Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Enu kiitos, huojensi heti oloa :)! Ajattelin ettö nyt en enää testaa ja tuhlaa turhaa rahoja vaan odotan kiltisti 14.12. Olevaan ultraan ja yritän nyt ottaa rennosti :)
 
Lumihiutale, komppaan enua. Ultraan ei oo enään hirveän pitkä matka :Heartred Jos hirveästi huolettaa, niin tee parin päivän päästä testi uudestaan :)
 
lumihiutale hyvä, jos musta oli apua. :) Kunpa itekin sitten muistaisin nää omat sanomiseni, kun digejä teen. Huolestuisin ite varmasti ihan samoin vaikka tiedän mistä "väärä" tulos voi johtua. :hilarious: Kunhan ne mun digit vaan ilmestyis postilaatikkoon, niin pääsis sit hermoilemaan.. :p Meillä on muuten peräkkäisinä päivinä noi ultrat, mulla on 15.12. Ei oo onneks enää pitkä aika, mut kuitenkin tuntuu, et siihen on ikuisuus. :rolleyes: Toi rennosti ottaminen on hyvä idea. Mullakin onneks työt ja toi esikoinen vie hyvin ajatukset muualle ja on muuta tekemistä. :happy:
 
Lumihiutale: eikös tuloksen pitäisi olla 3+ jos oot raskaana 6+ viikolla...vai miten tuo tulkitaan...
 
Aivan ihanaa, että otatte mutkin saman arvosena ku muutkin äitit / tulevat äitit + asia puhetta enu ja Lilyee :) Hieman tosin pelotti teille kertoa ikäni, mutta täällä näyttää olevan tosi mahtavaa porukkaa :happy:
 
Enu on kyllä aina helpommin sanottu kuin tehty :D

Lucky luin siitä ohje lapusta että 3+ tulos pitäis tulla viikolla 5+ :)

Mammu83 onneksi ultra on juu pian :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: enu
Iinaalis: täällä on ihan huippu porukka :) ei tää mikää suomi 24 keskustelu ole ja täällä saa oikeesti vertais tukea. Itse oon täällä foorumilla ollu vuodesta 2009 asti ja tykänny kovasti. :D

Lumihiutale: ai jaa. Mut ehkä noi testit ainaki mitä oon kuullut ni ollu vähän epäluotettavia noitten viikkojen osalta. Mut nyt en itse ees aio testata noilla ku viimeks en saanu ku 1-2 tuloksia. Ja en vaan uskalla.
 
Heippa kaikille ja hirmuisesti Onnea jokaisen odotukseen!:Heartred
Olen 23 vuotias Keski-Suomesta ja toista lasta odotellaan.:love017 Perheeseen kuuluu mies 32v, tyttö 1v 3kk sekä koira. Toissailtana tehtiin miehen synttäreiden kunniaksi haalea plussa, eilen aamulla toinen hieman tummempi (haalea silti) ja samana iltana digitesti joka näytti raskaana 2-3. Esikois tyttö on syntynyt loppukuusta 8/14 ja nyt siis toista odotellaan syntyväksi hieman vajaalla kahden vuoden ikäerolla. Molemmat ovat saaneet alkunsa hyvin nopeasti pillereiden pois jäämisen jälkeen, heti toisesta kierrosta.:gen014 Todella onnellisia ollaan plussaus uutisesta vaikka vielä en osaa sitä oikein sisäistää. Esikoista odottaessa kamala pahoinvointi kesti raskauden puoliväliin asti ja nyt todella toivon että tälläkertaa säästyisin vähemmällä. Muuten raskaus oli ihanaa ja helppoa aikaa josta nautin täysin siemauksin, samoin aion tehdä tämänkin kanssa! :Heartred
Tällähetkellä olen vielä kotona tyttären kanssa, mutta tammikuussa aloitan työt kevyesti 3pv/vk, joka onkin täydellinen määrä tähän saumaan.
Uuden tulokkaan laskettuaika ajoittuu elokuun alkupuolelle, kierrosta en ole päässyt selvyyteen joten LA on todennäköisesti 1-5.8 välillä.:hug003
 
Muokattu viimeksi:
Täällä 27 jo yhden valloittavan neidin äiti ilmoittautuu hiljakseen joukkoon...
Ei oikein tahdo itse vielä uskoa, että raskaana ollaan. Ja niin vaikea luottaa omaan kroppaan, että kantaa 40 viikkoa. Vaikkei mitään negatiivista ole menneisyydessä, silti ei uskalla luottaa ettei pety pahasti...
Mutta iso askel tämä foorumi on miulle. Että hei vaan
 
Täällä 28 v espoolaisäiti. Meillä ennestään kaksi lasta, kohta 5v tyttö ja 3v poika. Aluksi ajateltiin miehen kanssa ettei haluta enempää lapsia, yllättäen kuitenki vauvakuume iski molempiin. Nyt siis odotetaan kolmatta jonka la 4.8.
 
Kippari ilmoittautuu. Aivan uudet kujeet itselle tälläiset foorumit ja tietenkin vauva höpinät, kun ensimmistä tässä odotetaan. :)

20 vuotias opiskelija Hämeestä. Avioliittoa kaksi vuotta takana ja meille ensimmäinen plussaus ikinä. Vuosi sitten syksyllä ehkäisyt lopetettu, mutta ei ole ketään kuulunut PCOS:n oireiden vallitessa (kuukautisia eikä ovulaatiota säännöllisesti, sekä kystia vähän väliä). Tämän takia kun raskaus oireita alkoi tulemaan kävin läpi mooonta vaihtoehtoa sille "mikä on vikana": närästyksestä rintasyöpään, kunnes ymmärsin testiä tehdä. Vahvana plussana se paukahti kolmelle testille viime sunnuntaina. Saivat Terveyskeskuksessa seuraavana päivänä hihitellä kun aidosti luulin testeissäni olevan jotain mätää: "Niin mutta laitoin luultavasti liikaa nestettä siihen".

