Hankinnat vauvaa varten

Mä luulen, että mulle on pian hankittava jo imetystyyny tuohon nukkumiseen tueksi kun se on jonain öinä ollut ihan pelkästään hyvän asennon hakemista ja huonoa unta. Kaikki vinkit hyvistä imetystyynyistä ja erityisesti nukkumisen tueksi sopivista on tervetulleita :)
 
Mulla on sitteri hankittuna kirppikseltä ja kaverilta ostan imetystyynyn. Kaveri sano myös että sen kaa on hyvä sit nukkua kun alkaa tuntuu hankalalta. Muuten vaikee aatella että tartteeko sellasta vai ei mut kaip semmonen on hyvä olla :)
 
Mä oon haaveillu vartalotyynystä nukkuessa tueksi. Viime raskaudessa mulla oli lopulta mahaa tukemassa yksi, selän takana yksi ja jalkojen välissä kaksi tyynyä sillai vierekkäin. Oli kiva kun piti lakanoita vaihtaa niin sai viiteen tyynyyn plus miehen kahteen tyynyyn vaihdella tyynyliinat :D

Imetystyynykin mulla oli, mutta mulle ainakin se malli oli tosi huono. Se oli ihan liian jämäkkä ja täytetty styrokspalloilla, niin se nosti vauvan ihan liian korkeelle. Mun isoilla (riippu)rinnoilla tarvii kyllä vauva saada paljon alemmas. Käytinkin sitten kahta muuta tyynyä: semmosta koristesohvatyynyä käden alla tukena ja yhtä monista raskauden ajan normityynyistä vauvan alka. Hyvin sai tuettua vauvan noinkin :)
 
Mä nukuin viime raskauden täysin ilman mitään tukityynyjä. Saas nähä miten tällä kertaa käy..
 
Luin jostain, et imetystyynyistä saa sitä täytettä muokattua oman mallin mukaan. Siis että ottaa pois jos on liian kova aluks. Sit täyttää sitä mukaa lisää kun ne pallukat alkaa litistyä.
 
Minis :D Se tulee siis ikäänkuin sun ympärille syliin kun istut ja vauva sitten siihen päälle.

Mulla se liian kova tyyny oli käsittääkseni jonkun äitin duunikaverin ite tekemä, eikä sieltä mitään saanu ulos. En ois ite ees moista kaivannu, mutta äiti intoutu ekaa lastenlasta odottaessaan kärräämään mulle kaikenlaista härpäkettä.
 
Aa, okei, se on siis niin iso. Siis vauva muka pysyy ton päällä :S
 
No kyllä se pysyykin.. mut saa oman käden myös mukavasti lepäämään siihen niin ettei tarvi kannatella.. ja jos esim imettää niin et vauva onkin siellä kainalon puolella eikä keskellä sylissä niin on kanssa hyvä. Kyllähän tavallinen tyyny/tyynyt ajaa saman asian mutta tommosessa se muotoutuvuus on omaa luokkaansa.

Mulla oli se joku..öh..donkey? Doodley? Dookey.. no joku tommonen :D Kauheen kallis mutta niin ihana, se oli kiva ihan niskan alla itellä ja ison mahan kans tukemassa yöllä niin että osa tyynystä on jalkojen välissä ja osa mahan alla.. sen kanssa saatto pieneks hetkeks saada sylikissamaisen vauvan nukkuun sängylle kun asetteli sen semmoseks pyöryläks ympärille mikä varmaan sopivasti tuoksu maidolta.. Mun oma jäi kesällä matkan ajaks ulos ja homehtu :/ Meinaan ostaa uuden ehdottomasti :Heartred
 
Hahaha en tosiaan olis tajunnu kuin toi imetystyyny laitetaan. Mietin, että varmaan tulee sitten niskan taa mutta paras ehdotus oli silti tuo että tissi laitetaan reiästä :D :D käytiin eilen lastentarvikeliikkeessä ekan kerran pyörimässä, ja oli kyllä molemmilla sellanen olo niitten vaunujen ja vauvojen keskellä että ei ihan vielä kuuluta joukkoon. Kaipa nuo aikanaan selviää!
 
Mua kans naurattaa toi tissi reiästä veikkaus :D ei siinä, en mäkään olis tienny miten sitä käytetään, jos en ois katsonut Googlesta kuvia...
 
Messuilla käyty. Paljon kaikkea esim ihania vaatteita olis ollu vaikka kuin paljon mutta valitettavasti paksu lompakko puuttui että olis raaskinu ostaa. Vaunutarjontaan petyin. luulin et olis ollu enemmänkin. Mukaan tarttui erilaisia näytteitä ja lehtisiä ja babybox ja sit ostin harsopaketin 8kpl ja sellaset sukanpitimet :D pitäis pysyä pienellä sukat jalassa kun ne vetää sukkien päälle. Ikinä o sellasia nähny mutta kehu kovasti niitä :)
 
Niin ja messuilla oli kelan osasto jossa pääsi näkeen pakkauksen sisällön :) ei vaan viittiny hirveesti niitä hipeltää kun on sit kiva kotona tutkia niitä kun se saapuu.
 
Takaisin
Top