Elokuiset sadot

minulla syy sokerirasitustesteihin oli se että sf-mitta menee yli yläkäyrän. noh mutta se syy on nyt sit poisluettu elikkä lapsukaiseni varmaan vaan tulee äitiinsä ja on ihan muuten vaan isokokoinen syntyessään. itse olin 55cm/4 440g.
 
Mä oon nyt mittaillu 1,5 viikkoa sokereita ja on pysyny niin hyvinä, että tänään neuvolatäti sano puhelimessa, että nyt loppu mittaukset. Kahden viikon välein kontrollimittaan, mut ei kuulemma tarvi stressata, huh. Oon niin helpottunut[:)]
Tosin neuvolatäti myös sano, et jos jokus menee yli niin ei oo vaarallista, kunhan se perusruokailu on ok.
 
Toi sf-mittakin on vähän kakspiippunen juttu näköjään :D Mulla menee meinaan yläkäyrillä koko ajan ja kumminkin vaavikainen on ihan jumalattoman pieni ultrien mukaan.
 
Missäs kaikki kirjoittelijat on? [8|]

Ulkona on ihan taivaallisen ihana ilma, ja mä vaan mietin että millä livulla pääsisin pois töistä siitä nauttimaan.. [;)] Ehdotuksia?
Kävin eilen vaateostoksilla, oikeen Prismassa [:D] löyty halvat haaremihousut, jotka on ihanan viiléät ja menee koko kesän jalkaan. Sitten löysin ihanan topinkin joka menee ihan loppuun asti päälle eikä näytä hölmöltä [:)] Ainii ja sit sellanen neuletakki jota ei kuulu laittaa kii, eli sekin mahtuu [:)] ja kaikki yhteensä 40e. Loisto homma!
Mulla on tullut nyt yhtäkkiä eilisen ja tän päivän aikana kaamee tarve esitellä mun mahaa kaikille!!! Oon kulkenu tiukassa topissa maha pystyssä [:D] Aiemmin kun verhouduin hiukan...
Mulla on tänään muutenkin joku ihme onnellisuuspäivä! Kävin oikee hakemassa aamulla kunnon latten töihin aamukaffeksi [:)]
Ärsyttää vaan kun on pitkä päivä edessä, klo 18 asti töissä nököttää..

Tänään pitäis tavata miehen veljen tyttöystävä ekaa kertaa.. Se on mua jonninverran nuorempi ja ilmeisesti aika sellanen pintaliitäjä.. Mua jotenki ahistaa nähä se. Itse kuitenkin oon tällanen pöhöttynyt ja ei kovin muotitietoinen tällähetkellä.. Enkä oikeen ymmärrä miksi mua kiinnostaa hänen mielipiteensä. [8|]

Tajusin just eilen että kamala miten aika on mennyt nopsaa [:o] ja kohta tosiaan on ´jo kesäkuu.. HUI [8|] [:D]
 
Minakin taalla toissa kaipailen muiden kirjoituksia - eli pitaa itse ryhdistaytya ja raportoida - ehka muutkin sitten..

Mulla ei edes ole ikkunaa ulos, vaan alemman kerroksen kanttiinia saa ihailla, joten on vaikea saada kasitysta millainen saa on ulkona [:-] Vaikka ehka se on vaan hyva - ei ole niin vaikea keskittya[8|] (As if!! Mun paa on jo aitiyslomalla, vaikka siihen onkin viela aikaa..)

Ei ole mikaan auttanut nenan tukkoisuuteen taalla. Olen jo luovuttanut[&o] Ja nyt oon jo niin tukossa, etta eilen sain hirvittavan paansaryn, joka nytkin jo aaltoilee onteloissa.[&o][&o] Sain ajan laakarille iltapaivaksi. Mua pelottaa, etta ne luulee, etta ma oon vaan laiska, enka halua olla toissa, vaikka oikeastaan voisin tsempata. Mutta taa sarky on kylla ihan pyllysta [:'(] - tulee sellainen hammentynyt olo, kun mikaan ei auta, olo vaan pahenee [:-]

Yritan nyt selvittaa tan tyopaivan, katsotaan sitten mita laakariseta sanoo.
 
