasivat ajatella ja tuntuivat tuntevan mut vaikkei suurin osa tiennyt yhtään mitä vielä puuttuu ja mistä oon haaveillu :)
 
Imetystyynyasiaa..

Ajattelin, että sellaisen hankin nyt tämän viimeisen imetystä helpottamaan ja kun näyttää olevan hyvä istumaharjoittelussakin. :)

Millainen on hyvä, mielipiteitä ja miksi? Näitähän on niin monenlaisia, tollanen kovempi papu vai lötkömpi bumerangin näkönen?

Kantoliinasta, millainen niistä olisi hinta-laatusuhteeltaan teistä hyvä ensi liinailuun? Ajattelin tuollaista vähän joustavaa liinaa, sellainen edellisellä vauvallani oli (11 vuotta sitten), mutta se oli aika pitkä, mutta näitäkin näyttäis olevan monia eri pituuksia...

Tuntuu tämä vauvan saaminen hyvinkin varustamisviidakolta.
 
Mulla oli esikoisella imetystyynynä kokeilussa sellanen iso bumerangi mallinen "pikkupalloilla" (en muista nimitystä) täytetty imetystyyny. Se täyte oli musta huono, koin ettei mukaudu tarpeeksi. Kavereilla ollu vanutäytteisiä, ne olleet heillä kokeilu kertoja enemmän käytössä. Muuten tykkäsin siitä bumerangimallista.
 
Mulla jäi kans käyttämättä käyrä pikkupalloilla täytetty. Vauva jäi liian korkealle. Käyttöönotto myös viivästyi, kun en pitkään aikaan pystynyt istumaan kunnolla. Tavallisilla tyynyillä pärjää myös hyvin, mutta on mullakin kavereista jotkut tykänny imetystyynystä.
 
M&S, oliko se tämmönen tiukka pavun muotoinen mikä jäi käyttämättä?
 
Mulla oli eilen synttärit ja äitiltä sain lahjaksi Doomoon imetystyynyn :) vaikuttaa hyvältä! Muotoutuu hyvin ja voi käyttää esim tukityynynä, kun vauva opettelee istumaan :)
Imetystyyny tuntui mulle ehdottomalta hankinnalta muutenkin, kun hartiat jumittuu niin helposti.
 
Pauveli, tarkoittaa varmasti pallokuitua. Luin tosin että olisi nopeammin kuivuva kuin vanutäytteinen ja vanutyyny voi pesussa mennä klimppiin?
Itse olen harkinnut sen bumerangin tekemistä itse. Ompele oma imetystyyny -hakusanoilla löytyy ainakin netistä ohjeita. Kun niitä tyynyjä on paljon erihintaisia liikenteessä.
Life Factoryn tuttipullot on myös omalla hankintalistalla, sopivat muuten yksiin Ainu rintapumpun kanssa. :)
Harsoja hain eilen postista ja tilaamani Gro kapalo tuli myös. Ostin sellaisen turkoosi harsopaketin jossa oli kuusi harsoa. 3 vähän isompaa ja 3 aika miniä, mitäköhän mä niillä pienillä nenäliinan kokoisilla teen?
Olin tilannut myös pari 50cm-62 vaatetta mitä mulla ei vielä ollut, mutta sainkin sitten kuulla että olis vielä ilmaisia tarjolla..no mutta on se kiva itsekin jotain ostaa!
 
Takaisin
Top