Ensimmäistä lastaan odottavat joulukuiset

Jaa-a.. suku taitaa olla liekeissä.. :rolleyes: Toivottavasti sentään pysyvät nahoissaan! o_O Mulla ne on ennemmin sillä kannalla et älä tänne soittele jos ei oo ees mitään kerrottavaa :mad: Taidan ilmottaa vasta joskus myöhemmin et nyt se olis viikon vanha :smiley-angry003
 
Meillä vanhemmat on kanssa ihan sekaisin, jos en heti vastaa :eek: Ja sitten on tullu kehotuksia kenelle pitää ilmoittaa heti kun lähetään synnärille ja sit taas toisille vasta kun vauva sylissä:p jokseenkin hauskaa, hih
 
Juu täällä myös alkaa lähipiiri hyppimään seinille, jos ei saa kiinni. Äiti oli erehtynyt soittamaan juuri kun olin laittanut puhelimen äänettömälle joogan ajaksi. Puheluita oli tullut muutama, viestejä jätetty vastaajaan..voi apua :grin Muutamia viestejä tullut, että onko mitään tuntemuksia ja että laita viestiä, kun lähtö tulee. Olenkin ruvennut miettimään, että helpompi varmaan lähettää koko puhelimen osoitekirjalle yhteisviesti, että nyt se on menoo :wink (tulee samalla tiedotettua asiasta vanhoille heiloillekin :p)
 
:grin Meillä ei onneksi vielä hypitä pitkin seiniä. Oon luvannu ilmottaa kun lähtö tulee, tai ihan viimestään kun murunen on maailmassa...
 
Mä saan harva se päivä kyselyitä että vieläkö olen yhtenä kappaleena... Se alkaa pikku hiljaa käymään jo hermoille... :D
 
Suski: Mulle on tullut noita kyselyitä jo reilun viikon ja laskettuun aikaan on vielä yli 3 viikkoa! Ja puhelimeen on tietenkin vastattava sillä sekunnilla, koska muuta vaihtoehtoahan ei tietenkään oo kuin, että synnyttämässähän sitä ollaan eikä esimerkiksi suihkussa. :mad: Oon varmaan todella kypsä joulun jälkeen, kun juniori edelleen möllöttää mahassa. Ens kerralla (jos sellainen tulee) valehtelen LA:n johonkin kuukautta myöhemmäksi.
 
No "hyvä", että muitakin terrorisoidaan. Mä en tiedä miksi mua edelleen v**ttaa toi asia niin rankasti. Kaikesta muusta yleisestä hössötyksestä oon onnistunu jotenki olemaan välittämättä. Ehkä mua ärsytti tosiaan eniten se, että piti koko suku soittaa läpi ja keskenään arpoa asiaa. Eikö olisi voinut soittaa mulle uudestaan tai kysyä sitten muulta lähiperheeltä ensin?

Ois tosiaan pitäny sanoa, että laskettu aika 1.1. ni ois jääny EHKÄ tää hössötys väliin. Tosin sitten ois ollu kaikilla kamala huoli, että lapsi tulee liian aikasin...
 
Ja eilen oli myös mun miehen pomo kyselly et koska vauva syntyy, siis ihan niin kuin päivämäärää... sen takia kun heillä töissä on työvoimapulaa... Ens kerralla valehtelen itekki lasketun ajan. eipä tuu turhia kyselyitä koko ajan :angry1 Ihan kuin ite ei odottais et toinen syntyis ja sitten muut kyselee vielä jatkuvasti et joko jo.
 
Just ni. Ja sit ku on vielä kaikenmaailman remppaa ja kolotusta ja supistusta, jotka herättelee omia toiveita niin ei kyllä yhtään jaksais mitään muiden uteluita.

Mun serkku kun sai lapsen niin tiedettiin tietty laskettu aika, mutta ei mulle tullu mieleenkään kysellä joko on syntyny. Sen päivän iltana kun vauva synty tuli tekstari mitoilla höystettynä ja samalla toive, että sairaalassa ei käytäisi ja saisivat kotiutua rauhassa. Vaikka polte nähdä vauva oli kova niin kiltisti odotin, että kolme viikkoa myöhemmin tuli tervetulotoivotus kyläilemään. Ei ois tullu mielenkään tunkea sinne aiemmin. Ehkä mä oonki vaan outo :wink
 
Mäkin sain kaverilta tekstarin sitten kun hänen vauva oli syntynyt. Ite en soitellut kolmeen viikkoon,sen kolmen viikon jälkeen kysyin että voinko tulla kylään ja tähän kaveri vastas et mielellään. Ekoina päivinä hänen ja vauvan isän koko suku oli tullut sairaalassa käymään ja ekana viikkona oli kaikki muutkin kaukaisemmat sukulaiset käynyt kylässä. Sen jälkeen oli ns huuma laantunut ja kaverini vähän kaipaski seuraa. Toivon tietty et ite saisin olla sairaalassa rauhassa ja sitten kun tuun kotiin niin voi isovanhemmat käydä kylässä ja thats it. :D Mut ei sitä ikinä tiedä miten suku suhtautuu uuteen tulokkaaseen.
 
Helsingissä asuvia tulevia mammoja?!? Itsellä menossa 5+3 , ja LA 23.12. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin tuleviin äiteihin. Omat ystävät ovat melkein kaikki jo lapsensa saaneet ajat sitten tai heillä ei ole lainkaan. Olen itse 31v., kesällä 32v. työssäkäyvä nainen. Mies löytyy ja munkkiniemessä asutaan. Omistamme myös koiran. Minkäköhänlaisia paikkoja täällä meidän suunnalla on kun pikkuinen syntyy? Perhekerhoja, avoimia päiväkoteja... +?! Kyselee nainen joka ei tiedä :)
 
Me ollaan synnytetty jo :) taitaa olla väärä vuos heh :)

Sent from my RM-875_eu_finland_208 using Tapatalk
 
Mukavaa raskausaikaa sinulle ökkömönkiäinen :) helsingistä löytyy vaikka mitä kerhoja ja puistotoimintaa ihan tosi pienille :) googlaa netistä omat lähimmät perhepuistot ym. Ja SRK toimintaa myös ja MML järkkää
 
Olispa kiva intoilla täällä taas! Onkohan muuten kukaan viime vuoden joulukuisista ehtinyt jo plussata uudelleen?
 
  • Tykkään
Reaktiot: TMJ
Takaisin
Top