täällä yksi lomalainen, kerranki sattui lomaviikolle hyvät ilmat :) ketuttaa vaan niin paljon, että nyt on iskenyt joku allerginen reaktio ja ihoa kutittaa ja on ihan nokkosihottumalla vatsasta ja käsivarsista. En siis paljon uskalla tuolla ulkona olla, ettei aurinko tee pahemmaksi tuota kutinaa ym. [:@] Täällä meillä sisällä tarkenee myös hyvin, mittari näyttää sisälämpötilaksi 27,7 - eilen oli pakko käydä ostamassa ilmastointilaite ja ah mikä ihana yö viileässä makkarissa[:)]

Voi mäki haluan haaremihousut! En oo vaan tähän asti malttanut ostaa.. täytyy ootella et mies tulee töistä ja lähteä sitten vähän kaupoille [;)]
 
juu lämpöä on riittänyt...Onneksi on ilmalämpöpumppu niin saa sisälle inhimillisen lämpötilan...

Meikäläisellä ei oo koivu reagoinut nyt moneen vuoteen ja vähän kauhulla oon oottanut et nyt se sit iskis...Mutta piha täynnä siitepölyä eikä tunnu kutisevan silmissä eikä muutoinkaan...Onneksi koska sit jos reagoin koivuun en pysty syömään omenoita, päärynöitä, kiiwiä, tomaattia, viinirypäleitä, tuoretta porkkanaa, yms...Eli oon ihan tyytyväinen ettei reagoi niin saan syödä ilman allergiaoireita ruokaa...

Kävin tänään et´simässä päällepantavaa ja oisin löytänytkin ihanan valmistumismekon seppälästä, kokoa 50/52 !!!!!Tsiisus...Mutta sit tulin aatelleeksi et tarvinko sitä tän jälkeen niin iskikin nuukuus päälle ja en osatnut sitä...Se olis kyllä tarvinnut lisäksi boleron...Ei meinaan urheiluliivit ois peittynyt sen alle...[;)]

Maha on kasvanut silmissä...Tuntuu et se loistaa joka paikkaan kamalasti,mutta ehkä se on vaan enemmän mun oman pään tuntemusta kuin et ihan jokaikinen henkilö maailmalla tuijottaisi mun mahaa...[8D]
 
Ihanaa tosiaan nämä ilmat, MUTTA kun hikoiluttaa koko ajan. On melkoisen noloa mennä asiakastapaamisiin otsatukka liimautuneen otsaan kiinni. Olen normaalistikin kova hikoilemaan ja nyt ilmiselvästi vielä kovempi... nukkuminenkin on melkoisen hankalaa, kun hirveä hiki koko ajan. Muuten kyllä ihanaa, kun aurinko paistaa ja heppulainen kovasti myllertää masussa [8D]. Ihanaa on myös se, että nyt oikeasti on sellainen fiilis, että sitä voi koskettaa, kun liikkeet on hitaampia ja tulee sellaisia kuhmuja masuun, jotka myös pysyvät jonkin aikaa.

Eilen illalla naureskelin ihan hulluna, kun menin nukkumaan, eikä vauveli liikkunut yhtään, vaikka kuinka yritin jutella. Sitten laitoin kännykästä soimaan Ipanapa 2 levyn biisin Onnenpäivänen (joka on muuten aivan ihana kipale), niin johan hää ryhtyi möyryymään ja potkimaan [:D]

Mulla taas Josefina on tänään vähän ihanampi tapaaminen: menen nimittäin katsomaan hyvän ystäväpariskunnan vauvaa sairaalaan. Toivottavasti tosiaan pääsemme häntä katsomaan, kun vauveli joutui heti syntymän jälkeen happikaappiin ja voi hieman huonosti. Mä odotan joka tapauksessa hänen tapaamistaan kovasti, kun olemme tiiviisti tässä ko. pariskunnan kanssa odottaneet näitä vauveleita.

Johan tuli pitkästi kirjoiteltua.

Maisanille hyviä vointeja [:)]
 
Eilen tuli sitten seitsemän jälkeen kolme supistusta peräkkäin niin että välissä oli 3-4 minuuttia. Ihan semmosia kunnos reippaita ja kipeitä, jokainen niistä kesti noin puol minuuttia. Eka ajatus oli kyllä "ei helvetti, eikai se vielä synny, enhän mä oo viel ees pessy sen pyyhkeitä ja lakanoita!" Ne sitten loppu kumminkin siihen enkä lähteny mihinkään retkeilemään.

