Elokuiset sadot

Kovasti oon taas tieän juttuja lueskellu, mut aina ei oo itellä kirjotettavaa.

Me saatiin entinen työhuonen tapetoitua viimein ja muutettiin se makkariks. Nyt mahtuu pinnasänky sinne=)

Eilen oltiin yksissä ristiäisissä niin eräs vanhempi, mulle tuntematon rouva tuli kyseleen, et koskas vauva syntyy. No kerrottuani, et elokuussa, hän sanoi, että "mahan koon perustteella hän luuli, että olen viimesilläni". Enkä TODELLAKAAN vielä oo niin iso!!! Siis muidenkaan mielestä =) No, kuulin, että hänen oma tytär on isokokoinen ja hänestä ei ollut näkynyt raskaus tätäkään vertaa kuin vasta ihan viime metreillä, joten ehkä siitä johtui tuo kommentti, mut ärsyttää silti...

Tänään vielä lammaslihapullia naamaan uunivihannesten kanssa. Ja jälkkäriks mämmiä =)

Kivaa loppupäivää kaikille!

Me vietettiin pääsiäinen koiranäyttelyissä Itä-Suomessa: kotiuduttiin eilen illalla myöhään ja mä oon IHAN kuollut.. sain lisäksi flunssan päälleni kunnolla ja oikeesti: musta ei oo mihinkään.. vieläkin yökkärit päällä.. toivottavasti tää ei oo huono merkki, vaan kuuluu kuvaan..

Mukavaa vapaapäivää kaikille! [:)] Toivottavasti teilläkin on sellainen tänään..

Nukuin koko pääsiäisen... sängystä sohvalle, ja takas sänkyyn periaatteella..
edelleen huono olo, ja kun töihin aamusta pääsin pitikin käydä taas tarkistaan vessan
tilanne. [&:] Oon jo ihan asennoitunut siihen että tää ei lopu ollenkaan, mutta huomenna on
20 viikkoa täynnä eli maksimissaan 20 viikkoa voi enää kestää [8D]

Essi83 en voi kuvitellakaan että olisin tollaisesta rupeamasta selvinnyt... hatunnosto sinulle!

Sartza sitä on niin vapaata riistaa kilojensa kanssa kun on raskaana.. Painoin pari vuotta sit
saman verran kun nyt (ennen kun siis sain vähän tsempattua ja laihdutettua) mutta eipä sillon
kukaan mitään painosta puhunut tai katsellut sillä silmällä... Ja se mikä suunnattomasti ärsyttää on
kun ihmiset vertaavat omaan tai just tyttärensä raskauteen ja heittelevät kommentteja sen perusteella... unohtuu että jokainen on yksilö..

Tweety ihana kun teillä on jo ihan vauva meininki meneillään.. Tällä hetkellä minua hillitsee vain ja ainoastaan se että palkka tulee vasta viikon päästä [:D] 

Laitoinkin jo tuonne rakenneultra keskusteluun mutta huomenna se sitten on! selviää onko meidän pienellä kaikki hyvin.. jännitys, ahdistus, tutina ja tärinä on kyllä päällä aivan kokoajan.. ja täytyy kyllä sanoa että sukupuoliasia on kadonnut ajatuksista ihan kokonaan... nyt vaan kaikki paikat ristissä toivoo että kaikki on hyvin.

Kyllä sitä nyky ihminen on tullu hölmöksi tämän tietokonekauden aikana. Meillä netti ei ole toiminu pariin päivään ja eilen illalla jo aivan tuskaa oli ku ei pääse lukemaan mitä tänne on kirjotettu[:D]. Ny onkin sit menny eka tunti töissä näitä juttuja lueskellessa[;)]. Joo töitäkin olis mut pakko päästä päivittään.

