Elokuiset sadot

Arvatkaa vaan tuliko vieroitusoireet kun ei päässyt kirjoittamaan tänne mitään...JA nyt en muista ees mitä kaikkea piti kirjoittaa, joten juttu on nyt näin lyhyt...[;)]
 
Mulla oli eilen laakari, ja meidan 80% tytto vaihtuikin 200% poikaan!! [:)][:)][:)] Nyt joutuu laittamaan ajatukset uusiksi. Oli nimetkin jo valmiina... ja kaks tyton vaatetta ostettuna, heh.
Vatsa oli kasvanut hurjasti, viikkoja 26 ja sf-mitta 27 cm... nelja viikkoa sitten se oli 21 cm. Aikamoinen potkyla varmaan tulossa, jaiks.
 
Aamu81,onnea poikalupauksesta!!!
 
Kamalasti vieroitusoireita,en oo päässyt millään näille sivuille kirjautumaan eikä muutenkaan sivut toimineet[:@]
 
Mulla maanantaina 4D ultra[;)]Hui toivottavasti tää on nyt pysynyt poikana,mulla kaappi täynnä vaatetta pienelle pojalle[:D]Mut varmaan on jo kilon tai päälle,musta tuntuu että nyt tulee mun enkka,veikkaan että syntyessään noin4,2kg.Mulla vaan on vahvasti sellainen olo,ihan kuin oli vahvasti poikaolo lopulta!
 
Onneksi olkoon Miu [:D]
Kauheen vanha ja raihnanen tosiaan [:D]

Kiva jos sun pöpöt nyt sit tropeilla lähtee,toivotaan sit että saat olla
rauhassa pöpöiltä sen jälkeen !!![;)]
 
Onnea Miu [:D]

Ai että oli taas mukava herätä tänä aamuna klo. 04.00 ja sitte ei enää saanut mitenkään nukuttua, mikään asento ei ollut hyvä ja nenä oli tukossa, suu kuivui jne.. eikä yhtää helpotusta tuonut tilanteeseen se, että piti aamuvuoroon töihin. Ai että oon ollu tänään ku perseeseen ammuttu karhu töissä, sai ärsyttävimmät potilaatkin osansa...
 
Onnea Miu syntymäpäivänäsi. Oletpas sinä nyt tosi vanha[;)].
Toivotaan et Ab-kuuri puree pöpöösi.

Onnea Aamulle pojasta[:)].

Pidetään Elyseelle peukkuja et saadaan kohta onnitella varmemmasta pojasta[:D]. Voi kun jostain sais lahjakortin tai jotain 4D:n ja viel kuljetuksenkin.

Omaa: tänään raksalla taasen päivä mennyt. Aamupäivä kotihommia ilta rakashommia. Mut alkaa perustukset valmistumaan[:D]. Mies raukka tehny vaan 14 tuntia putkeen tähän lauantain ratoksi. Nyt ihan poikki. Toivottavasti sitä sais hyvin nukuttua ens yönä.

Masu tuntuu taas kasvaneen. Suorassa on jo tosi vaikea istua ja kun tämä tosiaan köllöttelee tuolla oikealla puolella niin pieni kallistus vasemmalle niin on helponpaa olla. Oikealle ei voi kallistaa, kylkiluut ottaa johonkin kiinni[:D]. Huomenna onkin aika ottaa 28 täyden viikon kuva. Ajatelin jos ottais myös suoraan edestä ja ehkä ylhäältäkin päin. Niinkun omasta näkövinkkelistä. Jos siitä saa jotenkin onnistuneen otoksen.
 
Oikein ihanaa äitienpäivää munkin puolesta kaikille äideille! [:)]
Ensi vuotta odotellessa, kun en nyt osaa sentään vielä juhlia.
 
Hyvää äitienpäivää [:)]

Ups, Aamu, onneksi et ollut hommannut kauheesti vaaleanpunaista [;)] Onnea pojasta! :D

Toivotaan, että meidän poika pysyy poikana, sillä sinistä on kaapit täynnä [:)] Tosin nimen kanssa on kyllä niin paljon vaikeuksia pojan kohdalla! Voisi tulla vaikka kolme tyttöä ja niille olis kaikille nimet valmiina, mutta pojalle ei ainuttakaan, mistä oltais miehen kanssa samaa mieltä. Pitäis jostain tulla eteen joku ihana nimi, josta tykättäis molemmat!
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!

Perjantaina tuli käytyä sokerirasitustestissä. Pienessä jännityksessä sinne menin kun tutut oli pelotellut kuinka pahaa se "litku" on. Noh oma mielipide oli että se maistu kokikselta ilman hiilihappoa. Se että piti juoda sitä aika paljon ja nopeasti niin oli kyllä kamalaa. Meinas öklöttää [&:] Mutta nyt sitten tuloksia odotellessa..
 