Tänään sitten soittelin äitiyspolille, jossa kätilö totes että ei tarvi nyt tulla, mutta jos alkaa tässä uudestaan niin sitten sinne näytille. Pitää varmaan pestä ne lakanat nyt sitten varuiks. [8|]

Edit. On muuten huvittavaa mitä tossa tulee mieleen. En ollu mitenkään peloissani tai muuta, mietin vaan niitä lakanoita ja että pitää sitten soittaa äidille ja pyytää ostamaan pienimpiä mahollisia vaatteita sekä sitä että mun ei varmaan kannata lähteä ite ajamaan, millonkohan ukko tulee lenkiltä?
 
Hui Pähkylä... koko ajatus tuntuu vielä niin kovin kaukaiselta, vaikka kovasti jo toisaalta haluaisinkin vauvan syliin... Toivottavasti kuitenkin malttaa vielä jonkin aikaa siellä pysyä [:)]
 
mulla on Pähkylä ollut samaa vaivaa. harjoitussuppareita on tosin tullut jo kolme kuukautta, mutta sunnuntaina sitten tulikin oikein kunnollisia, suht kipeitä ja toistuvia. tiistaina kävin lääkärissä tarkistuttamassa paikat ja kohdunsuu oli pehmennyt. mulle laitettiin äitiysloman alkuun saakka saikkua, enkä saa juurikaan muuta tehdä, kuin käyttää koiran pienellä lenkillä ja sekin voinnin mukaan. masentaa aika pahasti, einkä osaa muuta ajatella, kuin että kumpa vauva pysyisi mahassa edes vähän turvallisemmille viikoille [:(]
 
Jotain positiivistakin... [:)]
Tonne jurputus osioon eilen avauduin vihkisormuksesta.. No laitoin tänään miehen sinne liikkeeseen näyttämään sormusta ja vaatimaan uutta.. Myyjä joka sen meille myi oli heti todennut, etteihän se sormus ole ollenkaan se minkä mä valitsin.. kivi on ihan erilainen ja erilaisella kehyksellä..
Eli nyt mä sitten kumminkin saan sen sormuksen minkä halusinkin ja vielä vähän halvemmalla.. [:)]
Ne laitto uuden sormuksen samantien pienennykseen ja kaiverrukseen.. huomenna olis paras että siellä on oikea sormus, oikean kokonen ja oikealla kaiverruksella..
Tai muuten mä meen vetämään sinne ekat julkiset itkupotkuraivarit... Tähän mennessä vain mies on niistä päässyt nauttimaan... [:D]
 
Ma en oo vielakaan varma onko mulla ollut harjoitussuppareita vai ei. Aluksi ma luulin, etta ne mita tunsin, olis niita, mutta talleen jalkeen pain kun ajattelen, niin melkein joka kerta mun on ollu pakko menna vessaan kakkoselle "harjotussupparin" jalkeen! [:D] Eliii... joko mulla on vaan olleet suolet mutkalla tai sitte... en tiia :D

Ja pohkeiden kutina senkun yltyy, pari viikkoa viela seuraavaan laakariin, taytyy yrittaa selittaa jotenkin tuota raskaushepatoosia englanniksi, etta voisko se olla sita... Jalat on kylla ihan kamalan nakosiet kun oon raapinu ne ihan ruvelle.

Ja sitten viela vali vali, kun on niin hankala jo nukkua! Kaantyminen on nyt todellinen ongelma! [8D] Valilla ihan sattuu, mutta silti pitaa koko ajan vaihtaa kylkea, oispa niita enemman kuin kaksi [;)]

Kavin tanaan uima-altaalla oikein uimassa pitkasta pitkasta aikaa. Yleensa jos oon kayny meressa uimassa oon pitanyt t-paidan paalla, nyt innostuin oikein esittelemaan itseani ja olin pelkissa bikineissa! Olo oli aika huikea! [:)]

Onnea avioliiton satamaan purjehtiessa Essi83! Taa rouvailu on ihan kivaa [:D]
 
