Esikoista odottavat

Mä haluan 2, mies 3, katotaan mihin päädytään, saadaanko ensimmäistäkään.. Mä vaan oon päättäny että en tee enää lapsia yli 30vuotiaana joten ei oo aikaa tehdä montaa lasta :D

Mä aiemmin mietin, että haluaisin kolme. Nyt kun ensimmäisen saaminen ei olekaan käynyt ihan niin helposti, niin olen tosi onnellinen, jos edes yhden lapsen saan. Mutta kyllä silti ainakin kaksi haluisin. Mies on eniten kai kahden kannalla, kolmeen ei ainakaan välttämättä suostu.

Meille tulee nyt toinen ja mies on vakaasti sitä mieltä että nämä riittää. Itse ehkä vielä haaveilen kolmannesta vaikka luulenkin että mukavuus vie voiton ja meidän lapset on tässä :)

Ajattelitteko yrittää selvittää sukupuolta rakenneultrassa tai oletteko ajatelleet men 4D-ultraan? Meillä on ajatuksena olla selvittämättä sukupuolta ja tuskin raaskitaan 4D:stä maksaa, muutenkin kaikki lastentarvikkeet vie paljon rahaa ja sitten vielä tämä okt rakennus

Mieheltä pitää vielä varmistaa, mutta mä kyllä haluaisin tietää sukupuolen heti kun vaan mahdollista :) 4D-ultraan tuskin ollaan menossa, en tiedä onko täällä missään semmoisia laitteitakaan

Kyllä mä ainakin haluaisin sukupuolen tietää ja ilmeisesti mieskin, kun jo vu:n jälkeen kyseli että koska sen näkee :-D 4d:n meillä ei ole kyllä varaa.

Haha, minä olen aina haaveillut 5 lapsesta eikä mieskään ole vielä kertaakaan vastustanut :grin

Minä kyllä malttamattomana haluaisin sukupuolen tietää, mutta mies ainakin joskus oli sitä mieltä ettei haluaisi. Taitaa jäädä miehen päätettäväksi :)

Itse oon haaveillut neljästä lapsesta, tosin enhän mä tiedä oikeesti, että onko minusta siihen, kun ei oo sitä ensimmäistäkään lasta vielä tullut. ;) Itse tuun perheestä, jossa meitä on viisi lasta yhteensä ja kyllä mä olen iloinen, kun mulla on paljon sisaruksia. Mutta eipähän sitä tiedä miten tässä käy, kunhan nyt saataisiin tämä esikoinen ensin maailmaan. :)

Mä en ole edes vielä miettinyt koko sukupuoli asiaa, toisaalta mä haluaisin tietää, mutta toisaalta en. :D

Toi on hassu juttu, että omien sisarusten määrä vaikuttaa niin paljon lapsitoiveisiin :grin Mulla on yksi sisarus, joka on mua huikean paljon nuorempi, niin että olen käytännössä ollut ainoa lapsi suurimman osan lapsuuttani. Miehellä taas on kolme vanhempaa sisarusta. Ehkä se kaksi on meille ihan hyvä kompromissi, mä jotenkin luulen, että musta ei olisi neljää kasvattamaan. Me vaan tuumailtiin, että koska kummallakin meistä on niin paljon ikäeroa sisaruksiimme, että ei olla niiden kanssa kovin paljoa aikaa vietetty, että me halutaan lapset peräkkäin, jotta niistä on seuraa toisilleen. Tässä järkeilyssä on tietysti se vaara, että kunhan esikko ja pikkukakkonen kasvaa about kouluikäisiksi, mulle iskee polttava tarve tehdä toinen kaksikko. Mies ei varmaan valittaisi.

Mä oon ajatellut, että jos rakenneultrassa sukupuoli näkyy, niin haluan sen tietää. Mutta jos ei näy, niin en kyllä sitä varten 4D:hen menisi.

