Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun tekis niiin paljon jo mieli kertoa. Tuntuu jotenkin hassulta jutella läheisten kanssa jostain ihan normiasioista kun itsellään on tällainen "salaisuus":D Mutta vielä en halua asiaa paljastaa koska tiedän kuinka iso juttu tää on meidän molempien perheille niin en halua hätiköidä ennenkuin itsellään on edes vähän muuta tietoa kuin plussa testissä
Toiselle parhaista ystävistäni olen kertonut. Toiselle kertomista jännitän ihan kauheesti koska hän ei ole yhtään lapsi-ihminen ja viimeksi viikko sitten julisti kuinka inhoaa lapsia ja ettei hänellä ole enää mitään yhteistä raskaana olevan kaverinsa kanssa. Eipä tehnyt kauheesti mieli kertoa uutisia sen jälkeen.Noo täytyy hänellekkin vaan antaa sitten oma aikansa asian sulatteluun.
Kiitoksia kaikille vastanneille. :)
Kirje kyllä kuulosti hyvälle idealle! Saisi juurikin rauhassa käsitellä asiaa koska tiedän ettei he varmasti ole ekan kahvikupin jälkeen sinut asian kanssa.
Cherry87! Esikoinen syntyi Hyvinkään sairaalassa kun oli mulle tutumpi paikka mutta olen miettinyt että pitäiskö testata Hämeenlinna ( kuulosta kun johki huvipuistoon olis menossa, NOT :D).
Siellä taitaa olla kaikki tilatkin juuri remontoitu? :O Kiva olis jos sattuis samoihin aikoihin sinne :)
Täällä kanssa tilan puutetta! Eteisen lattia oikeen nitisee ja paukkuu kun en tajunnut kunnolla suojata sitä lumelta... En tiedä sitten muutosta ennen vauvaa vai vauvan jälkeen? Lähinnä mietin mikä olisi esikoiselle paras ratkaisu ettei menisi ihan sekaisin uudesta asunnosta/sisaruksesta.
Mulla meni pitkään ennen kun masu näytti raskausmahalta. Pikemmin pitkään näytti vaan siltä et "toi on kyllä syöny yhden pullan liikaa". :D