Tänään hain huutonetistä huudetun vauvan vaatepaketti, jossa oli 40 kpl kaikenlaista ihanaa: pikkubodyä ja housua ja potkupukua ja yöpukua, pääosin näytti ostetun henkkamaukalta ja lindexsiltä, mukana myös pari Tutan tuotetta. Myyjä oli laskenut vaatemäärän vähän alakanttiin ja siellä oli reilusti enemmän tavaraa. Ostin samalta myyjältä lisäksi muutamia leluja, pääasiassa fisher pricen helistimiä ja puruleluja. Ja myyjä oli laittanut mukaan tuttipulloja (saa nähdä uskallanko käyttää, tottakai ensin desinfioin ja pesen), ruokalappuja ja muutaman pehmolelun, jotka on nyt parvekkeella tuulettumassa ja pari purulelua sekä soittorasian. Kaikki tämä 60€, johon kuului jo postikulut. Täytyy sanoa, että oon äärettömän tyytyväinen kauppoihin ja vauvan tarvikemäärä moninkertaistui hetkessä[8D]
Nyt on meillä hankittuna pinnasänky (myös huutonetistä) ja suuri osa vaatteista sekä leluja, mitä nyt alkuun tarvitsee. Eilen puhuttiin, ettei varmaan kauheasti enää tarvita vaatteita, paitsi mitä ulkovaatteita kannattaa hankkia. Mutta sisävaatteita alkaa oleen jo riittämiin. Kokoja välillä 50-80, että taitaa ensimmäiseksi vuodeksi melkeinpä riittää. Lisäksi pari vanuhaalaria ja sitten vielä kaverilta saadut kolme pussillista vaatteita. Ja mummuilta näyttää säännöllisin välein tulevan kaikenlaista.
Alkaa pikkuhiljaa kertymään[:D] Oon ajatellut jatkossakin käyttää huutonettiä, kun tähän saakka on kaupat sujuneet tosi hyvin ja kaikki mitä oon huutanut on ollut hyvä kuntoista.
Nyt laittamaan pikkuisen uudet vaatteet narulle kuivumaan, samalla saa niitä ihastella, kun ne sen jälkeen menee vielä kaappiin odottamaan syksyä.