Hankinnat tulokkaalle

kiitti jänö ja childishfear pitää käydä "kiertelemässä" eli ostamassa kaikkea kivaa pikkuiselle[:)]
 
Heips,
Tässä kuva niistä mun vaippakasseista. Piti ostaa 2 kun ei vielä tiedetä kumpi sieltä putkahtaa. Tytöllehän nämä käy kummatkin mutta pojalle ei ehkä ihan tuota vaaleanpunaista viitsi laittaa =)

 
Ai että miten nätit. Mistä ostit Minzkuli? minä haluun meidän pirpanalle ton vaaleanpunaisen kaunistuksen, ihana <3 <3
Hirveen ihanaa ollu ostella kaikkee hörhelöitä, yks päivä ostin pinnasängyn päälle sen vaaleanpunaisen prinsessa verhon ja isukki sen jo kattoon asensi <3 ihanaa..
[:D][:D] Täyttä onnea tämä elämä ...
 
H1987 Ebaystä huusin kun siihen kanssa ihastuin. Jos meille on poitsuli tulossa niin voin tuon kassin vaikka sinulle myydä kun en ole siellä toista samanlaista nähnyt.
 
Jooo no voisinpa minä sen vaikka ostaakin, jos nyt ei hirveeen laadukas ole [:)]
Ilmotteleppa sit kun tiedät kumpaako odottelet ..
 
Minzkuli taisinpa lukea, että teille olisi poika tulossa [:D] Onnea ihanasta uutisesta ja siitä, että kaikki oli hyvin! [:)]

Vieläkö tuo vaippakassi sulla olis myytävänä ja paljonko sillä pidät hintaa ja postissako sen laittaisit ..?
Kysymyksiä kysymyksiä [:)]
 
Laitetaas tänne kuva mun ostoksestani sieltä Tallinnasta... tosiaan maksoi n. 5€ tämä body.. tarkotuksena pitää siis hakupuvun alla/ hakupukuna, vähän riippuen keleistä [:)] Ja housut tarttee vielä ostaa mukaan [:)]

 
Me ei olla ostettu vielä mitään kun parit bodyt h&m:ltä. Siellä on kyl tosi söpöjä ja edullisia vaatteita new born osastolla! pojille tosin melkopaljon vähempi. Helsinkiläiset, olettehan käyneet kattoo sen hennesin kids-liikkeen, siel on aivan huumassa kun kattelee niit vauva vaatteita [:D]
 
H1987 kokeilin laittaa sulle yksityisviestiä.. Tää on vähän tälläistä koko sivuston toimintojen testaamista [:D]
 
Käytiin tosiaan tänään katsomassa ekaa kertaa vaunuja[&:][:o] Kyllä sellaiselta suolta tuntuu niiden hankinta. Ootteko jo muut hankkineet vaunut? Ootteko käyneet vertailemassa erilaisia vaunuja, että mitkä tuntuu parhaimmilta? Onko teillä kokemusta minkä merkkisistä vaunuista? Minkälaiset on talvella hyvät, että pääsee eteenpäin hangessakin?

No joo ja sitten turvakaukalo. Jotenkin tuntuu turhalta hankinnalta, kun meillä ei oo tod.näk. autoa enää ensi syksynä. Mutta kait se on kuitenkin pakollinen hankinta.

Tarttuipa mukaan kuitenkin sellainen vaaleanpunainen potkupuku, jossa on kaksi pientä rusettia olkapäiden alapuolella. Kyllähän sitä on pakko hommata jotakin pikkuprinsessalle[:)] 
 
Meillä on ollut ensimmäisellä lapsella oran yhdistelmävaunut,pehmeällä kantokopalla. En ole niistä mitään moitittavaa 2,5vuoden aikana löytänyt. Niissä on pumpattavat renkaat ja vaunujen mukana tuli pumppu joten jos renkaita tarvitsee pumppailla on pumppu aina mukana. [:D]
Nyt itse vaan mietin tarvitseeko hommata vielä tuplarattaat kun tulee toinen lapsi? Onko turha hankinta vai tulisiko ne käyttöön hintaansa nähden?(ovat kyllä arvokkaita) [:'(] Onko teillä joilla on kaksi tai useampia lapsi ja lapsilla ikä eroa noin 3vuotta niin onko ollut tarvetta tuplarattaille? Te joille on tulossa toinen lapsi niin meinaatteko hommata?
 
Mein pikkunen sain tänään semmosen soivan jäniksen, sitä vedetään hännästä ja joku tuntematon laulu alkaa soida. ihan kiva
Ja ostin tänään vähän mammavaatteita, lappuhaalarit, kahdet kaprit, kolme paitaa ja yhden mekon, yhteensä 24e joten oli aikas kiva juttu. olivat käytettyjä mutta kuiteskin tosi hyvässä kunnossa. Haalarit oli käyttämättömät.

Ostos-onnea kaikille!!

Ai niin ja perjantaina ostin sokoksen alehyllyltä babar-kuningas-pehmolelun. Ja sisko tuo perjantaina mulle patjan tuohon pinnasänkyyn ja finlaysonin leo-lakanat. Ihanaa hankkia näin rauhassa kaikkia juttuja, sillon tällön jotain pientä ja joskus ehkä turhaakin [:)]
 
Moikka!

Kirsikka kyseli noista tuplarattaista..
Riippuu aikalailla lapsesta ja kuinka opetettu kävelemään.
Mä olen niin raaka äiti, että kolme vuotias joutuu ihan itse kävelemään tai sitten piiiitkillä kävelyillä pääsi sellaiselle laudalle seisoskelemaan välillä[:D]
Mutta tuli kyllä tarpeeseen tuplarattaat aikanaan, kun ikäeroa alle 1 v 5 kk.
 
Täällä toinen raakalainen[8D][:D].
vaikka poika onkin jo neljän vauvan tullessa...
Meillä jätettiin rattaat homehtumaan vaunuvarastoon jo reilu vuosi sitten
ja opeteltiin ihan luojanluomilla kulkemaan pitemmätkin reissut.
Nyt onkin kuulemma tarhansa reippain lenkkeilijä,hih!
Toi sisarlauta on hyvä vaihtis tublarattaille.
 
Oho, kuulostipas edellinen ehkä omahyväseltä...
Mut siis kaikkihan me tallataan tyylillämme ja kaikki tyylit on oikeita.
Kannatta punnita asioita omassa mielessä ja oman lapsen kautta, pienokaisetkin ovat niin erilaisia :)
Tsemppiä valintaan Kirsikka!
 
Mielipiteitä kaipaillaan täälläkin, noista yhdistelmien ilmakumirenkaista. Niiden mukana siis tulee jonkinlainen pumppu? Okei, mutta entäs tuleeko herkästi reikiä? Jos tulee mitäs sitten?!
Itse kun olen niin otsaani myöden täynnä noita lasinsirpaleita,"parhaassa" tapauksessa yhden kevään aikana ollaan vaihdetu sisuskumia fillareihin 7kertaa [:@]
Tänä keväänä pullon sirpale paukautti jopa meidän auton renkaan lähikaupan pihassa...Eli kuinkahan kestävät nuo ilmakumirenkaat ovat. Vai pitäiskö ihan oman mielenterveyden vuoksi hommata ne peruskärryt? [;)]
 
Takaisin
Top