Meidän pääsiäinen sujui oikein hyvin. Tontilla on työt saatu siihen malliin et huomenna tulee kaivinkone alottaan. Jännää!!![:)]. Itekkin tuli rehkittyä puiden kannossa la ja su päivät sellaset ihan kunnolliset 6-8 tuntia. Yllättävän hyvin sitä jaksaa. Ja pikku hiljaa kokeilin et mitä voi tehä nii kyllä sitä aika paljon voi vielä kantaa. sen enempää en ole huomannu et, supistelis tai mitään muutakaan kummenpaa olis tuntunu. Selkä oli iltaisin kipeänä mut nyt tuntuu erinomaisen hyvältä. Mä luulen et mun selkäni tarvitsee aktiivista jumppaa pysyäkseen kunnossa.

Ginessa: mä koen et masu ei vielä ole mitenkään kauhean painava. Vähän se on tiellä kun töitä tekee ja kyykistelee. Ja kyykkypissalla käynti tontilla tekee tiukaa[:-]. Masu kuitenkin jo ihan hyvän kokoinen. Mietinkin tuossa myös et kuinkahan kauan sitä voi vielä selällään makoilla? Ai ku kiva et laitoit noi normaaliksi luettavat painonnousut tuohon ylös. Ehkä mä en sit menekkään ihan kauheen kovaa tahtia ku menee vielä tuohon normaaliin käyrään. Ja et täs vaihees painon nousu olis ollu kovinta. No hyvä. Toivottavasti tasottuu[8|]. Valitettavasti meidän loppu ajat kun ajoittuvat tuonne kuumaan heinäkuuhun niin tervetuloa hurjat turvotukset. Mulla ainakin viimeksi ilman lämpötila auttoi keräämään nestettä oikein olan takaa. Todennäköisesti niin käy nytkin. Et sen suhteen painon nousun rajoittuminen pienemmäksi noilla viikoilla on vain haave[8|].

Hyvä, että saitte Essi jo edes tässä vaiheessa muuttonne tehtyä. Mitä pidemmälle mennään sitä hankalanpaa se olisi ollut toteuttaa.

Koitahan Hanibööki parantua flunssastasi ja lepää tarpeeksi. Pitää muistaa kuunnella omaa kehoaan vaikka välillä kyllästyttäisikin makoilu.

Toivottavasti J.J:n kipuilut helpottavat. Vaikea niitä on varmasti tulkita kenenkään jos on masu kipeä raskaana ollessa niin huolestuttaahan se. Se on ihan ymmärrettävää.

Pähkylä: luin just viimeistä vauva lehteä ja siinä oli fysioterapeutin kirjoittaman juttu raskausajan selkäsäryistä. Se oli sitä mieltä et selkäsäryt ei kuulu raskauteen. Ei varmaan ite ole koskaan ollu raskaana[;)]. Mut oikeassa oli varmaan sen suhteen et kevyt oikeanlainen jumppa on kaikille odottajille selän suhteen hyväksi. Mä olen ainakin kokenut omalla kohdallani siitä olevan paljon apua. Lantion alueen liitoskipuihinkin se on auttanut. Kannattaa vaikka käydä omalla tervysasemalla fysioterapeutilla hakemassa edes kirjalliset ohjeet hyvästä oikeanlaisesta jumpasta raskauden ajalle. Juuri selkään kohdistuvaa. Toki niitä pitää tietysti toteuttaakkin sitten[;)]. Pelkillä ohjeilla ei tee mitään[:D]. Toivottavasti tilanne menee parenaa suuntaa. Kamala olis kärsiä koko loppuaika noin kovista kivuista.

Täällä on mennyt koko pääsiäinen kipeänä [:@] Onneks on flunssa voitolla ja pääsi töihin, kun alkoi seinät kaatua päälle..
En tiedä oonko vaa jotenki superlöysä tyyppi [;)] mut mulla tuli pissat puoliksi housuun parikin kertaa kun aivastin oikeen paineella [:o] Se oli kyllä illalla, jolloin musta tuntuu et ravaan vessassa muutenkin 5min välein.. mutta kyllä oli nolo olo!!!
Tissitkin vuotaa jo.. Ei ole kyllä hehkeä olo tällä mammalla..

