Kiitoksia poikaonnitteluista! En vielakaan oikein tajua, etta meidan tytto vaihtuikin poikaan. Ihan ihme juttu, koska aluksi toivoin nimenomaan poikaa, ja sitten kun "selvisi" etta tytto taitaa tulla, ja kaikilla mun kavereilla ja sukulaisilla on myos ollut tyttofiiliksia. Itse siina sitten asennoitu tyttoon ja loppujen lopuksi olin tosi onnellinen, etta saan tyton. Nyt ma en oo vielakaan niin onnessaan tuosta pojasta, taitaa menna pari viikkoa, etta tottuu taas tahan "toiseen" ja en ma sitten enaa mitaan tyttoa haluakaan! [:D]
Kohta lahdetaan vaihtamaan meidan kantorepun vari likasen valkosesta siniseen :D Taalla ei muuten kayteta ollenkaan vaunuja, joillain harvoilla thaikuilla on rattaat, mutta vastasyntyneet jne kaikki kulkee aina sylissa.
Taalla kun ei ole aitienpaiva samaan aikaan, niin piti muistuttaa mun miesta eilen, etta Suomessa on tanaan aitienpaiva. Sitten ma kysyin, etta oonko ma sen mielesta jo aiti, ja se sanoi, etta totta kai oot... "niin tanaan on siis suomessa ja muualla aitienpaiva"... "ma haluaisin juhlia aitienpaivaa silloin kun suomessakin juhlitaan"... mutta ei se tajunnu!! Yritin vihjailla vaikka ja kuinka... Noh, elokuussa sitten, kun se paiva taalla koittaa (12.8.) :) Onneks mua nyt ei kauheesti haitannu, vaikkei se tajunnukaan, etta mulle eilinen ois ollut aitienpaiva, enka ma itse edes koe itseani viela aidiksi.
Mulla on ollut viime paivina kylla tosi hankalaa toi nukkuminen. Maha meinaa olla vahan kenkkuna, ei kovin kipee, mutta ei mikaan mukava olo. Onkohan se taas kasvamassa, o-ou. Poitsukin ollut aika hiljainen viimeiset kolme paivaa, mutta tunnen kylla liikkeet, etta siella se viela on, Pitas vissiin levata vielakin enemman... mutta se on nii hankalaa, ku hiki valuu, vaikkei tee mitaan, tekee vaan mieli lahtee johonki missa on ilmastointi.
Tissitki meni ihan kovaksi eilen, muttei oo kipeet, mitahan sekin meinaa? Valilla tulee jotain valkosta nestetta, mutta sita on tullut ennenkin...
Huoh, taalta tahan.