Hankinnat tulokkaalle

Joo oli "pakko" ostaa noi vaunut, kun oli ihan käyttämättömän näköset ja vaan 180e [:)]

Kaikki vaatteet ei itse asiassa mahtunu tohon kuvaan, mutta on siinä suurin osa [:D] Nyt yritän kanssa pitää taukoa rakenneultraan saakka. Luulin ostaneeni aika neutraaleita värejä, mutta kaverin 5v tyttö tokas heti, että näähän on poikien värejä.. [:D]
 
Annie^ Sulla on jo kyllä paljon vaatteita ja vaunut näyttää tosi hyvä kuntoisilta+ teillä on samanlainen imuri kuin meillä[:D]

En malttanut olla kuvaamatta Myrtille hankittuja vaatteita, kun noita Annien^ vaatteita katseli. Ja tänään sitten järjestelin. Kuvassa osa meidän vaatteista. Oon kanssa pitänyt taukoa ja odottelen sinne rakenneultraan, jos siellä sitten selviäisi mihin suuntaan väritys vaatteissa+ vauvanhuoneen sisustuksessa kallistuu. Oon edelleen sitä mieltä, että mitään hirveän vaaleansinistä tai -punaista ei olisi tulossa. Saa nähdä kuinka mieli vielä muuttuu[:-].

Ensimmäisessä kuvassa on kaikkein pienimmät vaatteet noin 50cm, keskellä 50-60 cm väliin osuvat ja alimmassa kuvassa mutsin hankkima vanupuku ja mieheltä ystävänpäivälahjaksi saatu potkari ja sukat. Niin noissa keskimmäisen kuvan alushousuissa, missä lehmää ja kanaa.. lukee, että painonsa arvosta kultaa[:)]


 
Hei mitä ihania tossukoita sulla noissa potkupuvuissa on tuossa ylimmässä kuvassa? Onko ne kiinni niissä vai saako niitä jostain irrallaan? Tahtoo myös sellaisia.... [:)]
 
Aivan samaa ihastelin, irralliset vaiko potkareissa kiinni? Mistä hommattu? [:D] On niin söpösiä, että tahtois kanssa [:)]
 
Miehen äiti on noita pikkuruisia vaatteita lähetellyt amerikasta meille. Kuvassa reunimmaisena olevat on kiinni pöksyissä ja keskellä on sukat.

Tässä kuitenkin nettiosoitteet kyseisiin vaatemerkkeihin:

http://www.carters.com/carters/carters-baby-neutral-sleep-and-play,default,sc.html

http://www.gymboree.com/shop/dept_category.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374306236233&ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395917465&bmUID=1270708589877

Carter´s ei näköjään toimita tilauksia USAn ulkopuolelle, mutta Gymboreelta on mahdollista tilailla. Toimituskulutkin näyttää olevan samoissa hinnoissa kuin posti. En osaa sanoa saako suomesta, pikaisella googlauksella ainakin huutonetissä näytti olevan.

Ja tuossa vielä linkki yhteen keskusteluun:

http://www.perhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/997575/mista_nettikaupoista_gap_jumping_beans_oshkosh_gym
 
Ihania! Näitä pieniä vaatteita jaksaa kyllä aina ihastella <3

HaniMami: Se imuri on meillä lähinnä "koristeena" kun en oo raaskinu roskiinkaa heittää. En tiedä onko viallinen yksilö vai meillä vaan liian likasta vai mikä, mutta ei sillä kyllä imuroida voi [:D]
 
 
Muoks. Ihania noi apinakuvioiset vaatteet tuolla Gymboreen sivuilla! Harmi kun pikkusisko oli viime vuonna Jenkeissä vaihdossa eikä tänä vuonna [:D]
 
