Elokuiset sadot

Täällä uusi odottaja elokuisiin, neljättäni odottelen, aikaisemmat 5v. 3v. ja 11kk kaikki tyttöjä (jos sitä tänne uskaltaisi kirjottaa että salaa odottaa poikaa[:)]) LA olis sit todennäkösesti 20.8 tänään tein testin ja viivaahan sieltä putkahti, joskaan ei mikään kovin vahva sellanen. Tiedän juu et on vähän liian aikasta testata, mut kun oli sellanen tunne[;)] ja näyttäs siltä et se osottautu oikeeks.
Mulla nyt ei arvatenkaan oo hirveesti vielä mitään oireita, rinnat on vähän kipeet ja odottelen sitä pahaa oloa et pääsis kunnolla tosta tupakasta eroon. Jokaisen kohdalla olen lopettanu polttamisen kun seinään siinä vaiheessa kun plussa on ilmestyny ja sillon on ollu jo pahaolokin, mut mä en oo vielä koskaan plussannu näin varhasessa vaiheessa.
Mulla myös neljä keskenmenoa takana ( 1 ennen jokaista raskautta) joten mitään itsestään selvyyksiä nää raskaudet ei oo ollu, ja pelottaahan se vähän nytkin et jos taas käy niin, mut sillepä ei sit kukaan voi mitään tehdä,joten ei auta muuta kun odottaa ja katsoa kuinka käy.

Heippa SaRo ja tervetuloa! Olen menossa ensiviikon maanantaina mehiläiseen varhaisultraan, en tiedä yhtään, paljonko maksaa, toivottavasti ei tule konkurssia [:)].

heippa mammat!

Onko kellään ollut tässä raskauden vaiheessa (6+3) alaselkä kipuja? mulla on alaselässä tuntunut tänä päivänä sellaista paineen tunnetta..missään asennossa ei oikein ole hyvä olla[:(] oon yrittäny venytellä ja hieroa ja vaihdella asentoja ja ottaa särkylääkettä, mutta ei niistä juurikaan ole ollut helpotusta...

Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan jos vielä jatkuu..kysyä onko tähän olemassa mitään apua vai onko tästä vain kärsittävä..pelottaa vaan että kun nyt jo koskee niin mitä se on sitten kun maha on iso ja asento muuttuu[8|]

Heips Tuuva ilmoittelehan miten ultrassa meni kun sinne pääset pientä ihmettelemään ja mikä on hintaluokka mehiläisessä =)

Unohdin kertoa ikäni eli siis 29v. ehdin kyllä täyttämään 30 ennen kun tää masu-asukki syntyy ja oon ehkä siihen ihan tyytyväinen et ei tarvitse isommin juhlia, kun on hyvä syy[:)]

Vitsi miten kurja olo. Olin 10 tuntia töissä, aamulla oli pikkuisen flussainen olo, ja kävin apteekin kautta hakemassa panadol hot:tia. No kotiin tullessa alkoikin olla sitten jo tosi huono olo, kuumetta 38,4 ja kaikki lihakset ihan jumissa.

Tuo panadol ei auta oikein mitään, enkä mä ole tänään uskaltanut ottaa enempää kuin kaksi niitä.

Nyt tässä värjöttelen teekupin kanssa, kun ei pysty nukkumaankaan.

Kivaa kun on tullut niin paljon uusia [:)]

Hei naiset! Minäkin varovasti uskaltaudun tänne odottajien puolelle. [:)] Olen tehnyt pari haaleata positiivista niin aattelin et käyn viel terkkarilla joko huomenna tai ens viikolla viel varmistaan niitä. [8D] On vielä aika epätodellinen olo ku emme tästä yritys kerrasta paljoa odottaneet mitään. Mutta tästähän se sit tuliki se positiivinen ku sitä ei odotettu. [:D]