Onko muilla samanlainen hormonihirviö olo kuin mulla? Mun miehellä ei kyllä ole helppoa.. [8|] Itken tosi helposti ja koen asiat jotenki hirveen loukkaavina ja pahoina.. Esimerkki. Mies oli viikonloppuna ystäviensä kanssa ulkona baarissa, olin tälle siunauksen antanut eikä asian kanssa ollut mitään ongelmia.. Kuitenkin seuraavana päivänä olin jotenkin sairaan mustasukkainen ja vainoharhainen, jopa sairaalloisen pelokas siitä että mies nyt yhtäkkiä tajuaa ettei haluakkaan perhe-elämää ja minua, kun olen kotona vuotavine tisseineni jnejne.. Näen unia että hän pettää jne.. En ymmärrä mistä moinen johtuu koska mulla ei ole mitään syytä mustasukkaisuuteen ja luotan mieheeni 100% Samaten se ettei hän laittanut illalla viestiä oli mielestäni hirveän kamalaa ja vollotin asiasta ihan hysteerisenä..[&o] Ei meillä ennenkään ole ollut tapana viestitellä jep.. ainii, leivoin myös piirakkaa, joka ei onnistunut.. Itkin sydämeni pohjasta senkin vuoksi!

Heh, että sellasta täällä. Kyllä on ihanaa olla raskaana [:D] [;)]
Mukaviakin asioita on viikonlopuna ollut. Minulle tuotiin pinnasänky, ja sellanen autokehto. Eli turvaistuin missä maataan..
Tänään iltapäivällä on rakenneultra. Kovasti jännittää enkä oikeen osaa keskittyä työasioihin (kuten ehkä huomata saattaa..)[:)] [:)]

Voi ei Josefina, onneks raskauden aikana noi notkahdukset vaihtuu melko nopeasti taas onnen tunteiksi ja taas takaisin alakuloon...[;)]

Me oltiin Levillä pääsiäisenä koko perhe, mä olin ensimmäiset kaks päivää jotenkin nyyhky ja ilkeä. Suonikohjunalut takapuolessa tuntuivat elämän kokoiselta vuorelta, vaikkei niistä oikeasti ole muutakuin olematon kosmeettinen haitta jos kulkee uikkareissa! Ohhoijaa. Toivon silti että ne häipyisivät pikkuisen synnyttyä. Päätin sitten että himppu nyt lasketellaan ja nautitaan ja nukuin joka pvä päikkärit nuorimman kanssa ja iltaisin saunaan[:)]

Käsittämättömästi mieleni muuttui nauravaksi ja rennoksi loman aikana. Hormoonit ovat ihmeellisiä, olo tuntuu sätkynukelta niiden voimasta.

Voi Josefina, kylläpä kuulostaa tutulta [:D] Isäntä olisi halunnut viedä minut ulos syömään, en jostain syystä suostunut ja vetäisin itkuraivarit [:-] Siis ihan älytöntä, normaalisti olisin ollut pää kolmantena jalkana menossa. Ja aloin itkeä sitä Helppo elämä-sarjaa katsoessa kun se eki ampui raskaana olevan naisen. Huh, en tunne enää itseäni!! Onneksi tämä lienee ohimenevää. Pelottaa vaan jo nyt kuinka pärjään synnytyksen jälkeen vauvan kanssa kun hormonit ovat kunnolla sekaisin [&o] Olen muutenkin niin herkkä kaikille hormoniheilahduksille. Pillereitä syödessä olin kiukutteleva hirviö, reilun kuukauden ajan meni hienosti lopettamisen jälkeen kunnes tulin raskaaksi ja hormonit hyrräsivät taas uuteen tahtiin. Huoh.. Mutta kyllä, raskaana oleminen on ihanaa [:)]

Huomenna pitäisi lähteä Kelaan neuvottelemaan äippävapaasta. Ajattelin aloittaa sen jo kesäkuulta, koska töitä ei ole. Tai siis, kukaan ei halua palkata raskaana olevaa naista vain pariksi kuukaudeksi.. Ymmärrettävää kyllä [:D]

Lempeää paluuta arkeen kaikille!