Argh.. Hulluilla päivillä käyty[:D] Ja hullua oli meno. Mukaan tarttui kuitenkin pikkuiselle ihka ekat farkut[:)], valkoinen benettonin body ja vihreät college housut sekä sellainen lehmäunirätti ja purulelu. Olisin halunnut bodyn ja housut valkoisena, mutta ei ollut yhtään kappaletta valkoisia housuja enää jäljellä, ei siis yhtään, eikä mitään kokoa. Olin kuitenkin sen laarin ääressä jo puoli yhdeksän, että puolessa tunnissa oli ahneet vieneet[:-][:D]

Sitten akateemisesta hain Tammen kultaisen lasten runokirjan, kun tuon lillypie-tekstin mukaan pikkuinen alkaa jo vähitellen kuulla. Oon täällä nyt yksin lukenut runoja ja laulanut tuutulauluja[:D] Tai siis en yksin, kun mahalle oon ne suunnannut[8|].

Sitten ostin vielä sellaisen Vauvan Käyttöoppaan, jonka annan miehelle isyyspakkauksen mukana. Huomenna käyn vielä ostamassa sieltä hulinasta sellaisen bodyn, missä lukee I love dad, joka kanssa tulee sinne pakkaukseen. Muut hankinnat pakkaukseen teen myöhemmin, kun ajattelin antaa sen vasta miehen synttäreillä, jotka on heinäkuussa.

Oletteko muut miettineet isyyspakkausta?
 
Meikkis osti kans tänään vauvalle kirjan, lehmistä kertovan ja hienoilla maalauksilta näyttävillä kuvilla ja tietenkin sen sille luin :)
 Tekis mieli jo pinnasänky ostaa mut ei löydy mieleistä. Ja vaunujen meittiminen on ihan hirveetä.. niitä on liikaa ja mun mielestä tyhmän värisiä :) Mut ehkä jotku löytyy ennen syyskuuta... Tsemppiä shoppailuihin!
 
Yllätyin kovasti kun kuulin ettei Äitiyspakkauksessa saa enää nykyään TUTTIPULLOA???? Siis mitä ihmettä, pitäähän niiden vauvojen vettäkin saada :D Mutta niin, eipä se ole iso ostos se! Kävi vaan mietityttämään miksi se on siintä poistettu.

Meillä on vauvalle jo melkein kaikki tarpeellinen. Sukulaisilta ja heidän kavereiltaan alkoi satelemaan viestejä "täällä ois sitä ja tätä, ilmaiseksi saat!".
Pienet ostokset kuten, tuttipullot, tutit ja muut puuttuvat enää [:)]
Emmaljungista kyllä maksoin omasta pussista, mutta nekin olivat käytetyt eivätkä maksaneet kauheasti.
Tulee tietty varmasti osteltua vaatteita sitten kun sukupuoli selviää.
 
Iltaa! No nyt tilasin pinnasängyn ja patjoja nyt tässä tutkin..pitääkö olla 7cm paksun patjan päällä vielä sijauspatja? Minkälaisia settejä teillä on ollu tai tulee olemaan? Missä vauvan on hyvä nukkua?

Tilasin brion one-pinnasängyn ja mustana, oli tarjous ja minusta se oli kivoin mihin oon törmänny. Halusin sängyn ja ryhdistäydyin ja tein päätöksen [:)] Ahdistaa kun on ne vaunut vielä päättämättä että mitkä on kivoimmat että sit vois käytettyjä väijyä... (Britax b-smart, teutonia spirit s3, koelstra.. eli kolme pyörää ja näppärät pitäs olla)

Olis taas kiva päästä helsinkiin ja kampin ostoskeskukseen sinne vauvakerrokseen vähän tutkimaan ja ostamaan juttuja..

