Elokuiset sadot

No yksi oire on tullut lisää: aivan järjetön hedelmien himo! Voisin syödä koko ajan omenaa, banaania ja mandariineja. Kroppa meinaa vissiin, että vitamiinitasapainot kuntoon[:D]

Mulla on ihan sama, klementiinejä voisin popsii pussillisen päivässä, mut yritän pitää sen maksimissaan 6 kpl..Eipähän tuu syötyä karamellia..[;)]

Niin ja mä asustelen Kymenlaaksossa..

Moi!

Täällä taas uus yksi raskaana oleva ilmottautuis mukaan jengiin=)
Viime viikolla sain testeistä plussaa ja nyt tekis mieli kertoa kaikille, mutta kun ei ihan vielä uskalla!
Yritystä ei kauaa kerenny olla sillä jo toisella luomukierrolla tärppäs, eli oltiin itekki vähän yllättyneitä näin nopeesta tuloksesta.
Niin ja laskettuaika olis netin laskureidein mukaan 6.8.2010
Ja ikää mulla 24, joulukuun lopulla tulee täyteen huimat 25=)

Eka neuvola on 21.12. Olisin pääsy jo huomenna 7.12. , mut aika ei käyny, joten saadaan vielä odotella pari viikkoa.

Kovassa mietinnässsä on, että viittiskö kertoa vanhemmille ja sisaruksille jouluna, vähän niin kuin joululahjana, mutta saa nyt nähä tuntuuko se enää viikon päästä hyvältä idealta.

Huippauksesta oon kärsiny, muuten en raskautta huomaa. Huippauskin johtunee ilmeisesti siitä, että kävin luovuttamassa verta jo raskaan ollessani, mutta silloin en raskaudesta tiennyt. Tätä ainakin lääkäri veikkasi syyksi...

Eilen meillä oli perinteeksi muodostuneet itsenäisyyspäiväjuhlat. Ei kukaan onneks ihmetelly, kun en mitään juonu. Sanoin olevani puhdistuskuurilla, joita oon siis aikasemminki tehny. Oli helppo valehdella, kun tiesi mistä puhuu=)

Mutta nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saadaan masukin kasvamaan sit jossain vaiheessa=)

Ja siitten heti hölmö kysymys.
Kävin tekeen ton tollasen kuvan mis näkyy raskausviikot ym. Miten saan sen tänne???

Kiitos avusta[:)]

Valitse sieltä se pseudoHTML-koodi ja copy pasteta se allekirjoitus kohtaan omalla käyttäjätililläsi. Kannattaa klikata automaattiseksi allekirjoituksen lisäys joka viestiin.

Tänään on nyt sit vissiin alkanut jonkinnäköinen pahoinvointi kausi..Aamupalaksi söin muroja ihan ok..Mutta yhentoista jälkeen tekee pahaa koko ajan, vaik oon syönyt jotain pientä..Tein jopa mansikka-banaani-piimä mössöö et maha toimis kunnolla..Kuvottava olo on koko ajan ja järkyttävä nälkä, muttei tee mieli syödä mitään ei ees klementiinejä..[8D] ei oo kuitenkaan niin kuvottava olo et tekis mieli mennä halaamaan pönttöä..Outoa..
Tänään kyllä täyttyi kuudes viikko et..

Tervetuloa Sartza mukaan joukkoon..[:D]

