Elokuiset sadot

Öö sivulla kolme taisi olla näin..
Tweety wrote:"Valitse sieltä se pseudoHTML-koodi ja copy pasteta se allekirjoitus kohtaan omalla käyttäjätililläsi. Kannattaa klikata automaattiseksi allekirjoituksen lisäys joka viestiin. "

[8D]

Onnistuin!![:D] ja sain kuin sainkin sen kuvan sinne vaikka en juurikaan tietokoneista mitään ymmärrä, kiitos vaan Sme ja Tweety.
Kävin tänään joukuruokailussa ja söin itseni niin ähkyyn et nyt on sit maha tosi kipee, kai sitä sit tulee taas syötyä hullunlailla kun tupakkaakaan ei voi polttaa( tänään en oo polttanu yhtään, enkä tästä lähtien poltakaan) kiloja ropisee[:@]. Harmittaa kun mitään raakoja kaloja ei voinu syödä, ne kun on mun suurinta herkkua.
Huomen aamulla aattelin tehdä vielä yhden testin josko sitä sit uskois asian todeks ja toivon tietysti myös että se viiva olis vahvistunu.
Juurikaan ei oireita ole ilmaantunut, tänään olen kyllä huomannut, että huimaa välillä jopa istuessa, oireiden puuttuminen vähän pelottaa, kunhan ei vaan menisi taas kesken, no jahka viikkoja tulee enemmän niin kai niitä oireitakin alkaa sieltä tulemaan.

Sme suuret kiitokset nyt sain vaavimittarin näkyville, saihan sitä melkein rautalangasta vääntää [:D]
Tää poistuu taas töihin pienen salaisuutensa kanssa <3
Mukavaa perjantai päivää kaikille mameille!!!

Hei kaikille! Olen uusi täällä ja plussasin tunti sitten (4:ttä kertaa tällä viikolla) Nyt olisi viikkoja 4+1 ja la sen mukaan 19.8.10. Esikoista tässä odotellaan..

Tuosta plussaamisesta vielä, ekan kerran sain haalean plussan maanantaina 7.12 (3+4) mutta en uskonut vaikka siinä selvästi kaks viivaa näkyi, sama toistui tiistaina ja keskiviikkona (miten niin malttamaton?!) Tänä aamuna oli sitten plussa sen verran vahvistunut että uskallan uskoa [:)]

En maininnut mitään meistä, eli olen 23v. parin kuukauden kuluttua 24 ja mieheni 32v. Naimisiin mentiin elokuussa ja sen jälkeen jätimme pillerit asenteella että "tulee jos on tullakseen". Aivan järjetön vauvakuume mulla ollu koko syksyn [:D], mies ollu vähän hillitympi asian suhteen. eipä se raukka tienny oikein mitä uskoa ku nuo plussaviivat noihin testeihin päräytin [:D]

Oon suhteellisen tietämätön näistä neuvola ym. asioista, siis ensikäynti ilmeisesti tässä piakkoin? Ja tietääkö kukaan millä viikolla Vantaalla on eka ultra? Ajateltiin kyllä tuota vairhaisultraa yksityisellä heti kun sinne vaan uskaltaa mennä (kuulee varmasti sydänäänet..)

Kiva liittyä tähän joukkoon, onnea myös teille muille elokuisille odottajille [:)]

Onnea hurjasti pitu86!!![:)]
Mukava saada iso porukka tänne,johan meitä aikalailla on ja toivottavasti kaikki pysyy matkassa!![:)][;)]

Yök,yök yök, mikä olo,heikottaa etoo vapisuttaa,aamuyöstä vetelin klementiinin tuli paha olo kun nousin pissalle.[:'(]

Eipä tässä tällähaavaa muuta kuin oloja pidellessä kädet täristen...

Ainiin Hanibööki,osta tukisukat ja muista ottaa magnesiumia!!
Magnesiumilla on todettu myös olevan positiivinen vaikutus siihen että synnytyksen jälkeistä masennustakaan ei tulisi niin helposti...[:-]

Ainiin vielä,keksittiin tälle toukalle nimi aamulla: Peikkonen

Moi taas, ja onnea kaikille uusillekin!!!

