Heips...
Mulla on ihan tautinen makean tuska!!!! Lupasin itselleni eilen että huhtikuun alusta alkaa mulla karkkilakko. Ihan tajuttomat määrät on tullut syötyä makeaa ja nimenomaan suklaata! Ja sitten on jälkikäteen kamala morkkis [:@]
Jouduin eilen illalla käymään tk:n päivystyksessä...ei mitään vakavaa sinällään..Olin koirien kanssa iltalenkillä ja aivastuksen jälkeen mulla alko vuotaa verta ihan tolkuttomasti nenästä. Eikä tietenkään ollut paperia mukana. Kyykistyin sitten tien reunaan ja yritin lumella hyydyttää, muttei siitä mitään tullut. Onneks yks ystävällinen pariskunta pysähtyi kysymään onko mulla kaikki hyvin (tosin heilläkään ei ollut paperia) ja kun veri ei alkanut miehenkään avulla hyytymään, nainen lähti juosten hakemaan kotoa paperia (asuivat aika lähellä) ja hän tuli sitten autolla takaisin ja vei minut kotiin. Mies toi koirat kävellen meille, sillä nainen oli allerginen koirille ja niitä ei sen vuoksi voitu ottaa kyytiin. Kotiin päästyäni laitoin kylmäpussin niskaani ja yritin painaa nenää, jotta veri olisi hyytynyt..puoleen tuntiin ei auttanut ja soitin jo hädissäni äidille, että voisko hän tulla yöksi meille, ettei minun tarvitsisi vuotavan nenän kanssa olla yksin, varsinkin kun verta oli vuotanut jo melkein 1,5h, äiti sitten päätti soittaa päivystykseen ja mentiin siis käymään siellä. Yhteensä verta vuoti varmaan sen 2h. Voitte kuvitella että on nyt nenän varsi kipeä ja turvoksissa..ei paljoo kärsi koskea! toivottavasti tänään ei enää ala vuotamaan, ei nimittäin todellakaan kärsi painaa yhtään tuosta kohti! Sain sitten spongostan-"lappuja" (ne on kai jotain sokeritärkkelys-juttuja, josta 2x2cm pala kastellaan vedellä ja työnnetään nenään, se muuttuu vähän pumpulimaiseksi kasteltaessa. Sen pitäisi sitten itsekseen liueta) Laitoin molempiin sieraimiin yöksi ne palat, muttei nukkumisesta tullut mitään kun kurkku ja huulet meni ihan kuivaksi, ku joutu suun kautta hengittämään...aamulla 5 pintaan sitten kaivelin ne tupot pois nenästä, jotta saisin nukuttua...laitoin 8 kellon soimaan ja soitin työharjottelupaikkaan etten tänään tule ja jatkoin unia..Sain onneks nukuttua melkein 12 asti.