Yritin tuossa lisäillä kuvaa massusta tuonne masukuviin, mutta koko ajan sanoo, että kuva on liian suuri.. Et mahtaapa jäähä sitten mun kuvat lisäämättä. [:@]
En oo aikasemmin "tohtinu" kirjotella tänne, tammikuusta asti oon kuitenki lueskellu näitä keskusteluja.. Oon tänä vuonna 20 v täyttävä "tuleva mamma", Pohojois-Pohojanmaalta [:)] Meillä täällä ollaan viikoilla 20+4, laskettu aika on elokuun 25 pvä. Ensimmäinen tuloillaan.. Ens perjantaina olis rakenneultra, kovasti sitä ootellaan [:)] Jos vaan vaavi on sellasessa asennossa et sukupuoli näkyy, niin halutaan tietää kumpi tullee, ei olla vielä raskittu ostaa vaatteita, jospa se sukupuoli perjantaina selviäis, nii vois alkaa osteleen ihania pikku bodeja ja muuta kivaa. Raskaus on menny hyvin, ei oo ollu oksentelua tms, ehkä just alussa oli pientä etomista, mut ei pahempia.. Painoa on tullu ekan neuvolan jälkeen 300 grammaa.. Se oli viikoilla 8+5, ja viimisin neuvola oli 2 vk sitten.. Joka neuvolakäynnillä tuntunu, et olis monta kiloa tullu lisää,ku on syöny kovasti, ja herkuteltuaki on tullu usiampana iltana viikossa.. Ei oo mitään ihmeempää ruokaa, tai herkkua, jota olis erityisesti tehny mieli, suolasen perään oon aina ollu, nyt on kuitenki välillä tehny makiaaki mieli, ei kuitenkaan tuu vejettyä suklaalevyä kerralla, vaan joku suklaapatukka, ja sit alkaa jo maistuun ällömakialta.
Vaavin liikkeet tuntunu jostain 17 viikosta. Joka pvä se ittestään ilmottelee.. Välillä tuntuu sellasia selviä tömähyksiä, ja välillä taas tuntuu sellasta kuplintaa. En sit tiijä onko ne supistuksia, vai ihan potkuja..
Mut aurinkoista kevättä kaikille [:)]