Pikkasen sit tietoja meistä: Minä olen 23v (täytän muutaman kuukauden päästä 24v) ja mies on 28v. Asustelemme Lounais-Lapissa. Meillä tärppäs neljännestä yritys kierrosta. [:)] Tämähän on sit esikoinen meille. [:)] LA on näillä näkymin sit 15.08.2010. [:)]

wimppu & rv 4+4

Hei! Soitin tänään neuvolaan ja varailin ensimmäistä aikaa, terkkaritäti kyseli että onko kovin kiirettä saada aikaa, johon yritin vakuutella ettei mitään hoppua ole kun viikkojakin vasta näin vähän (kai se mun äänestä kuuli kuinka malttamaton asian suhteen oikeasti olen) hahhaa:-) joten 23.12 mennään sitten ensikäynnille jo! Mittailin töissä kaikki perusarvot ja oikein hämmästyin kuinka ihanteelliset olivat! Tunteet ovat kyllä pinnassa..itku on koko ajan pinnassa ja mitä ihmeellisimmistä asioista herkistyy. Oletteko miettinyt missä vaiheessa töissä kertoa raskaudesta? Itse yritän peitellä ainakin sinne ekaan varsinaiseen ultraan asti, sitten saattaa olla pakko kertoa työnkuvani vuoksi. Aurinkoista loppu päivää kaikille:-)

myrsky Mä toivon että voisin pitää tammikuun loppuun raskauden töissä salassa. Täytyy katsoa miten käy, jos nyt 22.pvään asti selviän kertomatta niin sitten on pikkujoulut ohitse ja ravintolassa helpottaa työtahti. Ravintolapäällikkö oli eilen printannut alkuvuoden viininmaistajaisten tiedot ja tiukkasi mihin niistä ollaan menossa, mä vetosin kalenterin puuttumiseen ja luikenin paikalta.

Pari ongelmallista tilannetta on ollut, asiakas esimerkiksi pyysi mua maistamaan eilen töissä vialliseksi epäilemänsä punkun. Vinkkasin työkaverin apuun väittäen hänellä olevan enemmän kokemusta kyseisen alueen viineistä ja jälkeenpäin selitin kollegalle syöneeni juuri kurkkupastillin [;)] Punkun tuoksukin etoo, kaameeta, toivottavasti se menee ohi.

Mä olen aina ollut tosi herkkä tuoksuille ja se nyt tuntuu entisestään voimistuvan, ja jos saan töissä valita mitkä ryhmät otan valitsen ne joihin ei mene halstrattua lohta. [:D]

heippa!

Riitu87 mulla on ollu kans alaselkä kipuja,mutta ei mitenkään haitaksi.. olen vaan ajatellu että ne kuuluu asiaan, vähän niin kuin kuukautiskipujenlailla on selkäni kipee..
mulla on ollu menkkamaisia kipuja jo ennen kuin kuukautiset olisivaat alkaneet ja eli n. 3 viikkoo, nyt rupee ne kivut hiipuun.. rinnat on hieman kipeet ei kauheesti.. väsymys on kauhea,voisin nukkua koko päivän [:D], vähän vaan huolestuttaa onko masussa kaikki kunnossa??? onko muilla vähentyneet "kivut"???

kävin tosiaan eilen neuvolassa ottamassa sikapiikin.. oli outoa kuin hän kysyi että olenko raskaana kuin tämän otan.. oli mukavaa vastata OLEN [:D]

Anteeks nyt mä olen vähän tyhmä, mut voisko joku silleen selkeesti selittää et kuinka ton kuvan, siis missä on et kuinka pitkällä raskaudessa mennään, saa tohon alle.[8|][:)] 
KIITOS.

Moikka! Tissit on vähemmän kipeet kuin viimeviikolla. toisaalta hyvä, mut sit just miettii, et mitä nyt on tapahtunu :) . mulla on luonnostaan aikamoinen pömppövatsa, niin huvittaa, ku syön jotain, alkaa vatsa pömpöttää kunnolla ja näyttää, et ois jo about neljännellä kuulla. Mites muiden masut? onko litteitä vai näkyykö pyöristymistä?