Mulla ei onneks ollut tuollaista sormusepisodia, mutta kaksi kertaa jouduin sitä kokoa käymään muuttamassa :S Ja viimeisellä hakukerralla oli outo myyjä joka ilmeisesti kuvitteli että sormus on ollut vain isonnuksessa koska iski sen minigrip-pussiin pyytäessäni koteloa.
Lähdin liikkeestä järkyttyneenä osaamatta sanoa oikein sanaakaan, kunnes kotona iski ajatus : Se iski mun vihkisormukseni muovipussiin [:@]Siinäkö bestman, jos sellainen olisi ollut olisi sen antanut sulhaselle :O
Loppujen lopuksi äiti onneksi sai hommattua sormukselle arvoisensa kotelon :) vaikka pitkään mietin, että otan vihkitilaisuuteen sen mukaan siinä s***nan muovipussissa :D

Onnea Essi perjantaille <3

Terv. kohta 5kk naimisissa oloa takana ;)
 
Mulle iski tänään ajatus et ku työt loppuu niin loppuu mahollisuus käydä möykkyläistä morjentamassa ultraruudulta. No sittenhän mä otin ja lampsin oikeeseen huoneeseen ja sain otettua ihan ekaa kertaa ihan ok hyvät profiilikuvat Möykkyläisestä[:D]. Se oli kyllä niin suloinen. Nyt mahtuu kerrallaan enää vain pää kuvakuvaruudulle ja vähän käsiä. Se imi peukkua!!! Olikin kääntynyt pää ylöspäin. Ajattelinkin jo lounaalla kun tuntui niin voimakkaita potkuja alamasussa. Ehkä juuri siksi nyt sain paremmin sen profiilinkin kuvaan. Pyllystä ei saanut mitään tolkkua kun oli niin syvällä tuolla alhaalla. Virtsarakon luulen löytäneeni mut sitä edemmäs pelkkää massaa. Nyt taidan lopettaa tähän nämä vierailut ultrahuoneessa ja odottaa sitä oikeaa tapaamista ihan livenä.[:D][:D][:D]
 
Sulla on Eemi03 kyllä hyvä työsuhde-etu [:)]

Mua on kans mietityttänyt että olis kiva mennä ylimääräiseen ultraan..
Näin untakin että olin ylimääräisessä ultrassa, tosin lääkärin määräyksestä ja sitten en saanutkaan enään uteliaisuuttani kuriin ja kysyin kumpainen sieltä tulee, ja kuulemma poika.. Sitten unessa olinkin kamalan pettynyt kun meninkin kysymään kumpi tulee ja jännitys oli ohi. Että en tiiä käviskö samallalailla oikeessa elämässä.. ei pystyisi pitämään itseään kurissa [;)]

Taas on loisto ilma [:)] [8D]
Mä eilen kirjottelin kun jännitin mieheni veljen tyttöystävää.. sorruin olemaan paska ihminen ennakkoluuloineni. Tyttelihän oli mitä mukavin [:)]

Missäs Miu82 on kun et oo mitää kirjotellu?? [8|] Heti kun jostain ei kuulu niin rupee huolettaa..
 
Niin kyllä olis aika kiva pitkästä aikaa nähdä masuasukki edes ruudulta, mutta ehkä pitää vaan odottaa...

Kävin eilen katsomassa ystävän vauvelia, joka syntyi siis lauantaina, ja voi jestas... oli muutenkin jotenkin hassua katsella niitä äitejä siellä synnytysosastolla ja aatella, että kohta sitä sitten itsekin täällä (tai ei siellä naistenklinikalla mutta jorvissa...). Mietin vaan kovasti, että voi kun saisi perhehuoneen ja vauva olisi tietysti kunnossa, että myös vauva voisi olla samassa huoneessa äipän ja iskän kanssa. Ystäväpariskunnalla nimittäin vauva on valvontaosastolla, ja mies lähtee tietysti joka ilta kotiin [:(]
 
Hah! Kävinkin muuttamassa tuon tickerini täysin. Ku tuli mieleen et toi tickeri odottaa ihan selvästi tyttöä[;)]. Jaku sitä ei tiedä kumpi on, niin piti muuttaa ihan neutraaliksi värit[:D]. Löydänköhän enää omia tekstejä täältä ku usein jos selaan sivuja niin löydän omani just ton tickerin paljastamana helpoiten. No kyllä sitä kohta tuohonkin tottuu. Ja jos ei totu niin sit pitää taas muokata.
 