Kivaa äitienpäivää!
ja moikka pitkästä aikaa!
Oltiin 4 deessä, tyttö on tulossa. vointi on ok ja maha on iso, vaikka keskikäyrällä ollaan :).
sokerirasitus meni hyvin, arvot oli hyvät, onneks. se ois sit semmonen 12 viikkoo h-hetkeen. aika on menny niin nopsaan, ihanaa! ja pian onkin jo kesä!

Kivaa jatkoa kaikille!!
 
Onnea kaikille joille on selvinnyt sukupuoli.. Itsestäni voin sanoa että kun mua odotettiin niin kovasti poikaa oli tulossa eli toisinsanoen kaikki vauvajuttuni on sinisiä [:D] mutta eipä ole menoa haitannut ainakaan omalla kohdalla..
 
sitten näin viime yönä unta että me oltiin koko porukka jostain syystä saman aamiaispöydän ääressä syömässä kaurapuuroa [:D] eli aikalailla alitajuntaan tämä "vau"-maailma on jo syöpynyt [;)]
 
ON: tämä viikko sairaslomaa edelleen jatkuvien vihlontakipujen vuoksi, lääkäri oli sitä mieltä että lihakset kramppaa yliliikkuvien nivelien takia ja istumatyö aiheuttaa... viikko huilia ja sit jos ei oo mennyt ohi niin katsotaan uudestaan...
 
hauskaa työviikkoa niille jotka sinne asti raahautuvat!! (kyllä mäkin sit taas ens viikolla [8D])
 
Se olis taas maanantai ja 12 viikkoa jäljellä [:)]

Yö meni kyllä aikalailla valvoessa ja vessassa ravatessa - en tajua. Tänään aamuuna onkin sitten ollut koko ajan sellainen tunne, että on pissahätä, vaikka on juuri käynyt. Ajattelinkin käydä tarkistamassa, ettei ole mitään virtsistä vai onko tämä nyt vaan ihan normaalia... Nyt vaan pitäis yrittää pidätellä [:@]

No mutta mukavaa työviikkoa niille, jotka töitä pakertavat ja muille antoisaa viikkoa muuten (kateeks käy... ei nimittäin hommat maistuis enää yhtään)
 
Olen niin onnellinen, etta tama sivu toimii taas! Niinkuin joku jo kommentoikin, tasta tulee riippuvaiseksi[;)]

Onnea tosi paljon Miulle synttarien johdosta ja Aamulle pojan johdosta [:)]

Nyt en muistanut painaa mieleen, kenella oli ongelmia nukkua tukkoisen nenan kanssa, mutta kaikki sympatiani sinne - itse sain tosiaan sita sairaslomaa unihairioiden takia. Ja nyt olen ahkerasti suolavedella lotrannut nokkakannun avulla onteloita tyhjiksi. Se auttaa, niin etta saan nukuttua, mutta vahan vaihtelevalla menestyksella [:-] Olen muuten ollut aika naatti. Vanhempani olivat kylassa viikonlopun ja kaytiin kavelylla kaupungilla. Nena oli ihan tukossa ja maha tuli niin kipeaksi, etta piti istua bussipysakille ja miehen piti hakea meidan auto siihen, etta paasin kotiin [&:] Kiva se vierailu, mutta harmittaa kun vanhemmat nakee mut nain raihnasena.

Taytyy kylla myontaa, etta olen vahan pettynyt, etta oma kunto nain vaan on mennyt suoraan kellariin. Viime raskaudessa olin reipas ja hyvinvoiva koko ajan. Nyt sitten pitaa koko ajan lepailla, ettei maha kramppaa [&o]

Taalla toissa nyt yritan istuskella jokusen tunnin - ensi viikon perjantaihin mennessa taytyy osata laakarille ehdottaa, kuinka paljon jaksan olla toissa loppuajan..
 
Muuton kanssa pitänyt kiirettä niin en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Alkaa ottaa koville tuo rappusten ravaaminen ja laatikoiden kantaminen vaikka olen yrittänyt kanniskella vain kevyempiä laatikoita. Roudausreissun jälkeen koskee aina mahaan ja selkään [&:] Yhyy, kaikki vauvan tavarat meni jo uuteen kotiin niin en voi hypistellä niitä..