No mutta jos tuohon patja-asiaan olis jollain jotain kommenttia/kokemuksia ni olis kivaa [:)]
 
Eikö sijauspatjalla ole tarkoitus vain helpottaa sängyn petaamista? "Kovempi" patja on kuulemma parempi, ajatellen vauvan selkää. Tyynyäkään ei tarvitse... Itsellä ollut vain harso tyynyliinan sisällä alkuun. En tiedä näistä nykypäivän suosituksista yhtään, valaiskaa joku joka on saanut mukeloita viiden vuoden sisällä [:D]
(Itsellä yli 11v sitten)[;)]
 
kovempaa patjaa ne ainakin vielä 4vee sitten vielä suositteli, ja jostain kuulin ettei harsoakaan enään suositella pään alla, en muista miksi, olisko joku hygienia touhu????... Mutta meillä tulee ainakin olemaan harso ettei pukluja tartte sitten patjasta pestä.
 
No ompas jo vaikka mitä kivoja hankintoja porukka tehnyt! Itse en ole vielä uskaltanut, mutta jospa teidän rohkaisemana... :D
 
JEEEE!!!![:)]

Nyt on eka asia ostettu pikkuiselle. Turvaistuin.[:D]
Nyt se on virallista!! [:D]
 
On tää vauvan odotus jännää, vatsa kasvaa ja sänky kasattuna makuuhuoneessa!! Jos nyt sitten tajuais että ihan oikeesti oon raskaana ja ihan oikeesti se tulee musta ja on meidän.........
Nyt vaan petivaateostoksille!
 
meillä on miehen vanha pinnasänky tuolla nurkassa uutta maalia,patjaa ja kasausta vailla. todella laadukkaita sänkyjä on sillon yli 30 vuotta sitten tehty ja onhan siinä tietty miehelle "tunnearvoa"
(vaikka itse ei varmasti myönnä) kun on itse siinä silloin joskus nukkunu[:)] ja vähän vaatteita on hankittu. turvaistuimia ja vaunuja ei olla vielä käyty etsimässä, mutta auton vaihto todennäköisesti on ajankohtainen.
 
onko kellään tietoa kuopion liikkeistä mistä vois esim vaunuja ja sellaisia käydä testaamassa?? ja joku hyvä kirpparikin olis kiva tietää?? h&m:llä oli ihanan näköisiä vaatteita, pitää käydä vähän hypistelemässä kun ei kehtaa netistä tilata. muutaman bodyn oo sieltä hankkinu ja sama koko oli vähän pienempi kuin muilla merkeillä.
 
Täällä yksi kuopiolainen joten muutamia tiedän.. Baby style haapaniemellä, lastentarvikeliike (sokoksen takana) ja carlson keskustassa. Noissa minä oon käyny työntelemässä ja hyvää palvelua saanu. Kirpparit on kaupungintalon takana citypörssi ja vuorikadulla on tavarameri. Sitten on spr:n kontti ja joku Ropo nimeltään. Tarkemmat osotteet löytynee netistä. Ja sitten se polar o pyret kannattaa tsekata kun siinä kirjasessa minkä sai neuvolasta on etuseteli [:D] Lindexillä on söpöjä vaatteita ja kappAhl on vielä tutkimatta mut luulis että siellä on vauvan vaatteita.
No ihan meinasin unohtaa tuon lähimmän ja tärkeimmän, lastenvaatekirppis on tuossa yhdellä rännikadulla, vanha tuomari ja kallavesj on ihan vieressä. Sieltä voi löytää jotain, en ihan oo vakuuttunu vielä mutta ilmeisesti pitäs usein käydä jotta aarteita nappais...
 
Tuo lastenvaatekirppis Kuopiossa on Pikkuvanha ja suosittelen lämpimästi! Todella hyviä ja siistejä vaatteita tarjolla ja halvalla! Osotehan on lapinlinnankatu 6. Ite oon siellä käyny jo hypistelemässä ja pari pientä vaatetta tarttunu mukaankin. :)
 
nyt on turvaistuin, vaunut ja pinnari + pinnarinsuoja, pussilakanaa jne tosin nalle puh aiheisia..  tietty tikru leikkimatto [:D] ja vaatteita saan äipält ku sil on monta laatikkoo pienii vaatteit ku pikkusisko 3v.. [:)]
 
Takaisin
Top