Hankinnat vauvaa varten

Sepä siinä just on, kun ei tiedä oloista. Ja mulla on ollut laivalla pahoinvointia aina, et en oo varma, uskallanko raskaana edes lähteä laivalla minnekään :D Kivalta kyllä kuulostaa, jos vaan olot olis hyvät.
 
Mä kans oon mukana tietenkin! Melkein jo valmiiksi jännittääkin! :D Voitashan me yhdes suunnitella ja järjestellä, ni ei tulis kenellekkään ylimääräistä stressiä ja vaivaa asiasta? Ellei joku sit tykkää järjestää? Mä en osaa :D
 
Tossa järjestäjän hommassa vaan on se, että sit kaikkien pitää ilmoittaa nimet ja henkilötunnukset, ja toivoa että kaikki maksaa eikä kukaan peru lähtemistä varauksen jälkeen..

Vilkaisin Vikinglinen sivuilta, niin esim. 12.6 lähtö 21.30, yöpyminen laivassa ja paluulähtö 13.6 klo 18.00, 2x 2hlö ikkunattomassa hytissä maksais yhteensä 144€, eli 36€/hlö. Ei paha mun mielestä. 4h hytit oli tuolle päivälle loppu, ja lauantain ilta-aterioitakaan ei enää ennakkoon pystyny varaamaan.
 
Kannattaa myös kattoa esim.Tallinkin niitä pika-aluksia joissa matka kestää 2h/suunta. Jää päivälle mukavasti pituuttakin.

Ja niinhän se yleensä on, että kun jonkun pitäis ottaa järjestääkseen niin kukaan ei haluakaan :D mä voisin muuten mutta nyt sanon ei koska on niin monta juttua mihin oon jo lupautunu hoitaan asioita :)
 
No ei toi kyl pahan hintanen ainakaan oo!

Mulla ei muuten oo passia, tarvis kyllä muutenkin hankkia..
 
Pika-alus on ihan ehdoton ei ainaki mulle. Kerran oon ollu ja siellä kaikki laattas pitkin lattioita :D ihan hirveet traumat jäi siitä. Ei kai sellainen päiväristeily buffetteineen ois kovin kallis?
 
Mäkin sanoisin, ettei passia tarvita laivareissulla? :> Kun Tanskaankin voisi lähteä teoriassa ilman.
 
No kun mun mielestä tarvii..? Tai ainakin 2012 kun oltiin hääjuomia hakees ni piti olla passi tai kuvallinen henkilökortti. Ajokortti ei käyny.. Täytynee tarkistaa asia :)
 
Ei käy tallinnaan ku passi tai henkilökortti. Kai sinne käytännössä ilmankin pääsee mutta ei hyvä heilu jos ei oo ku ajokortti :) mutta eivät ole kyllä ikinä kysyneet missään välissä mitään henkkareita
 
No tuolla laivassa yöpymiselle ajattelin lähinnä niitä (esim itseä :D ) joilla on pitempi matka Helsinkiin, helpompi ehkä tulla paikanpäälle illalla kuin että aikasin aamusta ku joutus lähtee keskellä yötä jo sit liikenteeseen että ehtii. Ja tuo Vikingin alus olis pika-alus (xprs).

minttu90, aijaa :D ei noissa pika-aluksissa mun mielestä mitään vikaa oo, jos on ihan järjetön tuuli niin kyllähän se vähän keikuttaa, mut mun mielestä ihan yhtä lailla keikkuu normi risteilyaluskin ja vielä tuplasti kauemman..

Pitää olla passi tai kuvallinen henkilökortti. Siltä varalta JOS ne jostain syystä päättää sitä kysyä (ei oo kyllä multa kysytty kertaakaan sen passintarkastuksen poistumisen jälkeen).
 
Viroon tarvii olla passi tai se kuvallinen henkilökortti. Sitä ei missään kysytä, mut voivat syystä tai toisesta sen haluta tarkistaa. Harvemmin ne niitä kattoo, mut fiksumpaa se passi ottaa mukaan.
Olis hauska lähtee tollaselle reissulle, mut ei pysty..
 
Onneksi passini on voimassa! Mä kuvittelin, että ajokortti riittää Tallinnaan.
 
Niin joo olisihan se yöpyminen sit fiksua.. Pika-aluksella mä tarkotin sellasta paattia, missä istutaan vaan riveissä. Se pomppii ja heiluu ku mikä :D yök
 
Jos joku organisoi niin lähden kyllä mukaan jos vaan ei tuu mitään esteitä. :) Mäkin sanon ei järjestämiselle, kun on tässä omien asioitten järjestämisessä ihan tarpeeksi hommaa hetkeksi :grin
 
Päiväristeily Tallinnaan olis paras. Yö laivassa on perseestä, varsinkin känniääliöiden takia. Siks yleensä yöpynyt ennemmin Tallinnassa yhden yön :)
 
Ite kans oon sillä kannalla, jos mukaan siis pääsen, että yö Tallinnassa juurikin niiden känniörvelöiden takia. En kestä niitä muulloinkaan, niin en kestä varmasti raskaanakaan :grin
Mutta siis en voi nyt vielä lupailla itteäni mukaan, kun tosiaan täältä kun lähtee niin meinaa mennä aikataulullisesti aina haastavaksi. Kunhan tiedätte mitä ja milloin, niin katson sitten tilanteen uudestaan :)
 
Joo jotenkin sillain, ettei kauempaa tulevien tarvis matkustaa yötä myöden, mutta että olis myös sitten hyvin aikaa siellä Tallinnassa. Eli oisko se sit se pikalautta ja yöpyminen Tallinnan puolella? :) Siinä ehtis sit shoppailla ja käydä vaikka jossain jalkahoidossa ja ennenkaikkee syödä hyvin :D Eiks siellä oo kaikkia ihania ruokapaikkojakin? Mä en oo paljoo tuolla käynyt, muutoin kuin nuorempana ja sillon oli syömiset ihan toissijaisia asioita..
 
Muistin et passi meni tammikuussa vanhaks. Tarkistin, onkin voimassa marraskuulle :-)

Musta parasta olis kans olla yötä vaiks tallinnassa tms ku ei jaksa ajaa edes takas ja shoppailla välissä :-D ja kun ei tiedä tästä omasta kunnosta miten jaksaa mut haluttas kyllä lähtee mukaan!

Kimppakyytejähän vois sit kans suunnitella nii ei tartte kaikkien yksin ajella satamaan :-)
 
Mä just huomasin, että passi ja henkkarit on molemmat vanhentuneet... Huoh, pitäis niitä sit varmaan alkaa uusimaan
 
Takaisin
Top