Hankinnat vauvaa varten

Vähän harmittaa, ettei jaksanut messuille lähteä.. Ehkäpä ensi vuonna! :)
 
4687575583b05089c7acea001b67ae91


Tuollaiset on sukanpitimet :D
 
Eli...? :troll: Onks nää jotain uusia juttuja kun en oo kuullukkaan vai oonko ihan tynnyrissä kasvanut :shy:

Ilmeisesti siis laitetaan sukkien päälle että pitää sukat jalassa vai mitä ihmettä
 
Joo uus juttu mullekin ni oli sit pakko ottaa nuo kokeex :D ja juu sukkien päälle. Kaveri ainaki sano et sen vauvoilla ei koskaa pysyny sukat jalas tai sit ne repi niitä pois. Noiden pitäis sit estää se :D eipä auta kun kokeilla sitten
 
Aaaa juuh :) Onks noi mitä materiaalia? Katoin ekaks et näytti ihan silikoonisilta mut tuskin nyt sentää :hilarious: Jotain napakkaa kangasta.
 
Juu ei vauvoilla sukat jalassa pysy. Joskin tuntuu ettei aina vanhemmillakaan lapsilla :-D mä ajattelin pärjätä vauva-ajan sellasilla puolipotkareilla nii pysyy varpaat lämpösinä :-)
 
Sellasta joustavaa trikoontyylistä. Ei pitäis puristaa :) ne oli kehittäny joku 5lapsen äiti jonka lapsilla oli aina sukat kadoksissa :D
 
Hemsku, kävitkö Tallinnassa Kristiinekeskuksessa? Mä meinasin aivan seota kun tajusin paljonko siellä oli lastentarvikeliikkeitä, ja hinnatkin halvempia ku Suomessa.... aiemmilla reissuilla en oo noteerannu noita mitenkään kun eivät oo olleet yhtään ajankohtasia. No, en mä nytkään niissä oikeastaan käynyt kun äitin ja siskon kans oltiin liikkeellä eikä muakaan vielä tässä vaiheessa huvittanut ostaa mitään.. tuijottelin sit näyteikkunat tarkkaan läpi ja sanoin miehelle kotiinpäästyäni, että tonne lähdetään vielä kesällä.

Ompas jännät nuo sukanpitimet :D Kertokaa sit toimiiko!
 
En käyny, en tienny et sellanen on :D hyvä syy tehdä uus reissu :D
 
Oliko Kristinekeskuksessa sit halvempaa, kuin Rocca Al Maressa? Vai kävittekö siellä lainkaan? Kristine, kun on lähempänä, mut paljon pienempi.
 
Messuilla käyty. Paljon kaikkea esim ihania vaatteita olis ollu vaikka kuin paljon mutta valitettavasti paksu lompakko puuttui että olis raaskinu ostaa. Vaunutarjontaan petyin. luulin et olis ollu enemmänkin. Mukaan tarttui erilaisia näytteitä ja lehtisiä ja babybox ja sit ostin harsopaketin 8kpl ja sellaset sukanpitimet :D pitäis pysyä pienellä sukat jalassa kun ne vetää sukkien päälle. Ikinä o sellasia nähny mutta kehu kovasti niitä :)
Mä petyin myös messujen vaunutarjontaan. Niitä sinne oikeastaan lähdettiin testaamaan, niin eipä ollut montaa merkkiä/mallia tarjolla.
 
Minis15, joo käytiin myös Rocca Al Maressa. Mun mielestä Kristiinessä oli kuitenkin enemmän lastentarvikejuttuja.. tai sit ne oli siellä vaan sijoteltu lähemmäs toisiaan niin tuntu et niitä oli enemmän? Tai sit mä sekoitan nyt mielessäni nuo keskukset ihan täysin, kun olin jotenkin ihan pihalla aamupäivän ku en laivassa saanu nukuttua yhtää:S No jokatapauksessa molemmissa keskuksissa oli kivoja lastentarvikkeita, aion kyllä sit kesän alennusmyynneistä käydä katsastamassa nuo:) Hintoja vilkuilin lähinnä näyteikkunoista ja ihan siitä ovensuusta vain, mutta kyllä vaikutti halvemmalta vaikkei edes ollu mitkään alemyynnit meneillään. Ja mun mielestä tarjonta oli mielenkiintosempi ja laajempi kuin jossain Babystylessä.

Hemsku, jos on kokonainen päivä aikaa Tallinnassa niin suosittelen lähtemään tonne Rocca/Kristiine -suunnalle, satamasta pääsee ilmasella bussilla:)
 
Hyvä tietää. Me pörrättiin ihan vaan kävelymatkan päässä hotellilta tällä kertaa :)
 
Okei, no sit pitää miettii juhannuksen jälkeisiin aleihin sinne :D
 
Pitääkö tässä tehdä reissua Tallinnaankin vielä ennen syyskuuta? :D
 
Kiitti vinkistä.. täytyykin kesälomalla lähteä kolumaan kristinekeskus ja rocca al mare läpi.. tallinnassa tulee muutenkin käytyä usein työnpuolesta ni meinasin muutenkin hakea jotain vauvajuttuja tallinnasta. Eli hotellimatkalle tallinnaan käy tämän mamman tie :)
 
Joo, mukana! Vähän oliskin hauska, jos oikeasti toteutuis tommonen reissu! :)
 
Takaisin
Top