Täällä nähtiin kans eka potku ulospäin eilen illalla. Mies oli ihan öönä kun mä yhtäkkiä alan naureskelemaan ja sanoin että Mä näin! SE vähän että mitä? mä en saanu suusta muuta kuin että mä näin, mä näin!. Sitten hetken päästä sain sanotuksi et näin sen potkun[:D]
Mä olin koko illan tökkiny sitä mahaan joka kerta kun tunsin liikkeet, ja juuri tuolloin olin lopettanu, tuli tunne että pitää kattoa mahaansa ja sitten se se tuli <3
Tunsi mieskin sitten vaimeana yhden potkun tai iskun kun piti hetken kättä mahan päällä. Piipiäinen vaan tuntuu aina rauhoittuvan kun mies laittaa kätensä mahan päälle. Toivottavasti sillä on samanlainen vaikutus sitten kun pikkuinen syntyy.
Täälä on kyllä mieliala pysynyt samanlaisena kuin enneki.Mitään itkuraivareita tms ei oo tullu. Piti oikein mieheltä kysyä onko se huomannut mitään eroa. Toki kyyneleet tulee vielä helpommin kun tvstä tulee jotain koskettavaa. Oon ollu aina aika herkkä itkemään leffaa kattoes yms, mutta nyt se on vielä herkemmässä ja enää en oo sitä salaillukkaan.Kyynelehdin jos kyynelehdin.
Ja sen oon huomannu että kun ollaan tässä pariin otteeseen oltu baarissa,niin jos joku nainen jota en tunne juttelee miehen kanssa niin teksi mieli heti hyökätä sen kurkkuun kiinni. Toki on auttanut aina kun mies on huikannut mutkin siihen ja esitelly meidät ja sitten ylpeenä silitelly mun mahaa ja kertonu vauvasta.[:)] Mutta varmaan mun silmistä on silti nähny kun oon siihen menny ett Perkeles, näpit irti mun miehestä...[:@]
Ihme kyllä, kun oon ajatellu että musta tulee varmaan aivan kamala kun hormoonit jyllää.Mutta ehkä tuo miehen huolenpito ja hellyys yms. pitää mutkin sitten rauhallisena. Ja elämä on kohdellu aikoinaan aika raa-alla kädellä, että siinäkin on oppinut nauttimaan päivä kerrallaan...
Ja jos mies jostaki suutahtaa tai mököttää, niin annan olla ihan omassa rauhassaan ja sitten se tuleekin pyytämään anteeksi kun on ollut niin hermona. Viimeksi maanantaina,kun pidin harjistreffit meillä ja meillä oli semmoiset 25 koiraa sisällä, ja ne sitten pissaili ja kakkaili sisälle.Toki omistajat sitten siivosivat heti koiriensa jätökset, mutta mies oli treffien jälkeen ihan hiilenä kun ne sotki meidän juuri rempattua taloa. annoin sen sitten ihan rauhassa mököttää olkkarissa, ite siivoilin kaikessa rauhassa ja surffailin netissä. Sitten se läksi palokunnalle harjoituksiin ja sain jäädä ihan rauhassa kotiin. Toki vähän pahoitin mieleni siitä että mulle niin paljon möksähti siitä,ettei käynyt edes suukkoa antamassa kun lähti, mutta kun se tuli sitten kotia kymmenen jälkiin, tuli pyytämään anteeksi kun tuolla lailla mökötti.
Osoitin kyllä hiljaa mieltäni moista käytöstä kohtaan nukkumaan mentäessä, käänsin vaan selkäni ja aloin nukkumaan. Aamulla mies sitten hukutti mut suukkoihin töihin lähtiessään,hellien sanojen saattelemana.
Tälläistä meillä pahimmillaan...
Mutta nyt taas huilaamaan, eilinen iltapäivä meni kuumeessa, tänään ei onneksi oo vielä ollut, mutta muuten vaan on kurkku kipeenä ja saa yskiä ja aivastella vuorotellen. Onneksi sain eilen loppuviikon saikkua niin saa toipua kunnolla.
Voikaahan hyvin mammat!!