Tänään aika jännä päivä. Siskoni tulee miehensä kanssa kylään ja päätettiin kertoa heille pieni ilosanoma! Täytyy muistaa painottaa, että asia ei vielä ole mikään julkinen, onneksi siskoni osaa olla hiljaa tarvittaessa=) Oon hänelle kertonu jo syksyllä, et yritetään vauvaa, joten tuskin hirveen iso yllätys tämä on. Eniten mietityttää se, kun siskollani on häät ensi syyskuun lopulla ja olen hänen kaasonsa. Vauva olisi silloin siis n. 6 viikkoa, jos tuosta la:sta laskee. Eli aina pieni pallero vielä. En haluis, että vauva vie huomion heidän juhlapäivänänsä. Mieheni mielestä tuollaista on vielä turha miettiä, mutta minkäs teet, kun mietityttää=)

Vähän on ollu etova olo, mut ei nyt niin paha, et pitäis oksentamassa käydä. Pakko syödä välipaloja, että jaksaa.

Työskentelen lasten ja aikuisten parissa ja on kyllä hauska kun voi kuunnella ja osallistua vauvakeskusteluihin ilman, että kukaan ihmettelee, et mitä nää nyt tota kiinnostaa=)

Mutta nyt siivoamaan, huoh....

Viikonloppuja kaikille!

No niin, selvisiän se eka neuvola-aikakin joka on nyt siis 29.12, aiemminkin olisin päässyt mutta ollaan reissussa[&o] Kyselin samalla ekan ultran ajankohtaa ja mulle kerrottiin että rv. 10-12. Neuvolan täti sai mut hämmästymään tosissaan kysyessään että missä sairaalassa haluan synnyttää!? [:D] Tuntuu niin ihmeelliseltä tässä vaiheessa miettiä tollasta asiaa...

Me muuten aiotaan kertoa kummankin vanhemmille asiasta jo ihan pian, luotetaan siihen etteivät levittele tietoa eteenpäin. Jos jotain kamalaa tapahtuis niin haluaisin heidän tietävän joka tapauksessa...

Viikonloppuja kaikille!

Ginessa, lapset kyl voi huomata millon on pikkusisko tai veli tulossa! Oman pikkuveljen syntymästä jo 9 vuotta, mut huomasin kyllä saunassa miten äiti oli vähän lihonu pelkästään mahasta :D ja näin unia pikkuveljestä viikon ajan ennenkuin äiskä kertoi meille muksuille et on pikkuinen tulossa :) Tosin sulla jo lapset niin vanhoja et varmasti osaavat kysyä suoraan jossain vaiheessa.

Ohhoh, nyt se yökötysolo alkoi. Vielä ei oo laatta lentäny, on vaan semmonen yleisesti kuvottava olo. Oksettaa jos en ole syönyt, syömisen jälkeen etoo entistä enemmän :D Mandariineja yritän silloin tällöin napostella, auttaa edes hetkeks. Huh.. Ja taas lähdin kesken päivän koulusta kotiin nukkumaan päikkärit, on sen verran hurjaa tää väsymys.

Mietiskelin tässä et jos toukka vaan jaksaa pysyä menossa mukana niin synnytyssairaala ois sit KYS. Onko muita Kuopiojjoon menijöitä? :D

Niin Emilia,mun 2 vanhempaa lasta(17 &19) kyllä tietää tästä,mutta toi 8 vuotias ei ihan vielä.Ihan kohta kerrotaan[;)]
Haluan kertoa teille että, 7 vuotta sitten jäin leskeksi, ja juuri tämän nuorimmaisen suvun puolen en tahdo vielä tietävän.Sinne sukuun kun koskaan en ole ollut tervetullut.Eli vielä siksi tämä nuorin ei tiedä.!!