Vilkutus täältä[:)]
Reissusta palattu,pyykinpesukone laulaa ja lapset sairastaa....

Meille iski 4:lle nuorimmalle kurkunpääntulehdus ja 5v:n kanssa aamulla päivystyksen ensiavussa hengittelemässä happea ja saamassa kortisonia kun niin tukkoon veti keuhkot[:@]

Masu kasvaa nyt hurjasti,enää tätä ei piilotella[;)]
nla ens ma ja ekat hankinnat(vauvan vaatteita)tehty[:)]

Jäppinen istuskelee kohdussa ja potkii virtsarakkoon,auts[:D]

Mahtavaa mammat...on ihana lukea teidän kirjotuksia, näen niissä niin paljon itseäni kaikkine itkupotkuraivareineen[:@][&:][:D]

Lomailtiin mieheni vanhemmilla ja kyläiltiin minun sukulaisillani pohjanmaalla koko pääsiäinen[:)]
Loma meni loistavasti. lukuun ottamatta keskimmäisen kanssa vietettyä pitkäperjantaita paikallisessa päivystyksessä. Kyllä nää korvatulehdukset on sitten metkoja juttuja[:'(]

Kotiin kun päästiin niin olin kun toinen nainen...täynnä kiukkua ja kiristäviä pinnoja, väsytti niin maan pirkeleesti ja piti loma pyykkejä pestä ja purkaa.
Mies sitten tokaisi illan aikana mielestäni niin kohtuuttomia letkautuksia suustaan, etten sitten saanut enään illalla unta niitä miettiessäni[:-] Niin ku arvata saattaa niin isäntä matkan uuvuttamana olisi nukkunut mielellään, mutta tämän emännän oli pakko päästä avautumaan mieltä painavat asiat ja niitä sitten puitiin puoli yötä...pirskatti että väsytti aamulla kun töihin oli noustava[&o]
Omaatuntoani kiusaa kun miehelläni on synttäritkin tänään ja en niitä sen koommin ole muistanu[&:] päätin mennä leipomon kautta töiden jälkeen ja haen kakun[;)].
Ja mihin mun itsetuntoni on kadonnut??? tunnen itseni vallan valtavaksi, epäsexyksi selluliitteineni ja kiloineni..rinnatkin on kasvanut niin hurjasti että näytän lähinnä lypsävältä lehmältä[:'(]

yritän siis edelleen kasvaa tähän raskauteen..positiivinen asenna vaan, vaikka välillä vi...uttaa kun pientä oravaa jolla on käpy, mutta ei hampaita[:D]

Mulla olisi tällä viikolla jännättävää, huomenna nimittäin se odotettu rakenneultra.  Tänään oli jo neuvola, päivittelin tuonne toiseen ketjuun sieltä kuulumisia.

Oma olo ei tällä hetkellä ole kaksinen, erehdyin eilen keppijumppaan (siis ihan oikeaan jumppaan [:D] jossa keppien kanssa matalilla sykkeillä heiluttiin ja lopussa selkä- ja vatsalihaksia, joita jouduin aika paljon soveltamaan). Nyt on sitten jalat ja alaselkä kipeä, eivät visiin ole tottuneet moiseen rasitukseen vaikka hiihtänyt ja sauvakävellyt olenkin. Saa nähdä miten nuo loput salikerrat sitten käyttäisi. Jumppa ei tuntunut mitenkään pahalta, mutta ihan selvää lihasväsymystä on nyt. Päälle vielä huonosti nukuttu yö, niin ei varmaan tullut lepoakaan tarpeeksi. Allergia ja kutina vaivaa ja valvottaa öisin, terkka oli sitä mieltä että pitäisi käydä lääkärin kanssa neuvottelemassa, josko voisi antihistamiinia ottaa kun siitepölykausi on alkamassa. Mieluummin tietysti en ottaisi, mutta netistä olen lukenut että joillekin muillekin on määrätty, vaikka niissä lukee että ei saisi ottaa.

