Ihanaa tosiaan nämä ilmat, MUTTA kun hikoiluttaa koko ajan. On melkoisen noloa mennä asiakastapaamisiin otsatukka liimautuneen otsaan kiinni. Olen normaalistikin kova hikoilemaan ja nyt ilmiselvästi vielä kovempi... nukkuminenkin on melkoisen hankalaa, kun hirveä hiki koko ajan. Muuten kyllä ihanaa, kun aurinko paistaa ja heppulainen kovasti myllertää masussa [8D]. Ihanaa on myös se, että nyt oikeasti on sellainen fiilis, että sitä voi koskettaa, kun liikkeet on hitaampia ja tulee sellaisia kuhmuja masuun, jotka myös pysyvät jonkin aikaa.
Eilen illalla naureskelin ihan hulluna, kun menin nukkumaan, eikä vauveli liikkunut yhtään, vaikka kuinka yritin jutella. Sitten laitoin kännykästä soimaan Ipanapa 2 levyn biisin Onnenpäivänen (joka on muuten aivan ihana kipale), niin johan hää ryhtyi möyryymään ja potkimaan [:D]
Mulla taas Josefina on tänään vähän ihanampi tapaaminen: menen nimittäin katsomaan hyvän ystäväpariskunnan vauvaa sairaalaan. Toivottavasti tosiaan pääsemme häntä katsomaan, kun vauveli joutui heti syntymän jälkeen happikaappiin ja voi hieman huonosti. Mä odotan joka tapauksessa hänen tapaamistaan kovasti, kun olemme tiiviisti tässä ko. pariskunnan kanssa odottaneet näitä vauveleita.
Johan tuli pitkästi kirjoiteltua.
Maisanille hyviä vointeja [:)]