Moikka! Täälläkin eletään jänniä aikoja, viikko sitten tein positiivisen testin, laskettu aika on 3.8. Hiukan outo olo aamuisin, muttei vielä okseta, maha tuntuu piukeelta ja hiukan väsyttää. Ruokahalu on muuttunut, tai sitten vaan kuvittelen,  haluan syödä useammin mutta vähemmän. Aikamoinen hulina täällä meillä on jo nyt, kolme koiraa ja muutama kissakin löytyy. Olenkin ilmoittanut miehelleni, etten koske hiekkalaatikkoon ainakaan yhdeksään kuukauteen :).  Tämä pieni pipana sisälläni on superiloinen yllätys, olin varautunut vuosien yrittämiseen, kun minulla todettiin endometrioosi viimevuoden kesäkuussa. Yrittämisen aloitimme nyt elokuussa, kuukautiset jäi ensin välistä kokonaan ja se vähän harmitti ja hämäsi, tein varmaan 3 testiä. Ja kaikki siis negatiivisia. Mutta nyt! Ah onnea...olen aivan sekaisin. Hain vitamiinit tänään apteekista ja olen päättänyt lisätä liikuntaa. Mitä mieltä olette uimisesta, kaveri sanoi minulle, että uimahallissa piilee bakteerivaara????   Eipä muuta, mukavaa odotusta kaikille!

ai niin, unohdin mainita, ikää on 32 vuotta.Ja ekaan ultraan meen 14. pvä eli ensiviikon maanantaina, haluan varmuuden, jos mahdollista, että onko vauva oikeassa paikassa. ja eka neuvola on 22.pvä.

Täällä nuori tuleva äiti liittyy kans joukkoon. 4.12 tuli jo vahva plussa mut piti vielä tänä aamuna varmistaa asia uudella testillä, jokohan nyt uskoisin että siellä jotain kasvaa [:)] LA on 6.8 ja tuntuu aika uskomattomalta että me todellakin saadaan lapsi! Pieni pelko kuitenkin kalvaa koko ajan, entä jos jokin meneekin vikaan.. [:(]

Taidan olla nuorimmasta päästä täällä elokuun odottajissa? Ikää on 18 vuotta ja mies on 23, molemmat ollaan ihan onnesta sykkyrällä! Mies toivoo tyttöä, minä poikaa [:D] mut pääasiahan on että toukka pysyis kyydissä ja syntyis terveenä..

Vaikka väsyttää, paleltaa, mahaa nippailee silloin tällöin ja naama kukkii, olen silti niiiiiin onnellinen! Tätä toukkaa ollaan toivottu jo pitkään. Harmi vain, etten vielä uskalla jakaa tätä iloa toisten kanssa, haluan odotella tammikuuhun ennenkuin uskallan tuleville isovanhemmillekaan kertoa. Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan ja varata ajan, olen hiukan hätähousu [:D] Onnea kaikille plussanneille!!

Hanibööki,hyvä että flunssa jo helpottaa[:)]

Vaskilintu, mulla kanssa lauantaina ei ollut enään nännit kipeet eikä paleltanut,ajattelin että tähänkös se nyt loppui[:(]
Mutta joo,pikkasen tuntuu kuitenkin aroilta ja taas on paleltanut.Ällöttää myöskin.muttei varsinaisesti..
Mites Vaskilintu nyt sun oireet?Onko mitään?
Mä kanssa epäilen ja tutkiskelen itseäni aikalailla.Ei saisi stressata koska se voi tuoda lisää harmeja kuulemma.

Tweety,mulla oli edellisessä raskaudessa kaikki kalat varsinkin savustettu aivan kauhee mennä kauppaan ja kipittää kalatiskin ohi oksennus kurkussa.[:'(]

Sartza,tervetuloa!!!Niin ja tietenkin ONNEA!![;)]

Sme, minuuki toisinaan ällöttelee,esim kun miettiikin jotain ruoka ainesta,tulee puistatus...

tuuva,tervetuloa sullekin sekä onnea hurjasti[:D]
Meillä on sama laskettu aika.[;)]

Emilia,sinulle myös tervetuloa ja  onnea kovin paljon[:D]

Hei kaikille [:)]

Jestas että voi olla meikäläisellä huono päivä [:@] toivottavasti muilla on parempi maanantai.

Oireista -> täytyy sanoa, että tämä raskaus on selvästi vähäoireisin tähän asti[:-] Muissa raskauksissa olen voinut jo näillä viikoilla huonosti, outoa? Toisaalta hyvä ettei pahoinvointia ole. No ens viikolla selviää mikä on masussa tilanne.