Toivottavasti saisin ensi yönä nukuttua, pelkään että jännitykseltä en saa nukuttua ja huominenkin päivä on ihan zombiena. Katselin kalenteria, että miten ihmeessä sitä jaksaa monta kokonaista työviikkoa -seuraava vajaa viikko on vasta helatorstain liepeillä..

Pääsiäinen meni ihanasti kotosalla lepäillessä ja vanhempien luona piti käydä myös herkuttelemassa...

Lauantaina sattui ikävä tapaus Prismassa, kun joku nainen oli kävelemässä ohitseni ostoskorin kanssa, mutta tekikin mutkan niin, että kori osui mua mahaan. Kysyin häneltä säikähdyksissäni, että mitä teet, jolloin hän alkoi huutaa huonolla Suomen kielellä jotakin. En uskaltanut siihen jäädä, vaan kun löydin mieheni, niin rupesin automaattisesti vollottamaan (olihan taas aihetta...), kun niin säikähdin. Mieshän oli ihan raivona, että missä tämä nainen on yms., mutta ei onneksi häntä enää nähty. En tiedä, mitä tämä mun äijäseni olisi sille tehnyt. Hänellä on nimittäin sellainen suojeluvietti että ja niin sitä on kyllä itselläkin, kun säikähtää niin paljon tuollaista, vaikka eipä se nyt edes sattunut. Ja Josefina kyseli, onko muilla itkukohtauksia, niin on todellakin. Välillä rupean itkemään vain siitä, kun mieheni vaikka sanoo, että "oota mä luen tän loppuun ni sano sitten"... se itku on kyllä sitten sellaista naurun ja itkun sekaista, kun tietää hyvin, kuinka hölmöä se on...

Tweety ihanaa, että olette jo noin pitkällä... meillä on vielä suunnitteluvaihe menossa, mutta olis niin kiva, jo saada huonetta kuntoon, niin siellä vois käydä fiilistelemässä [:)]

Päivitystä tännekin..Meillä on vissiin molempien porukat menneet sekaisin..Anoppi otti puheeksi et kait he voi sille vauvalle jotain ostaa..Tarvittehan työ vaunut yms..Mä olin et joo..Mut katsellaan hieman myöhemmin..Anoppi kun on sellainen e se menee ja ostaa kaikkein halvimmat mitä löytää..Hällä väliä kestääkö käytössä..[:D] Sit jos ei käytä jotain sen ostamaa juttua, vetää isot herneet nenään.. Juu taidan sanoa et toi kylpyamme tarvitaan..Se ei kait haittaa jos on halvin mahollinen..paitsi jos siinä on reikä valmiina..[;)] Miun isä on kovasti ostamassa meille vaunuja tai maksamassa vauvavakuutusta..On se suloinen..[:D]

katotaan nyt ajan kanssa mitä hommataan..tai siis tuntuu et mä oon jo intoa täynnä hommaamassa kaikkea mielenkiintoista mut mies sanoo et katotaan myöhemmmin, kerkee kyllä..Siis kyllä sekin on innoissaan, muttei joka tunti päivästä kuten meikä..[;)]

Mulla ei tunnu tiitiäisen liikkeet kuin ihan alamahassa..Vissiin ei kait käänny lainkaan ympäri..Potkii vaan alamahaan..Joskus yöllä kun herään pissille niin vaikuttaa et tiitiäinen voisi olla poikittain kun napa on silleen ulompana "epänormisti"..Aamulla potkut tuntuu taas ihan alamahassa..

Muutoin on olo ihan ok..En oo kyllä itkupotkuraivareita saanut..Mutta kaikki vähänkin surulliset jutut töllöstä itkettää..Saati sitten nyt pääsiäisenä tulleet ohjelmat maksukanavilta(ne oli ilmaisjaossa) esim. vauvatalo mtv3 faktalta..[:D]

Hei vaan - toissa taas.. Ja voi kirjoitella (niinkuin ei olisi muuta hommaa..)