Koirakin vaihtoi eilen omistajaa. Itkuhan siinä pääsi minultakin kun se touhottaja lähti uusien omistajien mukaan.. Onneksi kuulemma saamme käydä katsomassa sessua aina kun haluamme [:)] Itku on muutenkin ollut herkässä viime aikoina. Purskahdin liikutuksesta itkuun kun mies osti minulle pitkään toivomani jumppapallon ja vauvalle sellaisen tuutulaulua soittavan nallen, se oli niin suloinen! Ja silmiä sain pyyhkiä silloinkin kun kerroin äidilleni siipan ostoksista. Minut on helppo tehdä onnelliseksi [:D]

Hih, siippa vei minut ulos syömään äitienpäivänä [:D] Samassa raflassa kävimme ensitreffeilläkin silloin pari vuotta sitten <3 Kukkia kielsin ostamasta, koska en vielä virallisesti ole äiti.. Illan kruunasi peiton heiluttelu viikon tauon jälkeen [:D]

Vaikka rakastankin hurjan paljon jo nyt tuota pikkuista otusta mahassani, välillä meinaa mennä hermot kun se on oppinut potkimaan minua persauksiin. (Tai siltä se ainakin tuntuu) Sanoinkin tuossa siipalle yhtenä iltana etten yhtään ihmettelisi jos kohta vilkkuisi pieni jalka persesilmästä, sen verran mojovia iskuja tuli.. [:D] Onneksi poitsu pyörii ympäri mahaa ja monottaa välillä napaankin, se ei tunnu pahalta [:)]

illi78, eipä tämä jouten olokaan mitään herkkua aina ole [&:] Mökkihöperyys meinaa iskeä kun siippa on töissä. Yritä lohduttautua sillä, että kohta alkaa äitiysloma [:)]
 
Kiitoksia poikaonnitteluista! En vielakaan oikein tajua, etta meidan tytto vaihtuikin poikaan. Ihan ihme juttu, koska aluksi toivoin nimenomaan poikaa, ja sitten kun "selvisi" etta tytto taitaa tulla, ja kaikilla mun kavereilla ja sukulaisilla on myos ollut tyttofiiliksia. Itse siina sitten asennoitu tyttoon ja loppujen lopuksi olin tosi onnellinen, etta saan tyton. Nyt ma en oo vielakaan niin onnessaan tuosta pojasta, taitaa menna pari viikkoa, etta tottuu taas tahan "toiseen" ja en ma sitten enaa mitaan tyttoa haluakaan! [:D]
Kohta lahdetaan vaihtamaan meidan kantorepun vari likasen valkosesta siniseen :D Taalla ei muuten kayteta ollenkaan vaunuja, joillain harvoilla thaikuilla on rattaat, mutta vastasyntyneet jne kaikki kulkee aina sylissa.

Taalla kun ei ole aitienpaiva samaan aikaan, niin piti muistuttaa mun miesta eilen, etta Suomessa on tanaan aitienpaiva. Sitten ma kysyin, etta oonko ma sen mielesta jo aiti, ja se sanoi, etta totta kai oot... "niin tanaan on siis suomessa ja muualla aitienpaiva"... "ma haluaisin juhlia aitienpaivaa silloin kun suomessakin juhlitaan"... mutta ei se tajunnu!! Yritin vihjailla vaikka ja kuinka... Noh, elokuussa sitten, kun se paiva taalla koittaa (12.8.) :) Onneks mua nyt ei kauheesti haitannu, vaikkei se tajunnukaan, etta mulle eilinen ois ollut aitienpaiva, enka ma itse edes koe itseani viela aidiksi.

Mulla on ollut viime paivina kylla tosi hankalaa toi nukkuminen. Maha meinaa olla vahan kenkkuna, ei kovin kipee, mutta ei mikaan mukava olo. Onkohan se taas kasvamassa, o-ou. Poitsukin ollut aika hiljainen viimeiset kolme paivaa, mutta tunnen kylla liikkeet, etta siella se viela on, Pitas vissiin levata vielakin enemman... mutta se on nii hankalaa, ku hiki valuu, vaikkei tee mitaan, tekee vaan mieli lahtee johonki missa on ilmastointi.
Tissitki meni ihan kovaksi eilen, muttei oo kipeet, mitahan sekin meinaa? Valilla tulee jotain valkosta nestetta, mutta sita on tullut ennenkin...

Huoh, taalta tahan.
 
Vaikeeta aatella et on enää 12 viikkoa h-hetkeen!!!(+-0)

Kyllähän kaikki synnytykseen, imetykseen, lapsen hoitoon liittyvät asiat mietityttävät ,mutta taidan ottaa ne asiat vastaan sitten kun niiden aika on...Tiedän itsestäni sen verran että mull aon kamalan matala kipukynnys, joten lääkkeetöntä synnytystä en tod.näk. ees harkitsekaan...Onneksi on kumminkin lääkkeet keksitty...

Aika jännä etten oo mieheltäkään ees vielä kysynyt haluaako hän olla mukana synnytyksessä...kaikki miehet ei kuitenkaan halua...Oishan sekiva kysyä niin osaisi varata sitten jonkun tukikaveriksi jollei mies halua...Mikähän estää kysymästä? Pelkäänköhän mä vastausta?Tai mitä mä yleensäkin ees ootan mieheltä synnytykseen liittyen???
 
Takaisin
Top