Tuuva: Mä oon pyöreä jo nyt joten saa tulla lisää jonkin verran ennenkuin näkyy mihkään raskausmahaa..[;)]

Tänään koulussa jouduin yhdelle tyypille kertoon kun se söi aamukahvilla jotain lohileipää ja voi kamala millainen olo siitä hajusta tuli..Menin uhan kalpeeksi ja meinasin joutuu lähtee vessaan, mut onneksi sain haukattua oman sämpylän niin et meni ohi. Kaveri vaan kattoi et oot sä mahataudissa ja meinasi lähtee paikalta ettei saa tartuntaa..Sanoin sit et on vaan sellaista mahatautia joka häviää reilu 7 kk päästä..[8D]

SARO: Mee esim. lillypien sivuille esim. klikkaamalla jonkun meidän logoa ja tee oma logo siellä sit copy pasteta se saamasi osoite omiin henkilötietoihisi allekirjoitus osioon..Niin mä ainakin tein..

tuuva, mulla on pömppö luonnostaan vaikka oon hoikka noin muuten sekä oon 157 cm pätkä.[:D]
Ja joo,mun keskimmäinen 17 v tossa tokaisi että äiti,ihan kun sä oisit jo vähän pyöristynyt!!
Oonhan mä jufenauta pyöristynyt kun koko ajan pitää jotain syödä muuten lentää laatta.[:'(]
Näkkileipä on aika hyvä välipala.[;)]
Aamulla tossa viimetteeksi käsi meni suun eteen ja hikikarpalot kihos ottalle ku teki pahaa,äkkiä aamupalaa!![:D]

Ei mulla ihan näin ajoissa viimeksi tullut paha olo..josko siellä sitten on 2kpl?
Niinkuin pari mulle onkin vitsaillut, ja ite vitsailin myös ennen raskautta
että mun tuurilla sieltä tulee ne kaksoset[;)]

Mulla katosi nännikipu lauantaina ja heikkona tuli takaisin..
mutta sitten tuli nää hajut ja etomisrefleksit sekä toi pupeltaminen.
Mihin jätesäkkiin sitä joutuukaan ensikesänä survomaan???[:D][:D][;)]

Tervetuloa ja Onnea uusille odottajille!

Eka työpäivä sairasloman jälkeen takana. Aamulla oli vähän etova olo kun söin aamupalaa, mutta sen kummempaa ei oo vielä ollut. Kauhee närästys vaan on vaivannut koko päivän. Johtuu varmaan eilisestä currykastikkeesta ja maustetuista kanoista[;)]
Tänään on mulla tuntunut semmonen ihmeellinen tunne tuossa vasemmalla ihan tuon suoliluun vieressä alamahassa.Aamusta tuntui ensin niinku joku olisi vetänyt nahkaa sisäpuolelta ja sitten sitä on välillä polttanut.Nytkin tuntuu semmonen tunne kuin se alue olisi tulessa tai siinä olisi palovamma. Niin ja välillä samaa kohtaa kutittaa sisäisesti Kauhistuneena olen lukenut tuolla keskenmenoista tarinoita. Toiv. ei oireile sitä tämä minun tuntemukseni. Rinnat ovat erelleen arat ja tuntuvat painavan älyttömästi, syödä pitää parin tunnin välein vähintään, muuten tulee kamala nälkä ja huono olo. Ni ja pissalla saa hypätä lähestulkoon puolen tunnin välein.
Jalat on tosi väsyksissä kun on lähetulkoon koko päivän seissyt jalkojen päällä, aijemmin ei ole tälläistäkään kyllä ollut.

Toivottavasti tuo pikkuinen pysyy kyydissä mukana, tätä lasta on niin paljon toivottu ja odotettu.

aaaaw...tää tarvii kans apuja tuon vaavilaskurin kanssa, kertokaa mikä se niistä kaikista monista vaihtoehdoista on joka on kopioitava ja liitettävä tuonne allekirjoituskohtaan??? en niin ymmärrä kun olen vaikka kuinka montaa vaihtoehtoa koodaillut [8|]

Takaisin