Hankinnat vauvaa varten

Haha, toihan olis hyvä! :D Ryhmämatkasta vielä ryhmäalennukset ja kaikki:cool:
 
Noni, nyt joku puuhanainen järkkäämään möhömahojen kesäretkeä! : D
 
Rocca al mare oli mulle pettymys kaikin puolin. Parasta antia siellä Marks & Spencer mutta valikoima lastenosastollakin pieni. Virukeskuksen Kaubamajalla menikin sitten aikaa, etenkin isompien lasten vaatteissa oli paljon upeita vaihtoehtoja.

Terv. GX toukokuisista
 
Ihhhih, voi olishan se kivaa! Möhömaharetki! Harmi kun oon hirmu kaukana Etelä-Suomesta, vaatii aina vähän suunnittelua lähteä täältä saakka ensin Helsinkiin ja siitä eteenpäin...
 
Mullakin jonkin verran tulee matkaa, mut noilla laivayhtiöillähän on niitä laivajuna tarjouksia, et pääsee puoleen hintaan junalla. Oi hitsi, ois kyl varmaan jänskää! :D
 
Niin, kaikki hiljeni reissun suhteen :D
Oliskohan se oikeesti ihan mahdoton toteuttaa..?
 
Mä pysyttelen hiljaa, kun en tiedä miten täältä korpikannonalta pääsen liikkumaan tulevaisuudessa. jos sattuu sauma et on mahdollista, niin totta mooses oon mukana :)
 
Mä oon hiljaa koska oon huono oleen järjestäjänä :-D mut kyllä mun mielestä suunnittelemisen ja toteuttamisen arvoinen :-)
 
Mäkään en järjestäjäksi ole valmis, kun ei pysty elämää suunnittelemaan edes huomiseen saakka tällä hetkellä.. Mutta mukana todellakin, jos saadaan järjestymään ja olo sen sallii! :)
 
Takaisin
Top