Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
300g/viikko tuntuu tosi matalalta painonnousulta, kun varmaan aika moni alkaa kerryttää painoa vasta rv15 jälkeen (tällöinhän 300g:aa viikossa tarkoittaisi alta 8kg:n painonnousua yhteensä). Mä olen katsonut, että mullakin tulee semmoiset 600-800g viikossa lisää. Tavoite olis pysyä alta 75kg, mutta mahtaakohan onnistua .Noo...Neuvolassa sanottiin että 300g/viikko ois semmonen keskimääränen sopiva painonnousu. Mullahan oli sitten viimeks noussu paino 700g/viikko. :D On kyllä ruoka maistunutkin. Th vaan totes, että no eipä tuo haittaa kunhan en oo sitä herkuilla hankkinu. No, vähän ehkä herkutellukin, mutta totuuden nimissä oon vaan kasvattanu ruokahalua niin että annoskoot normaalissa ruoassa on kasvanu huomattavasti. Yritän nyt joka tapauksessa pitää nuo herkut minimissä ettei nyt mitään jättivauvaa tuu kasvatettua, mutta koska oon aina ollu normaalipainon alarajoilla niin en nyt kauheesti oo tuosta painon noususta huolissaan.
Mimoza, kirppareilta voi tosiaankin tehdä ihania löytöjä. :)
Syyskuussa satutin itseni, ja sain "keuhkoruhje vamman" =mustelma keuhkoissa , ja LUULTAVASTI sen seurauksena 3 keuhkoinfarktia siihen perään, koska mitään muuta selittävää ei ole tuohon löytynyt.. Ja kaikki tutkimukset on vedetty nyt jäihin raskauden vuoksi (kun esimerkiksi niiden keuhkoinfarktien jälkeen etsittiin perinnöllisiä geenitekijöitä, Jotka altistaa veritulpille, ja esim sellainen kun "perintötekijä 8" löydettiin koholla, ja sit sitä olisivat halunneet ihmetellä enemmän, niin ei voida raskaana ollessa tutkia koska raskaana olevilla tuo sama Arvo lähes Kaikilla koholla...) ja niiden keuhkoinfarktien jälkeen olis pitänyt syödä verenohennuslääkitystä 6kk, ja tämä vaihdettiin sitten tuohon Klexaneen... jota pistelen nyt raskauden läpi, ja kyllä, raskaus vielä itsessään lisää tuota verotulppariskiä.Miks sie sitä klexanee joudut pistää vai liittyyks tähä kaikkeen veritulppa vaaraki viel?