Tulipahan tässä taas kun on tänään niin pirun kiire töissä[:D] otettua mittauksia jos jonkinlaisia: Eli painoa näyttäisi nyt olevat 67.6kg eli jos oikein laskin niin painon nousua /vk ed neuvolasta 456g/vk. Jäiks. Verenpaine hurjat 99/65 mut pulssi 85 mikä on vähä korkea. Mut kaippa ihan normia tässä tilassa näillä lämpötiloilla. Masun ympäryskin tuli mitattua ja oli jo 98cm. Eihän siitä ole kun pari viikkoa kun mittasin ja silloin tais olla vain 95cm vai oliko se vielä vähemmän, en muista?
 
Ihan oikeaan neuvolaan aikaa vielä viikko. Ajattelin nyt kysäistä siitä painoarviosta ja sit vähä tiedustella et koska se mun neukkutäti on lomalla. Ku vähän olis tylsää jos olis heinäkuun lomalla ja ist joudun jollekkin toiselle syynättäväks loppuajaksi. Mä niin tykkään tosta nykyisestä et en halua siitä luopua![:D] Kaikillahan tässä on vähä sama tilanne kun kesällä odotellaan viimeisiä viikkoja, et vakituiset on lomalla. Kenelle siunaus päästä hetkeksi eroon kenelle ei niin kivaa saada joku tietämätön sijainen. Vaik ei kai sitä voi yleistää. Voihan niissä sijaisissakin olla hyvin päteviä ihmisiä.
 
Tulipahan katteltua vain tuota omaa "ihanaa" napaa tässä tekstissä[:D].
 
Jaaha ja joo-o.
Kuumaa on piisannut ihanaa!
Oon käynyt lukemassa mitä täällä tapahtuu mutta on ollu nii härdelliä
ettei oo jaksanut kirjoitella..
pienimmäisen 9 v synttäreitä järjestellessä,
viimeviikonloppuna myymässä kirppixellä 2 päivää..
kela asioita yms yms..[:-]

Masu nykysellään 105 cm ympärysmitaltaan,kävely hieman hitaampaa vaihteeksi ..
mut kyl se siitä sit taas.[;)]
Hui,eihän tässä oo kuin vään rapiat 10 viikkoa enään.[:-]
No puuhaa riittää aina tuonne kesäkuun puolen välin tienoille 19.6 asti.
Sitten mä en enään suunnittele mitään että saa olla ja laittaa rauhassa vauvan jutut paikoilleen.

Eilen olin yksityisellä hammaslääkärissä puhdistuksessa ja huomenna meen jalkahoitoon..
ite en oikeen taivu[:D] ihanaa hemmottelua ja nätit varpaat. [:D]
käsiä särkee ja puuduttaa..tunto pikkusen hukassa..[&o]
Jalat niin turpeessa että Croksit ei meina mennä jalkaan,tai ainakaan toinen ei.[&:]

oon ottanu aurinkoa ja kattellu ku ihana mieheni tekee pihahommia [:)]
Aurinkoa meen ottaa taas kohtakin, jahka tässä vähän siivoilen ensin [;)]

Ihanaa kesäpäivää teille mammat !![:)][:)]
 
Toi jalkahoito kuulostais täydelliseltä Ginessa. Voi kun alkukesästä ehtis ja ottais samalla lakkauksen nii sehän kestäis koko kesän[:D]. Pirun hyvä idea.
 
Haniliini: mulle on tullu kans nyt sellanen olo ku alkuun olin niin varma siitä tytöstä, et täältä tulee ihan kumpi vaan. Ihan sama kun edellisessäkin raskaudessa. Alkuun oli vahvat tuntemukset kumpi tulee, sit loppua kohden epävarmuus lisääntyy. Mulle ei kuitenkaan olla missään vaiheessa sanottu et olis jompikumpi.
 
Ehdotuksia kaipais: Ku me tuolla raksalla paljon ollaan niin ei aina jaksais tehä vaan leipiä evääksi. Pienellä grillillä on paistettu makkaraa (grilli on huono eikä mitään isonpia lihoja voi kuvitellakaan) ja jotain salaattia on ollut mukana myös. Ja sit kotitekoinen pizza on ollut ihan hyvää kylmänäkin.
Mut minkälaisia retkieväsohjeita teiltä löytyis?? Kaikki mahollinen ehdotus otetaan innolla vastaan[:D].
 
Takaisin
Top