Paasiainen lurahti ohi. Kotosalla olimme ja lomaa koko viime viikko, enka tehnyt melkein mitaan jarkevaa, vaikka olin tehnyt listankin valmiiksi kaikista jutuista, joita voisin tehda kun viimein on aikaa.. Mieheni osti kaytetyn x-boxin, joten olen pelannut vanhoja peleja viikon. Naan niista myos unta. (Jee)[;)]

Ihanaa lukea kaikista itkupotkuraivareista. Vaikken itse olekaan kovin herkkaa sorttia (siis en hormoonienkaan kanssa), niin tuntuu rauhoittavalta tietaa, ettei ole yksin omien kummien ajatusten ja tunteiden kanssa. Tsemppia vaan kaikille! Kylla me selvitaan [:D][:D]

Olen innoissani siita, etta voin vielakin melkein nukkua vatsallaan.[:)] Joskus vauva protestoi potkimalla, mutta jos ei, niin mahalla nukun. Nukun niin huonosti kyljellaan, kun sita alimmaista kasivartta ei saa luonnollisesti mihinkaan ja selallaan menee nena tukkoon.. En odota kylkikautta innolla[&o]

Mene ensi viikolla haihin - oli tosi hankalaa loytaa sopivaa mekkoa, kun monet raskausjuhlamekot on todella suuria. Sakilta nayttavat paalla. Boop:ilta loysin sellaisen mustan, johon voi sitten yhdistella jotain haihin sopivampaa varia. Kerrankin kavi tuuri - yleensa en loyda mitaan vaikka pakko olisi..

Itkukohtauksia on täälläkin suunnalla harvase päivä.. Hyvin on mies vielä kestänyt.. Hävettää vaan jälkikäteen kun pitää ihan ihme asioista alkaa itkemään.. Kuten eilen kun mies ei noussutkaan vapaapäivänään aamulla ja lähtenyt mun kanssa lenkille.. Sehän nyt on jo hyvä syy alkaa itkemään, kun ikinä ei tehdä mitään yhdessä.. [:D] Tuntu vaan siinä tilanteessa niin suurelta jutulta.. Mutta hyvä kuulla että se on ihan normaalia...
Onko kukaan muu huomannut että hiukset olisi menny raskausaikana jotenkiin huonompaan kuntoon? Tai kynnet? Mun tukasta on tullu jotenkin ihan hapsonen.. Tänään taas kävin vakikampaajalla ja sekin huomas eron.. Mulla on pitkät hiukset ja ne on alkannu takkuuntumaan ja kuivumaan tosi paljon.. Saa nähä tippuuko imetysaikana sitten koko tukka päästä.. Pessimisti ei pety.. Pitää vissiin henkisesti jo alkaa varautumaan...

repesin kyllä ihan kympillä tolle myrskyn orava, jolla on käpy,muttei hampaita-kommentille [:D] meinasin tukehtua mandariiniin [:D][:D][:D]

on nämä hormoonit vaan ihania [:D] itelläkin tulee melko säännöllisin väliajoin itkukohtauksia..tosin enemmän niitä tuli ekan kolmanneksen aikana...

Oon sitten aina kertonut tyytyväisenä miten vähällä olen päässyt ja miten hyvin olen voinut. Jep, ei tarvitse enää tämän päivän jälkeen kehuskella![&:]

Maha toimi lomalla mainiosti, mutta nyt tänään jostain syystä töissä alkoi pikkuhiljaa sattumaan mahaan ja kipu yltyi sellaiseksi, että työpaikan sohvalle piti mennä makaamaan, enkä pystynyt suorassa kävelemään puoleentoista tuntiin. Sit oli pakko raahautua kotia, vaikka sattu edelleen. Ja sattui koko illan. Tänään oon syönyt hyvin, puuroa yms. mahalle hyvää, mutta eilen meni vielä kylässä vähän herkkulinjalla ja taisi jäädä kuidut saamatta.Soitin päivystävälle kätilölle, käski syömään panadolia ja menemään päivystykseen jos en kivun kanssa pysty elämään. Kyllähän minä pystyn, mutta meni kyllä päivä kärsiessä. Nyt yhtäkkiä helpotti (kipu alkoi neljän aikaan ja loppui klo 11...) joten vähän paremmalla mielellä. Ihan kovana ollut koko maha, olen kyllä tuntenut mielestäni pikkuisen liikkeitä. Joten pitää toivoa, että kaikki olisi hyvin vauvalla.

