Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Kiitos En ole varannut vielä aikaa. Tää on kaikki niin uutta, etten edes ole varma kuinka mun "pitäisi" toimia. Vinkkejä on kyllä saanu. Mutta keskusteluista päätellen osa menee neuvolaan vasta joskus viikolla 8-9 ja sit ultrat vasta rv 12. :0 Tuntuu vaan että tekis mieli parin päivän välein tehdä varmistustesti :D Malttamaton olen, mutta tää on nii epätodellista ja pelkään vaan että kohta alkaa vuoto ja menee kesken raastavaa! Onko tälläinen asia muillakin paljon mielessä?
 
On! Ihmeellistä miten paljon keskenmeno pelottaakin tällä kertaa verrattuna esikoisen odotukseen. Huomenna mulla se maaginen 4+4, jolloin vasta plussasin ekan kerran esikosta, tästä kaverista oon tiennyt jo viikon, eli ekan haamun sain rv 3+3 :D. Ehkä nyt jo helpottaa, kun menkatkin on myöhässä.
Neuvolaan varaan ajan reilun viikon päästä, samalla käynnillä kun käytän tytön 1-vuotisneuvolassa :).
 
Hellou! Mä hyppään varovasti mukaan, tänään plussattuani digillä 1-2 :) Laitoin lasketun ajan nyt menkoista laskettuna (8.8.) mutta luultavasti hyppää pari päivää myöhemmäksi kun ovis oli vasta hieman myöhemmin. Asustelen Tampereella ja meillä esikoinen 1v4kk. Laskettu aika osuu 3 päivän päähän esikoisen synttäriä :Heartred Mulla oli kohdunulkoinen tuossa syyskuussa ja nyt tosiaan ei ainakaan vuoda eikä ole sellaisia kipuja, eli todella toivon että tämä pieni nyt pysyisi matkassa mukana!
 
Mä ainakin pelkään joka päivä keskenmenoa :sad001 tai jotain muuta että kaikki ei oo hyvin.. Luulen että on aika yleinen pelko :sad001
 
Niin varmasti on. Itse esikoisen aikaa pelännyt mitään. En osannut pelätä ja kun en kerennyt testailla ja saada haamuja ym. Eikä ollu km kokemusta. Mutta nyt sit pelkäänki siitä edestä.
 
ja tosiaan tuo on ihan normaalia jännittää ja pelätä tälleen alussa. kyllä mäkin huomaan ehkä vähän enemmän jännittäväni nyt tosiaan ja samoin aloin heti miettiin jo synnytystä. mulla oli tosi ihana synnytys esikoisesta niin silti sitä pelkää kamalasti jostain syystä. ihan normaalia ja tervettä on pelko varsinkin näin alussa :Heartred
 
Heips kaikki :)
Mä olen 19 vuotias nuori neitonen Turusta. Olen ollut yhdessä poikaystäväni kanssa 9kk.
Menin 21.11 päivystykseen todella kovien vatsakipujen takia. Olin ihan varma, että umpisuoli on revennyt tai tulehtunut :D
Otettiin veri- ja virtsakokeet, joista selvisi, että olen vahvasti raskaana. Se oli todellinen yllätys! :D ollaan nyt sulateltu asiaa ja ollaan todella innoissamme raskaudesta :) eka neuvola on 7.12 ja laskettu aika 5.8.2016 :)
 
Tervetuloa emp_pu! Ja onnea ylläri plussasta :) käys laittaa tiedot vielä tonne listaa varten... :D
 
Kyllä se keskenmeno pelottaa täälläkin, vaikkakin koettaa olla ajattelematta asiaa. Itsellä takana kaksi varhaista keskenmenoa 11/14 ja 10/15. Nyt tuli sitten plussaa 25.11 eli heti seuraavasta kierrosta tuon km:n jälkeen. Laskettuaika on about 2.8....muutaman päivän voi heittää.
Optimistisella asenteella oon koittanut olla ja yrittää uskoa, et josko se muru pysyis tällä kertaa kyydissä. Nyt ei oo ollu ainakaan samanlaisia särkyjä kuin noissa km-tapauksissa.
 
Tervetuloa coucou! Muistan kans miten km kierrot olivat jo heti oviksesta lähtien kipeitä. Missä vaiheessa sun km. Tulivat?
 
Ihan tarkalleen en tiedä millä viikolla km:t tapahtui, johtuen epäsäännöllisestä kierrosta. Molemmilla kerroilla ehdin n. viikon tietää raskaudesta eli aivan alkuunsa tyssäs.
 
Onko kukaan menossa aiemmin ultraan? Meillä ei ole kuin rv 12 kunnanpuolesta...oulussa yksityisellä maksaisi 60€ normi ultra.
 
Katjuliini79: tervetuloa mukaan. Käypä listaan lisäämässä ittes :D Juu mulla on siinä 7:llä rv:llä eli 9.12. 2 varhaista km takana ja reilu 2 vuotta yritystä.
 
Moikka! Varovaisesti ilmottaudun mukaan. Toista lasta ollaan saamassa esikoinen on nyt 1v ja 8 kk. Maaliskuussa jätettiin ehkäsy ja heti tärppäsi, huhtikuussa 5+jotain oli menny kesken. Nyt onneksi tärppäsi :Heartred

Itse olen 32 ja mies 35. Yhdessä ollaan oltu vuodesta 2011 ja kyllä, kaikki tapahtu meillä nopeasti. 06/11 tavattiin, 12/11 kihlat, 06/12 naimisiin, tyttö synty 03/13. Mutta kun oikean ihmisen tapasi niin mitäs sitä pitkittelemään. Pelottaa vähän tämä raskaus, että meneekö kaikki hyvin, mutta toivotaan parasta :Heartred Nyt ainakin raskausoireita ollu jo tosi paljon verrattuna km raskauteen. Eli vielä ihan luottavaisin mielin...
 
Takaisin
Top