Hankinnat tulokkaalle

Voiii, ihanaa kun oot jo päässyt laittelemaan pikkusen huonetta H1987!! Pienellä prinsessalla ihanat verhot (vai mikskä niitä sanotaan..) sängyn päällä [:)]
 
Saa nähä koska sitä ite pääsen pienen huonetta laittamaan. Meillä pitäis yläkerta rakentaa ja laittaa sinne meiän makkari ja alakertaan meiän entiseen makkarin sitten taas tehdä Masalle huone. Heikolta vaan näyttää kun tähän mennessä isäntä ei oo saanu kun siivottua ylhäällä... Lattia siis löytyy, seinät ja katto puuttuu [&:]
 
Pilpa mä kanssa mietin, että olis ollu täydelliset isyyspakkaukseen, mutta harmi kun mies oli mukana ostosreissulla. Enkä voinut ottaa riskiä, että olisin jättänyt ostamatta ja myöhemmin niitä ei enää olis ollu [:D] Erittäin hauskaa Tukholman reissua! Mä oon erityisen kateellinen tosta buffetista! On sellanen nälkä koko ajan, että voisin syödä sen tyhjäks [;)][:D]
 
Kivoja ostoksia olette tehneet! :) Väriä löytyy <3

Tänään lähden hakemaan pinnasängyn, sekä turvakaukalon..
Kysymysmerkkinä omalla kohdallani on hoitopöytä ja joku muu taisi olla vielä. Pitäisi yhdeltä tutulta saada valkoinen hoitopöytä mikä sopisi ruskea/valkoiseen pinnasänkyyn.. Mutta sieltä suunnasta ei ole kuulunut mitään eli on tainnut laittaa kiertoon jo ;O

Ihastelin eilen ultran jälkeen vaatteita, mutten viitsinyt ostaa mitään. Tulen saamaan niin paljon tutuilta vaatteita, että olisi turhaa ostaa. Ehkä vähän ärsyttääkin, koska onhan niissä uusissa vaatteissa aina tietty "uutuuden viehätys" ;)
 
Jotain uutta täälläkin tulluna hankittua

Carter's
Body hihoilla
Body lyhyillä hihoilla
Apinapöksyt
Uudet, huutonetistä. Postikuluineen 15 €

Gymboree
Hippo-pipo
Uusi, ebay. Postikuluineen 3,15 €

 
Lisää viidakkoa,

Pöllöpuku huppari ja housut
KapAhlista, tais olla tarjouskupongin jälkeen hintaa n. 12 €

Tiikeri oloasu t-paita ja housut
Tarjoustalosta 5 €

Vaaleansiniset Karvatöppöset
Uudet, ebay postikuluineen 8,90 €

Tutti, pestävällä suojuksella
Serkkulikan kylkiäinen lapsimessuilta
Ilmainen

[:D]


 
Jänskää ja täpinöissään!!
Nyt ollaan otettu kahteen myyjään yhteyttä yhdistelmävaunuista. Sen verran kompromissia on nyt joutunut tekemään, että ovat ilmakumeilla ja tuo säilytys sydeemi ei ole kovin iso. Toisia olen katsellut jo pidemmän aikaa, ja laitoin meiliä...Isäntä löysi vielä paremmat, ja laittoi meiliä...
Tokas selaillessaan, että: "Ei saakeli, nyt mä klikkasin itteni kaksplussan foorumille.." (= ja tästä ei sitten hiiskuta kavereille-juttu )[:D][;)][:-]
Anopin työkamulta saadaan turvakaukalo [:D]
 
Tässäpä ois vähän vaatetta mitä ollaan pojalle ostettu[:)] tuota vanupukua etin aikas kauan... pojille oli aikas vaikeeta löytää mistään! Mies oli vähän sukkiksia vastaan [:D][8D][:D] mutta pidin pääni, kyllähän niitäkin syksyllä tarvitaan...

 
Nyt ois sitten saatu hankittua jo yhdistelmävaunut, turvakaukalo ja syöttötuoli, viikonloppuna vasta päästään hakemaan se hoitopöytä ja pinnasänky ikeasta. Tässä olisi vähän kuvia vaateostoksista.[:D]

 
Recto onko noi värikkäät jutut jotain kuolaliinoja? mistä sellaisia? nehän oliskin paljon kivempia kuin valkoiset versiot[:D]
 
Jep, harsojahan ne [:D] Innostuin heti kun näin ne ja olikin sit aivan pakko ostaa ku ei innosta kaikkea ostaa hempeänä neutraalina väreinä kun ei sitä sukupuolta vielä tiiäkkään. Oulussa on semmoinen liike kuin metsola, mut niillä on myös verkkokauppa osoitteessa: http://www.lastenmetsola.fi/ jos ei pääse paikan päälle hiplailemaan [:D] Ostin myös tuon ruskean apinabodyn ja keltaisen mustekalabodyn samoisesta liikkeestä. Hinnat ei oo mistään halvimmasta päästä, mut enpä osaa vielä laadustakaan sanoa yhtään mitään. [8|]
 
keltainen peitto on ostettu lidlistä ja toinen peitto tarttui mukaan kirppikseltä.
vaatteet on tuleva mummo pikkuiselle tuonut ja viimeisenä on pinniksen reunapehmus jonka huusin huuto.netistä


 
NONNI.

Mitäs vaunuja olette ajatelleet?
Mä olen nyt aloittanut tän mietinnän..ja olen jo hukassa[:D]

Briolla oli Kombi ihan kiva...

HUH!!!
 
[:D][:D] Meillä oran saaga malli lähtee varaukseen tällä viikolla [:D][:D] mie jo kuukauden käyny työntelemässä erilaisia vaunuja ympäri kaupungin kauppoja ja tuo nyt ois sellanen mikä miellyttää mua, miestä ja meidän käsittelyä[:)]
 
Tänään tarttu mukaan kirppisreissulta pinnasänky, sitteri ja vaunut, eikä rahaakaan kulunu paljoa, n. 40 euroa. Jos jaksaa kirppiksille lähtee pyörimään, niin siltä löytää joskus tosi hyväkuntosta tavaraa.

Vaatteita on tullut kans hommailtua, ennemmin ostetaan uutena ku kirpparista. Mielipidekysymys. Itsekin aattelin kokeilla jos sais tehtyä jotain kuteita.

Vielä seuraavana listalla olis hoitopöytä, vaalea mielellään.
 
Meilläkin on vielä vähän auki tuo vaunuasia. Tällä hetkellä pääasiassa ollaan mietitty Emmaljungan City Cross-mallia tai Teutonian Prestigeä.
Kokemuksia molemmista otetaan mielellään vastaan :) Niin, ja sitten se värivalikoima onkin taas jo ihan oma juttunsa, vaikea valita :)
 
Custos-mä olen myös noita Emmaljungan vaunuja katellu..

Mulla on Teutoniasta pikkasen negatiivinen mielikuva..tosin ei itsellä ollu koskaan, kavereille oli jotain ongelmia silloin n. 6 vuotta sitten..
Ja ei oikein huoltokaan pelannu..

Itse olin 6 vuotta sitten erittäin tyytyväinen Gesslein- yhdistelmiin..
Mutta silloin tarvitsin kätevät kaupungissakin menevät vaunut...nyt taas sellaiset tukevat ja jämäkät kävelyvaunut..
 
Takaisin
Top