Jep. Pitää toivoa, että tästä nyt selviäisi eikä olis mitään vauvaan liittyvää ollut. Onko muilla ollut vatsakipuja?

Tsemppiä hormoonien kanssa taisteleville! Koputan puuta, että itsellä ollut vähän lievempää tuolla suunnalla, perusäkäinen olen kuitenkin aina väsyneenä [:D] ja muutamana päivänä tirauttanut itsesääli-itkut jostain pikkujutusta.  

Mä olen omasta mielestäni ollut aika rauhallinen koko raskauden ajan, ei ole ollut outoja itkukohtauksia tai muutakaan *koputtaa puuta* [:)]

Huomenna on rakenneultra ja hieman jännittää. Toisaalta en tiedä mikä, mutta ainahan jännitän niin nyt sitten tätä. Viime torstaina kävin sokerinrasituksessa ja huomenna saan tulokset kun ultran jälkeen myöhemmin iltapäivällä on neuvola. Saa nähdä mikä neukun tätiä tällä kertaa rassaa. Jos ei ole yhtään ihmisystävällisempi tälläkään kertaa, niin taidan jo vaihtaa koko akkaa [:@]

Viimeisen viikon aikana olen ruvennut huomaamaan, että yöllä kun nousen vessassa käymään niin olen ihan hiestä märkä [8|]Nukun todella kylmässä makkarissa joten siitä ei ainakaan ole kyse. Muutenkin huomannut että dödöt tahtoo alkaa pettään päivän mittaan. Uutta mulle!

Saikulla olen jälleen kerran tämän viikon [&:]Tällä kertaa en edes jaksanut tarkistuttaa poskionteloita, kai ne siinä menee. Nyt iski jälleen kerran kauheat iskiaskivut! Alatisairas olen näköjään!

Onpas kummallista, että mulla ei ole suuremmin mitään valittamista tällä kertaa [:D]
Töihin oon vihdoin kyennyt närästys- ja pahoinvointilääkecoctailin avulla. Selkä siinä kärsii, mutta iiihan sama!
Tänään on se pitkään odotettu puolivälipäivä[:)] vaikka tuo mun tickerini taitaa valehdella yhden päivän liikaa.

Näin viime yönä unta rakenneultrasta, johon on siis enää VIISI päivää. Ensin mut käskettiin antamaan pissanäyte ja mukaan vessaan annettiin kaksi kynttilää, jos tuntuu siltä, että haluaa sytyttää kynttilän jostain syystä

Nemiah Öinen hikoilu on tuttu homma..joka aamu tai yö ku herää ni ooon ihan hiestä märkä..Meilläkin ei kovin lämmin makkari oo..Ite oon ollut niin kylmän arka et piti hommata todella lämmin peitto jotta tarkenen nukkua..Sekään ei alkutalvesta riittänyt vaan piti laittaa vielä viltti päälle jotta sain unen päästä kiinni..Nyt sitten en voi pitää peittoa päällä ku hikoilen..Vissiin aineenvaihdunta toimii vilkkaammin yöllä raskauden takia--> hikoilu..Muista juoda vettä ennen nukkumaanmenoa, jottei tuu nestehukkaa..vaikkakin sitten yöllinen vessakierrerumba alkaa heti..[:D]

ON: Eilen töllöä katsellessa tiitiäinen päätti alkaa jumppaamaan mun masussa..Sit yhtäkkiä kun satuin katsomaan mahaan niin siellä näkyi sellainen potkaisu..Arvatkaa vaan tuliko tippa linssiin..Mies kattoi vieressä et "ei kai tää myytinmurtajat niin surullista ole"..[;)]

Takaisin