Pakko tulla avautuu, tekis mieli heittäytyä itkupotkuraivareihin! Kävin kuluttaa aikaa kauppakeskusessa, kotona lähtiessä vaatteiden pukeminen oli ähisemistä ja tuhisemista! Vaikka mulla on omasta mielestä suht pienikokonen masu, mutta silti se oli tiellä. No, keskukseen päästyä pitäää heti suunnata vessaan, tietenkin! Sitten löhden kiertelee kauppoja, niin sinne oli ilmestynyt ihania uusia äitiysvaatteita, mutta sitten aloin miettiä kannatteeko enään alkaa uusia ostaa, kun kohta vauva on jo maailmassa. Sitten on kaikkee alennusmyyntejä, mutta eihän sitä voi tietää minkä kokosia vaatita sit kohta taas pitää! Sitten kiertelin lastevaatteliikkeitä, pohdin pitääkö meidän ostaa lisää vaatteita vai ostetaanko sitten kun vauva kasvaa, niin ei tule turhaa ostettua. Voih, tässä vaiheessa olin ihan, että ei oo tosi! Sitten alko käymään selkäänki jo kipeetä
Loppujen lopuksi mitään en löytänyt, paitsi herkkuja illaksi, kun mies menee yötöihin(pitää siis herkutella, kun unta ei kuitenkaan tule). No sitten lähdettiin melkeen tyhjin käsin kotiin, niin automatkasta alkoi supistukset sattumaan, olin jo, että ei kait sentähän synny
Pitää ottaa loppu päivä iisisti, mieskin tulee vasta parin tunnin päästä töistä, kun
äsken soittelin.
Oli pakko päästä purkaan jonnekin tämä turhautuminen :D sori!