Heippa taas! Tiedusteli tänään mehiläisen ultra-hintaa, maksaa n.110 e, josta jää maksettavaa kelakorvauksen jälkeen n. 85 e. Tänään alkoi ällötys, koko ajan täytyy nieleskellä, onneksi banaanijogurtti antoi voimia [:)]. Vähän väliä täytyy syödä pikkupikku-annoksia, mieletön muutos aiempaan, olen melkoinen syömäri muuten. Yöllä tein muutamat nopeat käännökset, niin maha heti ilmoitti, ettei noin nopsia liikkeitä enää, kiitos! Onko muuten saloon synnyttämään menijöitä? Muuten ok fiilis, mitä nyt tuolta alhaalta vähän vihloilee, toivon sen olevan vaan kasvukipuja.

MinäKIN tuolta helmimasuistatulin tänne lueskelemaan ja kaiholla muistelemaan näitä aikoja joita te elätte nyt! [:)] <3 Muistan miten alussa osotti ensin ekaa neuvola kertaa, perhevalmennusta, ultraa ym. Nyt on sitten perhevalmennukset ja täällä tarjottavat kaksi ultaa takana sekä JOS lapsi tulisi ajallaan, niin enää olisi 5 neuvolakäyntiä edessä [:)] Loppujen lopuksi tuo odotusaika menee niin äkkiä!

Oikein hyvää odotusaikaa teille kaikille, toivottavasti kaikilla menee hyvin!![:)]

Hmm, hän vaan ilmoitti (mehiläisessä) suoraan noi kaksi eri hintaa, eikä eritellyt, että miten ne "saa".. Toivottavasti saa jokatapauksessa, sopis hyvin mun rahatilanteeseen [:)]. Onpa jotenkin hankalaa syödä terveellisesti, oli ihan pakko syödä äsken pitsaa, päivällä ei oo juuri yhtään nälkä, eikä ollu nytkään, mut hupsista, sinne humahti! [;)]

Mulla on ollu nyt pari päivää et on pitäny syödä kahen-kolmen tunnin välein jotaki tai äklöolo tulee ja heikotus.[:'(] Ja mandariineja haluttaa ihan hitosti eikä niitä meillä tällä hetkellä ole. [:@] Ihmettelen vain et miten tää olo jo nyt tuli vastahan mie plussasin. [8|] Sain eilen labrasta varmistuksen et olen raskaana. [:)] Voi sitä onnen määrää ku se terkkari sen kerto. Olin kylläkin sillon kaupungissa asioilla ja jalathan ne meinas alta mennä ku siinä yhen kirpparin eessä seisoskelin. [:)] Anoppi on ollu ihan älyttömän innoissaan toisinko mun äiti. Se vaan meni hiljaseks eikä juuri sen jälkeen puhunu mitään. Siis ku kerrottiin niille. Tosin anoppi on ollu koko ajan hengessä mukana ku ollaan yritetty. [:D]

Huonoa oloa puskee päälle,nieleskelen etten oksentaisi lasten nähden,ne kun arvaa heti ja sitten ei mikään enää pysy salaisuutena[8|]

Suolainen himoittaa ihan kamalasti!

Mulla la kk mukaan 13.8.10 mutta kierto ollut aika sekaisin(heitellyt 25-35 päivää) ja testikin näytti suhteessa myöhään plussaa että veikkaampa vielä muuttuvan ultrassa,vähintäänkin eteenpäin.Niin ja ikä on 34v[8D]

Oletteko jo monille kertoneet odotuksesta?

