Toivottavasti saat PikkuMyy kelakorvauksen, kyllähän tossa tosiaan syitä riittää! Ei varmaan vielä kannata huolehtia siitä perätilasta, käsittääkseni useimmat vaavit saattaa kääntyillä viel tässä vaiheessa useaan otteeseen ja joku aikasemmin mainitsi täällä et jossain 36rv tienoilla vasta pikkunen alkaa hakeutua siihe lopullisempaan asentoon. Joten kai ultran perätila kerto vaan sen, että sillä hetkellä oli niin päin, mut ei vielä sitä että okis ajatellu jäädäkin niin!
Tiiättekö muuten onko monet sellaset aikaisemmat aktiivit vielä "olemassa" tällä foorumilla ja esim siirtyny lähinnä FBn puolelle.. ku tääl joskus oli esim Rozie ja Babaytoy ja moni muu, joiden kuulumisia ei oo enää ollu ja jotka aikaisemmin kirjoitteli. Ois kiva kuulla mitä kuuluu! Mut se on kai se FB?
Tiiättekö muuten onko monet sellaset aikaisemmat aktiivit vielä "olemassa" tällä foorumilla ja esim siirtyny lähinnä FBn puolelle.. ku tääl joskus oli esim Rozie ja Babaytoy ja moni muu, joiden kuulumisia ei oo enää ollu ja jotka aikaisemmin kirjoitteli. Ois kiva kuulla mitä kuuluu! Mut se on kai se FB?
. Katotaan nyt mitä mieltä neuvolassa ovat tiistaina tilanteesta - jos mitään. Mikäli en siis pyörry siihen laverille kun tutkitaan...
Kunhan on nyytillä kaikki hyvin
Odotellan jo kovasti häntä ihon tälle puolelle!
Vähän kauhistutti kun työkaveri kertoi omasta kokemuksestaan. Heille oli selkeä tyttölupaus annettu rakenneultrassa, mutta ylimääräisessä ultrassa viikolla 37 oli lääkäri pojasta onnitellut
Ja poika tuli! Miten voi olla jollain 1. neuvola lääkäri?? Minulla lähestyy jo kolmas ja tänään alkoi vko 30.
Mä vähän epäilen, että mulla on just se menossa, kun kokoajan tekis mieli siivota ja silittää vauvanvaatteita... 
Mä odottelen edelleen pesänrakennusviettiä. Ainoa mitä olen tehnyt on, että olen kerännyt omia kesävaatteita vaatesäilöön = teen tilaa vavvan vaatteille (joita on hurjat 1 kpl ja muutamat sukat). Mulle ei ole vieläkään tullut sitä äitiyspakkausta. Ehkä sen myötä höyrähdän vasta..?