Elokuiset 2020

Soitin tänään neuvolaan kun oli sitä vuotoa ja alaselkäkipuja. Olivat aivan mahtavia ja ottivat tosissaan, eikä tarvinnut edes liioitella oireita!

Viikkoja ei ole kuulemma vielä ihan tarpeeksi varhaisultraan (5+4), mutta huomisesta alkaen aletaan mitata hcg-tasoja labrassa ja mahdollista raskautta seurataan sitten tarkemmin :) jos sattuisi niin että raskaus on mennyt kesken ja tulen uudestaan raskaaksi, pääsisin kuulemma varhaisultraan suoraan. Terkkari osoitti myös sympatiaa mahdollisen kk:n suhteen. Hyvä meidän kunnan terveydenhuolto :Heartblue
 
Kiva kuulla kuulumisia, Emby! Toivotaan että pikkuinen on pysynyt mukana :love017
 
Emby tykkäys sille että saat noin hyvää palvelua ja raskautta nyt seurataan. :happy: Toivottavasti siellä olis kaikki hyvin. :Heartred
 
"Uudet jäsenet lisätään salaiseen ryhmään tiistaisin ja perjantaisin, todennäköisimmin illalla!!" Pitäs sit vissii tänää viel päästä! :dance008
 
Hyvä emby, että oot saanut hyvää kohtelua ja palvelua! Täältä toivotaan myös, että siellä pikkunen olis mukana matkassa ja Kaikki olis hyvin!
 
@Rouva V. onpa kivaa ja jännittävää :) Näättekö molemmat vai laitatteko viestillä uutisen/puhutte puhelimessa?
 
@Rouva V. onpa kivaa ja jännittävää :) Näättekö molemmat vai laitatteko viestillä uutisen/puhutte puhelimessa?

Videopuhelu tiedossa. Mun sisko asuu toisella puolella maailmaa ni saadaan kaikki samalla aikaa kiinni. Lapset näkee samalla tätiään ja kertomaan isovanhemmille kuulumisensa.
 
Mun vanhemmille kerrottu..sieltä tuli reaktio: "älä nyt sit enempää niitä hanki" :meh: Juu, en ole vastuussa Suomen syntyvyydestä yksin.
 
Inha kommentti äidiltä! Olisit vastannut että kolmosia yrititte mutta voi himskatti kun vaan yks on tulossa :meh:
 
Mun anoppipuoli meinasi tulla linjoja pitkin halaamaan. Vaikkei olekaan ns.sukua niin on ollut silti kuin isoäiti meidän kahdelle ekalle lapselle.
Mun miehen äiti asuu vähän kauempana (n.100km) eikä nää lapsenlapsiaan ku ehkä kerran kuussa joten mitenkään lämpimät välit hänellä ei heihin ole koska fyysinen kontakti puuttuu. Muutoin sukulaisia nähdään vähintään kerran viikossa.
 
Täälläkin plussa tullut ja pitäisi uskaltaa tänne liittyä. Keskenmeno koettu elo-syyskuulla ja nyt toivon, että tämän saisin syliin asti:Heartred
 
Vaimolla alkoi runsas vuoto viime yönä ja jatkuu vähän edelleen. Tuli nyt siis varmuus että meillä meni tällä kertaa nyt kesken. Poistun näistä keskusteluista nyt pikkuhiljaa.

Toivon sydämestäni että teillä kaikilla sujuu hyvin raskausaika! :Heartred
 
Takaisin
Top