Hankinnat vauvaa varten

No siis itekki pidän myös parempana sitä Tallinnassa yöpymistä, ei tarvi sit niin hullun aikasin herätä ku jos laivassa nukkuis. Mut sit vaan se lähtöaika pitäs olla järkevä, että ehtis hyvin aamulla jollain Helsinkiin. Ja tosiaan eihän noi hotellit mitään mahdottoman hintasia oo:)

Katik, joo voi vitsi jalkahoito! Sehän oliski hyvä idea:) Ruokapaikkojakin on vaikka kuinka, esim. me käytiin DaVinci-ravintolassa (oliko se ny Kristiine vai Rocca keskus...) ja tosi hyvä pasta-annos maksoi alle 7euroa.
 
Jos reissuun meinaa lähteä tuollaisella reittimatka-hotelli yhdistelmällä, ei välttämättä kenenkään tarvii yksin puuhanaiseks ruvetakaan. Jokainenhan voi varata ihan itse oman reittimatkansa ja sopia täällä huonekaverin, jonka kanssa varata huoneen. Jos siis kukaan ei innostu matkanjärjestäjäksi :happy:
Jos ajankohta osuu mukavasti, muakin kiinnostaisi möhömahamatkailu.
 
Milleköhän kuukaudelle me suunniteltais? Heinäkuu? Elokuu menee varmaan liian myöhäseksi?
 
Elokuu on mun mielestä liian myöhään. Mulle ei ole väliä, mutta olisin ehkä enemmän kesäkuun ku heinäkuun kannalla. Ja viikonloppureissu, koska en voi pitää ku 1 päivän töistä vapaata paitsi jos reissu osuu kesäkuulle mun loman aikaan niin sopii vaikka keskellä viikkoakin :P
 
Kesäkuuta mäkin kannatan, mut en juhannuksen jälkeistä. Jos vaikka pääsis silloin ulkomaille :)
 
Jeejee.. ensimmäiset hankinnat täällä tehty. Viime viikolla tuli babylandista monitorillinen itkuhälytin, joka saanut muutaman laatupalkinnon viime vuonna. Ja eilen haettiin kaupasta kotiin mun unelmavaunut joita olin himoinnut jo useamman kuukauden. Vaunuiksi valittiin Brion smilet, jotka ovat kyllä niin ketterät kääntyvien etupyörien vuoksi. Yöllä ei sitten meinattu nukkuakaan ku olisin vaan halunnut hipelöidä ja ihastella uusia vaunuja :)
 
Mäki lähtisin mukaan reissuun! Tiedän vaan jo valmiiksi, että kesäkuu ei käy.. :/ Mutta ehkä johonki muuhun tapaamiseen sitten.
 
Mustakin sellanen bolakoru ois kiva, vaikka periaatteessa vastustankin kaikkea turhaa ja ylimääräistä, mitä hormonihuuruisille tuleville äideille kaupitellaan :D Oon nähny sellasia raskaana olevilla naisilla, ja musta se on hirmu söpöä, kun mahan päällä pomppii sellainen kaunis pallokoru. Saas nähdä raaskinko ostaa.

Mäkin ajattelin ihan samalla tavalla, vastustan ylimäärästä hömppää, mutta nyt muaki on alkanu kiinnostaa noi korut :D oon katellu erilaisia ja se idea äänestä kuulostaa kivalta. Nyt mietin, että raaskiskohan nyt sittenki sellasen hankkia... Ite en ollu aikasemmin ikinä kuullutkaa koko bola-korusta ja niin ei varmaan moni muukaan, joten lyhyessä ketjussa sitä kehtais ehkä käyttää myöhemminkin. Hienojahan ne on :)
 
Suomen päästä tosiaan selviää matkaan yleensä ajokortillakin, mutta Virossa se ei enää kelpaa, jos henkkareita sattuvat kysymään.. Koskaan ei kyllä ole osunut omalle kohdalle. Mutta hei jos tuo laivareissu tuntuu kovin työläältä järjestää, niin onnistuiskohan joku yhteinen kesäinen viikonloppu ihan vaan täällä kotimaassa? :)
 
Mäkin olin jo ostamas kirppiksen kautta bola korua mut tulin toisiin aatoksiin. Oon nyt muutamana iltana iha vaan soittanu masuasukille sellast soivaa nallea :) miksikä niitä nyt ikinä oikeesti kutsutaan mut on se naru mistä vedetään ja kuuluu sit pimputusta :D :D tai sit mulle sanottii et vois laulaa jotain tiettyä tuutulaulua mikä tulis sit jo tutux :)
 
Mä tilasin bolani viimeviikolla alibabasta :D saa nähä minkälainen tulee.. Käytän sit tota vanhaa jos on ihan surkee, saa mies sitä vähän sit fiksailla :) Tilasin sieltä kokeeksi myös yhet imetysliivit, aina vähän varauksella saa olla noiden kiinan hankintojen kanssa.
 
Bola-koruissa on liikaa ihania vaihtoehtoja. Valinnanvaikeus :-) josko mies sais ihan itse päättää, minkä mulle ostaa.
 
Takaisin
Top