Mä kun haluaisin pitää tämän omana salaisuutenani pitkään,niin pitkään kuin mahdollista[:)]

Lapsille ja isovanhemmille kerrotaan jouluna, ja työnantajalle kertominen onkin vähän vaikeampi juttu kun olen juuri aloittanut ja olen vielä harjoittelemassa... Helmikuun alussa saan tietää vasta jatkosta...apuaa..en viitsisi olla niin tympeä, että kun mahdollinen vakituinen työsoppari allekirjoitettu niin sitten vasta paljastaisin "karmivan salaisuuteni.".
Taidan kertoa tammikuun aikana ja luottaa siihen ettei se vaikuta jatkoon.. Tosi kinkkinen tilanne, mut ajattelen asian niin että jos olen reilu työnantajalle niin sekin ois reilu mulle.. (onkohan tää harhakuvitelmaa..)???????

raise - minäkin kuvittelin, että pomoni(naisena ja äitinä) on reilu ja ymmärtäväinen.. kerroin koeaikana(yli 12 vuotta sitten) raskaudestani ja parin päivän päästä tuli kenkää niin, että heilahti. Nuorena ja tietämättömänä en asiaa laittanut eteenpäin, vaikka se oli selvästi raskaudestani johtuva koeajanpurku. Suosittelen, että kerrot vasta, kun ja jos saat jatkaa. Sinulla ei ole velvollisuutta kertoa raskaudestasi. Eriasia on jos työnantajasi sitä kysyy suoraan ja sanot ettet ole, sitten helmikuussa selviääkin että oletkin. Tsemppiä tilanteeseen! [:)]

Ihanaa sunnuntaita kaikille mammoille <3
Täällä kans suuri kysymysmerkki, millon, koska ja miten kertoa tämä salainen uutinen työnantajalle???
Tilannehan on se että määräaikaisuuteni loppuu joulukuun viimeinen päivä, mutta mutta olen saanut jo tietoa esimieheltäni että työsoppari jatkuu edelleen siitä määräaikaisena..ei vaan olla kirjallisesti tehty uutta sopparia. Päätin etten todellakaan kerro vaaviuutisia ennen kun työsopimus on uusittu! Vaikka tulen erinomaisesti toimeen työnantajani kanssa en silti uskalla luottaa täysin tässä tilanteessa.Työparilleni olen asiasta kertonut, sillä jokseenkin myös fyysisen työnkuvan vuoksi on helpompi työskennellä kun voi luottaa että työpari tietää missä mennään. Eikä tarvi selitellä yllättäviä pahoinvointikohtauksia[:'(] Kyllä siinä saa itselläänkin olla kaarimalja nenän alla kun potilas alkaa vieressä yökkimään. Luulenpa että saan siirron ns. sisähommiin toimistoon kun esimieheni vaaviuutisesta kuulee. Sitä sitten odotellessa...vähän jännittää miten käy[&:]

Huoh, sain juuri kuulla, että rakkaalla ystävälläni oli mennyt raskaus kesken. [:(]
Hänellä alkio oli lopettanut kehittymisen viikolla 6. Itselle iski kamala pelko, kun juuri noilla viikoilla mennään.
Ei kai sitä kuitenkaan voi ruveta elämään pelossa, varsinkaan kun asiaan ei voi itse vaikuttaa.
Raskasta silti.

Mukavaa alkavaa viikkoa kuitenkin kaikille[:)]

Iltaa kaikille!

On tämä ihimeellistä hommaa, ku kokoajan pittäis olla syömässä... :P
Mulla nyt vähän tympijä, ko on ollut flunssaa; kurkkukipua yms. ja siihen lisäksi vielä muutenki raskaudesta johtuvat pahoinvoinnit yms... :S Me ei olla vielä kerrottu kellekkään... Ehkä sen kesällä olleen keskenmenon johdosta ei halua vielä kertoa kenellekkään tästä (ei sillonkaan oltu keretty vielä ees kertoa).. Katsotaan miten tämä mennee, ja sitte vähän myöhemmin varmaan kerrotaan lähimmäisille ensiksi. Olin viikonloppuna yksin lapsuuden kodissani käymässä, ja tuli monia tilanteita isosiskojen kanssa vauvajuttuista, mutta olin vain hiljaa enkä paljastanut mitään:) Toisaalta ois haluttanut kertoa, mutta ei kuitenkaan, koska ei olla vielä mieheni kanssa päätetty, että kerrottaisiin... üü

Hyvää jatkoa kaikille ja jaksamisia! [:)]

Takaisin