No mutta tässä sitä nyt ollaan. Onnellisina. Eihän tämä vielä todelliselta tunnu, vaikka kyllä kroppa pitää huolen että en unohda olevani raskaana. :)

Hurjasti onnea ja rakkautta teille ihanille naisille! Pitäkäähän itsestänne huolta ja yrittäkää nauttia näistä hetkistä!

Rakkaudella
Skippah
 
Skippah ihana että raskauduit vaikka vuosi siinä meni, onnea ja tervetuloa :)!

Lalaa onnea pikku kolmosen odotukseen :)!

Jonppu onnea ja tervetuloa :)! Ja tää foorumi on kyllä Aivan mahtava

Thelyde paljon onnea pikku kakkosen ja odotukseen :)!

Samoin kaikki muut paljon onnea ja paljon vauvaliimaa matkaan :)!
 
Ilmoittaudunpa minäkin tänne, kun tuntuu että jonnekin on pakko päästä näistä asioista juttelemaan. :) Vielä ei kavereille tai muillekkaan kehtaa kertoa, kun tää on vasta niin alussa. Oon 26, mies 30 ja eka vauva meille tulossa. Kaksi koiraa löytyy jo ennestään. :D Pari vuotta ollaan oltu yhdessä.

Ei oltu mitenkään yritetty vauvaa, enemmänkin että jos tulee niin saa tulla. Toissapäivänä tein testin kun oli niin jännä olo, ja positiivinenhan sieltä tuli. :) Aika epätodellinen olo on edelleen, neuvolaan kuitenkin sain soitettua ja ajan sain joulun jälkeen. Aika hämillään tässä vielä ollaan, mutta onnellisia. :)
 
Varovaisesti liityn mukaan minäkin! Oon 27-vuotias ja kumppani on 24. Asutaan helsingissä. Ollaan oltu yhdessä huhtikuusta 2013 ja naimisiin mentiin jo elokuussa 2014 Meillä oli vaimon kanssa ensikäynti fertinovassa 1.10 ja 1.12 plussasin päivä ennenkun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Luomukiertoon ja heti ekalla tärppäsi! Olin niin vakuuttunut että kaikki oireet oli selitettävissä jollain muulla kun raskaudella ja että varmasti on nega. No toisin kävi! Hirvee pelko perseessä koska eihän tää nyt vaan voinu käydä näin helposti!?! Tosin oireet on aika selkeet tällä hetkellä Mulla helposti laskettavissa LA 10.08 koska kierto oli kellontarkka ja ovis myös tänään mennään rv 4+1 ja sunnuntaina teen vielä toisen testin ennenkun ma varaan aikaa fertinovasta varhaisultraan ja omaan neuvolaan.
 
Hei Kaikille!!
Nyt uskallan minäkin tänne kirjoittaa kun tänä aamuna tuli jo oikeasti varma tulos.

Eli olen kohta 31 v ja minulla on 2 aikaisempaa lasta (10 v ja 8 v, poikia molemmat). Nykyisen miehen (29v) kanssa ollaan yli 2 vuotta oltu yksissä ja reilu puoli vuotta yritys saada lasta. Hänelle ensimmäinen, joten tämä on todella toivottu

Ainut mikä mietityttää että mitenhän tämän kanssa sujuu kun minulla on tuo nivelreuma ( puhkesi toisen lapsen syntymän jälkeen) ja siihen lääkitys, että onkohan sitä kohta kamalan kipeä vai helpottaako kivut raskauden aikana.. Toivon jälkimmäistä.

Paljon tarrasukkia kaikille!!
 
Piiu84, itsellä selkärankareuma ja paheni raskauden myötä. Se on kyllä tosi harvinaista, yleensä niiden oireiden pitäis helpottaa. Saanko kysyä mitä lääkettä käytät?
 
Salazopyrin, oxiklorin ja prednisolon. (toki nyt on kohta kaks viikkoo ollut oxiklorin ja prednisolon tauolla kun ei oo muistanut käydä apteekissa..) entä sinulla?
 
Itsellä oli celebra käytössä. Ei saa käyttää raskauden aikana tai yrittäessä. Ja on olotkin sen mukaiset. Burana kuureja söin esikoisen aikana ekalla raskaus kolmanneksella että pysy jotenkin aisoissa. Alettiin yrittämään 03/15 ja en heti jättäny pois reumalääkettä. 04/15 sain keskenmenon. Täähän on vaan mun arvailuja, mutta uskon ton mun reumalääkkeen olevan yksi isompi syy keskenmenoon. Salazopyrin onkin mulle tuttu, mutta tuo oxiklorista en tiedäkkään mitään :)
 
Toivotaan, että reumat ei pahemmin oireile raskauden aikana!
Mullakin nivelreuma diagnosoitiin kesällä, puhkesi esikoisen syntymän jälkeen. Vielä ei oo lääkitystä mulla aloitettu ollenkaan, koska oireet on sellaisia että niiden kanssa pystyy elämään. tietty pikkusen rajoittaa, kortisonipiikeillä vaan hoidettu toistaiseks.
 
Takaisin
Top