Moikkista moi! Ja tervetuloa uudet odottajat, menin jo sekaisin ketäs kaikkia tänne on ilmestynyt.
On tämä niin hassua. Välillä ihan unohtaa että tuolla on toi pieni piipiäinen kasvamassa ja sitten se iskee mieleen ja tekisi mieli jokaiselle vastaantulevalle asiasta laulaa[:)]
Saa nähdä malttaako sitä tosiaankin odottaa sinne tammikuu loppuun asti. Toki eilen miehen kanssa suunniteltiin kuinka asiasta sitten kerrottaisiin kummankin perheille.
Mä on pysynyt vielä ainakin suhtkot pirteenä.Katsotaan nyt kuinka käy, kun huomenna pääsee palailemaan takaisin töihin. Flunssa lähestulkoon selätetty. Pienoinen yskä vielä vaivaa.
Joku kyseli ottaako joku beroccaa ja minä juon lasillisen päivässä. Ei kait tuosta mitää haittaakaan luulisi olevan.
Neuvolaa kovasti odottelen, onneksi aika menee aika nopeasti. 21 pvä olisi sitten se eka käynti.Saa siellä sitten kysellä näistä kaikista vitamiineista, eilen kyllä mieskin hypysteli kaupassa Ladyvita laatikkoa mikä oli tarkoitettu odottaville. Mutta odotan sitä neuvolaa ensi ennekö alan ottamaan mitään.
Hieman jännittää törmääkö siellä sitten tuttuihin... Meilläkään ei oo tulossa kyllä mitään infopakettia postissa. En nyt vielä tiedä menekö yksin ekan kerran, sitten ekaan ultraan tietysti mieskin tulee mukaan[:)] Varsinkin jos siellä joku tuttu tuliskin sitten vastaan niin ei ole aivan niin selvää miksi siellä ollaan,jos yksin on matkassa.
Sain tässä naureskella itselleni, kun olin kaupassa käymässä.(Tuli kamala himo lihapiirakkoihin nakkien kera,ja oli kyllä sitten elämäni paras lihapiirakka jonka tänään söin.) Niin sitten siinä lehtihyllyllä nappasin nopeasti käteeni Vauva lehden ja piti sitten joku muukin lehti ostaa. Ja kassaa piti vaihtaa lennossa kun hokasin että tuttavani on kassalla kassaneitinä ja minulla poltteli vauva lehti hyppysissä[:D]
Koko ajan odotti että varmaan tulee vielä tuttu jonoon taakse ja ihmettelee mitäs sitä vauva lehteä ostellaan.
Oli mulla jo alibi valmiina.
Ystäväni odottaa lasta,heille tulossa jo maaliskuussa. Niin olin viemässä sitä hänelle,jos joku olis allannut ihmettelemään.[:D]
Kaikkea tämä raskaus teettää. Ja sitten kun ollaan miehen vanhempien luona käymässä niin ajatuksissa vaan pyörii että voi kun te tietäisitte... Varmaankin mä vielä jossain vaiheessa asian pullautan ulos.
Onneksi onerittäin hyvä ystävä jonka kanssa tänään puhuttiin rauhassa asiasta, auttaa vähän kun saa jonkun kanssa jutella ja hän kertoo omien lapsiensa lapsuudesta.
Oi tätä elämää! Niin ja joka aamu on pitänyt saada ruispuuroa omenahillosilmän kera. aijemmin söin aamuisin aina lautasellisen jogurttia myslin kera, mutta enää ei se laske ollenkaan.
Mukavaa loppupäivää teille kaikille odottajille ja voikaa hyvin!!!