Elokuiset 2020

Hei kaikki, mikähän täällä on politiikka puolisoiden suhteen? Me ollaan naispari ja puolisoni on odottava äiti eli itse en ole raskaana, mutta olisi kiva osallistua keskusteluihin. Voinko liittyä keskusteluihin täällä vai olisiko joku muu paikka parempi? Mitä olette mieltä?
 
Hei kaikki, mikähän täällä on politiikka puolisoiden suhteen? Me ollaan naispari ja puolisoni on odottava äiti eli itse en ole raskaana, mutta olisi kiva osallistua keskusteluihin. Voinko liittyä keskusteluihin täällä vai olisiko joku muu paikka parempi? Mitä olette mieltä?

Tervetuloa! Kyllä tänne mahtuu :)
 
Siis mua hengästyttää ihan kokoajan. Jos vähänkin liikun ni puuskutan puol tuntia sen jälkeen kun tuntuu et happi loppuu! Mä muistan tän oireen edellisestä raskaudesta, mutta mun mielestä se alko vasta sitten kun vauva oli isompi ja raivas vatsassa tilaa. Onks muilla tällästä hengästymisen tunnetta?

Hep!! Minä puuskutan myös
 
Hei kaikki, mikähän täällä on politiikka puolisoiden suhteen? Me ollaan naispari ja puolisoni on odottava äiti eli itse en ole raskaana, mutta olisi kiva osallistua keskusteluihin. Voinko liittyä keskusteluihin täällä vai olisiko joku muu paikka parempi? Mitä olette mieltä?
Ilman muuta mukaan vaan :happy:
 
Tervetuloa uusille, Tupu myös rohkeasti messiin vaikka ei olekaan raskaanaoleva osapuoli :p

Tuli muuten mieleen tuosta kun aiemmin puhuttiin raskauden paljastamisesta, milloin olette pomolle kertoneet? Mä kerroin esikoisesta tosi varhain, varmaan jo rv8 tms mutta nyt jotenkin tuntuu että haluaisi jotain "varmistusta" asiasta (esim. nt-ultra) ennen kuin kerron. Ja noh, vaikka viimeks kerroin ajoissa niin silti mun sijainen aloitti vasta ihan pari päivää ennen kuin mä jäin pois enkä siis ehtinyt edes perehdyttää kunnolla :facepalm:
 
Onko nyt niin, että tipun kärryiltä 3 viikoksi, kun yksityinen puoli aukeaa? Luin just tuolta yksityisen säännöistä, että yksi kriteeri on 4 vko jäsenyys foorumilla. Harmittaa :sad010
 
Joo mä muistan kun itse liityin niin oli sama juttu. Tosi tylsää! :stop:
 
Mä just mietin että aijon kertoa pomolle vasta nt ultran jälkeen. Sit toisaalta työpareille olis ehkä hyvä kertoa aikasemmin ettei ihmettele jos tulee outoja tilanteita.
 
Heipparallaa! Varovasti myös liityn jo mukaan, viikon verran jo todella hailuja viivoja testeihin saanut mutta varmaksi plussaksi en uskalla vielä sanoa. Olen siis 23v (23.12 24v) ja ennestään löytyy kolmen lasta, poika 4/15, poika 12/16 ja tyttö 4/18.
Muokkaan vielä että LA pitäisi olla 15.8!
 
Tuli muuten mieleen tuosta kun aiemmin puhuttiin raskauden paljastamisesta, milloin olette pomolle kertoneet? Mä kerroin esikoisesta tosi varhain, varmaan jo rv8 tms mutta nyt jotenkin tuntuu että haluaisi jotain "varmistusta" asiasta (esim. nt-ultra) ennen kuin kerron. Ja noh, vaikka viimeks kerroin ajoissa niin silti mun sijainen aloitti vasta ihan pari päivää ennen kuin mä jäin pois enkä siis ehtinyt edes perehdyttää kunnolla :facepalm:

No taas viimeks kerroin vasta nt-ultran jälkeen, mutta nyt on vähän eri tilanne ja luulen, että täytyy paljastaa jo ennen joulua:nailbiting:
 
Onko nyt niin, että tipun kärryiltä 3 viikoksi, kun yksityinen puoli aukeaa? Luin just tuolta yksityisen säännöistä, että yksi kriteeri on 4 vko jäsenyys foorumilla. Harmittaa :sad010

Älä harmittele, varmasti keskustelu jatkuu osittain myös täällä yleisellä puolella.
 
Älä harmittele, varmasti keskustelu jatkuu osittain myös täällä yleisellä puolella.

Ai hitsi mäkin huomasin vasta nyt ton yksityisen puolen kriteerit! No toisaalta hyvä että jotain sääntöjä sinne pääsyyn kuitenkin on että on ns. turvallisempaa keskustella ja kiva jos täällä jutut jatkuu ainakin vähän ennenkö sinne sitten pääsee. Itsellä myös nyt sitten 4 vkon ”karenssi” edessä :D
 
No taas viimeks kerroin vasta nt-ultran jälkeen, mutta nyt on vähän eri tilanne ja luulen, että täytyy paljastaa jo ennen joulua:nailbiting:
Paljastin viimeksi kun alkoi pahoinvointi, saa esimiehen luvalla olla saikulla. Luotan esimieheeni ettei höpise muille. Kun tuli kkm, niin oli ymmärtäväinen ja kyseli kuulumisiani. Jos nytkin alkaa rajuna tuo pahoinvointi, niin kerron jo ennen nt-ultraa ja muutenkin varmaan kerron viimestään vuoden vaihteessa. Muulle maailmalle sitten nt-ultran jälkeen.
 
Takaisin
Top