Onko muilla turvotusta navan seudulla? Siis mulla on maha järkyn turvoksissa jo heti melkein aamusta[:-] ei kiva, joku varmaan kysyy kohta duunissa olenko raskaana.

Jep, hyvää päivänjatkoa kaikille, tää lähtee nyt kotiin [:)]

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista[:)]

Paljonko tuollanen varhaisultra sit about maksaa?
Itteeki kyllä mietityttää, et onkohan tuol eloa ollenkaan. Tänään ollu kyl aika etova olo, ei kuitenkaan onneks oo varsinaisesti oksettanu.
Tisseihin ei oo koskenu, mut ei kyllä yleensäkkään edes menkkojen aikaan oo mitään herkkyyttä niissä tuntenu.

Mitä ootte ajatellu noista ruokasuosituksista?
Ku joku sano, et 5 vuotta sit sanottiin tyyliin, et älä syö maksaa. Ja nyt on hirveä lista mitä ei sais syödä...
Jotenkin kuvittelisin, että maalaisjärkeä sais käyttää ja kohtuus kaikessa. Feta on mun suuri heikkous ja tungen sitä lähes joka ruokaan, nyt luin jostain et pehmeet juustot pitäis jättää pois, kun aluks luulin et vaan pästoroimattomat maitotuotteet... Ottaa näistä nyt sit selvää[:-] !!!

Haniliini, joo onneks tulee täydelliset naiset, sitä tässä odotelleesa [:D]

Huonoja uutisia. Aloin tänään vuotamaan. Kävin gynekologilla ja siellä todettiin, että alkio ei ollut lähtenyt ollenkaan kehittymään. Huomenna musta  otetaan raskaushormoni verestä ja sen perusteella päätetään jatkot. Jos arvo on kovin matala ei todennäköisesti tarvi tehdä mitään ja alkio vuotaa itsestään ulos. Toivottavasti näin käy, koska mulla jo yksi lääkkeellinen tyhjennys takana, joka oli aivan kauhea.

Pettymys on todella suuri [:(] Tällä hetkellä tuntuu siltä, etten pysty elävää lasta saamaan lainkaan. En taida vähään aikaan yrittääkään.

Turvallista ja onnellista odotusta kaikille!

Heippa, uutena epävarmana odottajan liityn seuraanne. Jos kaksi haamuplussaa muuttuu todeksi niin laskurin mukainen laskettuaika on 16.8.2010. Hieman epävarma olo on kun 1,5 vuotta lasta on yritetty saada ja nyt sitten Clomifenin avulla toisesta kierrosta kp 29 haalea viiva ja kp 30 haalea, mutta edellistä voimakkaampi viiva. Testit tein mammaksi.fi sivun kautta tilatuilla erittäin herkillä testeillä. Taidan odotella viikon loppu puolelle ja testata vielä uudelleen.

Jotenkin vain on kovin epäilevä olo, on kait kuitenkin normaalia. Ehkä yltä jo osasittekin lukea, mutta ensi kertalaisia ollaan näissä asioissa. Mieheni edustaa meillä sitä järkeä ja malttia ja yrittää toppuutella intoani [:)].

Vielä ei oreita ole, lukuun ottamatta menkkamaisia tuntoja silloin tällöin alavatsassa. Rinnat himean turvoksissa. Kiinnittymisen aikaan olin jonkinlaisessa vatsataudissa ja olenkin lukenut, että tuollaiset oireet ovat mahdollisia. Neuvolaan ajattelin soittaa piakkoin, sillä haluaisin tietoa ruokavaliosta. Olen ehdoton kalojen ystävä, juustojen herkuttelija ja punaviinistä nauttija joten taitaa mennä joulumenu uusiksi. Luulen, että muulle perheelle asia tulee ilmi juuri jouluna [;)]

Takaisin