Tilasin viimeviikolla tuon kotidopplerin, ja nyt ku ei uni tuu ja mietiin vielä yhtä ultraa nii kokeelin tuota doppleria, en ensi saanu mitää mutta nyt kuulin toukan sykkeen :Heartred ei ollu sekuntikelloa että olisin saanu laskettua sykkeen mutta sen verran tihiää kuului että mikää muu ei voinu olla, veikkaan että syke oli sitä likemmäs 180 luokkaa :love7 melkee teki mieli mennä mies herättämään että nyt kuului :happy118 ku ollaan siis yhdes kuunneltu tähän asti. Ja nyt oon nii innoossani että nukkumisesta ei tuu mitää :grin rv9+2 vaihtui juuri.

Mäkin alan uskaltaa pikkuhiljaa olla vähän innoissani tästä :-) nyt jännittää, että pystynkö säilyttämään salaisuuden vanhemmilta, kun mennään pääsiäisenä sinne. Mulla on nt-ultra äitienpäivä viikolla, niin ajatus oli että äitienpäivänä olisi mukava kertoa uutiset jos jotain kerrottavaa vielä on :-) nyt on taas sellainen olo että haluaisi kertoa koko maailmalle! Se helpotti, kun viime viikolla lääkärissä katsoivat että siellä tosiaan on joku elävä, nyt sitten maanantaina neuvolassa sain kuulla että pääsen vielä neuvolalääkärillekin halutessasi. Ja tietysti halusin, on kiva ens viikolla nähdä onko pikkuinen miten kasvanut ja vähän lyhyempi aika odotella sitä nt-ultraakin sitten :-)

Meilläkin eka neuvola takana, mutta ultraa odottelen paljon jännempänä. Mun vanhemmathan jo tietää, mutta saa nähä arvaako siskokin kun sekin on perheineen pääsiäisenä paikalla. Sen reaktiot on vaan aina niin rasittavia, varsinki kun tietää sen olevan niin teennäistä. No. Vastahhan se joka tapauksessa on se uutisten kertominen...

oisi kiva kuulla millaisia oireita teillä muilla on tällä hetkellä? itse olen vaan kovin väsynyt, välillä palelen, välillä närästää ja on ilmavaivoja ja olen ärtynyt herkemmin...

Väsymys on vaivannut jo pitkään. Saatan nukkua yli 12h ja silti kuukahdan pystyyn samantien. Mullakin on tota närästystä ollut välillä, mutta nyt viikon verran ällöttänyt kaikki. Eilen oksensin ekaa kertaa. Sopivasti tuli kalanmaksaöljykapseli ylös ja näin kala-allergikkona se viipyvä kalanmaku oli kyllä ihan järkyttävää... Tänään kaikki pysynyt sisällä, mutta ai että tätä kuvotusta.

Niin ja kokoajan tekee mieli kaikkea ihanaa suolasta ja mausteista ja lihaista ja sitten kun saan annoksen eteeni ni saan kaks haarukallista syötyä ja loput sitte väkisin. Yh. Oispa tämä olo kohta ohi!

Mulla myös kauhea väsymys! Kaikki ruoka etoo ja ällöttää. Jatkuva pahoinvointi iltaan asti ja samoin turvotus. Myös rinnat aristaa edelleen.
Tuntuu, että oireita tulee vaan lisää ja lisää!

Eilen oksensin ekaa kertaa. Sopivasti tuli kalanmaksaöljykapseli ylös ja näin kala-allergikkona se viipyvä kalanmaku oli kyllä ihan järkyttävää...

Et kai kalanmaksaöljyä oikeasti syö? Sitä ei suositella raskauden aikana A-vitamiinin takia. Kalaöljykapselit onki eri juttu.

Mua väsyttää, vituttaa, tissejä särkee ja kutittaa, oksettaa, heräsin keskellä yötä siihen, että hirvee nälkä. Enimmäkseen vaan nukun ja syön. Aikasemmin oon ollut aika zen, mutta tänään aamusta jo kiukutti älyttömästi.

Takaisin