Mä oon kans jo itkenyt silmät päästäni niin että pää halkee,lukenut netistä yöllä ja eilen koko päivän tietoa ja jatkoin aamuyöllä taas..luenut erilaisia kohtaloita ja tarinoita,spekuloinut mielessäni kaikenmaailman juttuja.
Mä kanssa oon ihan järkky stressaaja ja menee hermot jos ei heti saa tietää..
Tavallaan toivon että kaikki on hyvin,tavallaan olen jo suunnittelemassa uutta raskautta..
Ne vaan ei voi vielä ottaa sitä lapsivesipunktiota kuin vkolla 15 joka mulla täyttyy siis 5.2
Silloin pitäisi lapsivesikalvon olla kiinnittynyt että on helppo ottaa..helppo ja helppo..siinäkin keskenmenoriskinsä..0,5-1 % luokkaa eli yksi sadasta tai kahdestasadasta saa keskenmenon kahden- 7 päivän sisällä.
Istukkabiobsiaa ei voi enään ottaa koska mulla on 13 viikkoa täyttynyt.[&o]
No sekin mulla on ylhäällä takana ,joten ei niin helppo ottaa..
Samalla kun kuulen sitten tulokset kauheat tai hyvät,saan tietää kumman sukupuolen kromosomit siellä on....sillä taasen ei ole mitään väliä enään kumpi se on jos pikkunen on sairas.
Hmm,lisäksi täällä nyt keskimmäisen lisäksi vatsataudin kourissa mies..
Eli ihan tarpeeksi hankalaa on elää normaaliakin elämää usienmiten niin sitten miten jos lapsemme olisi hyvinkin sairas...
TOKI,synnytyksessä voi sattua mitä vaan mutta sille me emme mitään voi...
Yleisesti kyllä kaikki menee hyvin,ainakin uskon niin.[:D]
3 tervettä lasta on jo siunaus ja niistä olen tällä hetkellä hyvin iloinen..[:)]
Miu82, joo ei kuulosta ihan letkeeltä nuo sun koirasi/koiranne vaivat,
aina on huolta ja murhetta-se jos mikä on varma!!
Toivotaan että ihmislapsi olisi sitten täysin terve <3[:)]
Räyh,pakko mennä kauppaan josko tästä ite sairastuu niin ei ihan kuole nälkään [;)]
Kaikille aurinkoisen kirpsakkaa tätä päivää!!