Elokuiset 2020

Ootteko kellekään kertonu jo?
Mä kerroin mun siskoille ja hyvälle ystävälle


Kerrottu on 5 kaverille.. kun ei malttanut pitää salassakaan aattelin myös että mitä enemmän puhun niin sitä todellisempaa tää on ..
 
Onks teillä muilla ollu minkäänlaista vuotoa? Mulla on nyt 6+6 ja tuli äsken vessassa pyyhkiessä verta. Muistan että tätä oli esikoisenkin aikaan, oisko limakalvot kuivat? Pelästyin vaan lukiessa tästä keskeytyneestä keskenmenosta, en ollut aiemmin edes kuullut asiasta, auttakaa tyhmää, mikä se on? :eek:
 
Onks teillä muilla ollu minkäänlaista vuotoa? Mulla on nyt 6+6 ja tuli äsken vessassa pyyhkiessä verta. Muistan että tätä oli esikoisenkin aikaan, oisko limakalvot kuivat? Pelästyin vaan lukiessa tästä keskeytyneestä keskenmenosta, en ollut aiemmin edes kuullut asiasta, auttakaa tyhmää, mikä se on? :eek:

Mulla myös elokuussa keskeytynyt keskenmeno. Yhtenä iltana sain todella kipeän mahakipu aallon, että vain särkylääkkeellä helpotti. Raskaus muutenkin oli vähäoireinen niin epäilin jo siitä, että kaikki ei ole hyvin. Viikon 9 ultrassa todettiin keskeytyneen jo viikolla 6+2. Tyhjennettiin lääkkeillä.
 
Tsemppia kaikille, josko liityn joukkoon, rv 4+5 menossa. 4. lapsi olisi mutta kaikkiaan 11. raskaus (ollut "hiukan" vastoinkaymisia). Porukat tietaa kun vaikea peitella asiaa olojen takia.
 
Olen jo joitakin viestejä tänne kirjoitellut ja varovaisesti liittynyt mukaan. Mulla oli pari kuukautta sitten keskiraskauden keskenmeno ja nyt menossa 4+6. Kotona on 3 eloisaa lasta ikähaarukalla 3v 11kk-8v 5kk. Toivon kovasti, että tästä raskaudesta saisin pienokaisen syliini elokuussa.
 
Heippa, varovaisesti liittyn mukaan, täällä mennään vasta rv 4+4. Olen 30-vuotias ja kyseessä ensimmäinen ivf:llä alkunsa saanut raskaus, yhtään plussaa ei siis aikaisemmin ole saatu. Onko täällä muuten muita ivf-hoidolla raskautuneita?
 
Heippa, varovaisesti liittyn mukaan, täällä mennään vasta rv 4+4. Olen 30-vuotias ja kyseessä ensimmäinen ivf:llä alkunsa saanut raskaus, yhtään plussaa ei siis aikaisemmin ole saatu. Onko täällä muuten muita ivf-hoidolla raskautuneita?

Moikka ja tervetuloa, onnea plussasta :happy: Mun mielestä täällä elokuisissa oli erikseen ketju niille jotka ovat lapsettomuushoitojen kautta saaneet plussan. :)
 
Moi, päätin liittyä minäkin nyt mukaan, rv 5+4 menossa ja ensimmäinen tuloillaan. Puolisen vuotta kesti yrittämisessä. Mies haluaisi kovasti kertoa jouluaattona vanhemmilleen ja itse taas en haluaisi vielä tässä vaiheessa, niin täällä väittely menossa, mitä tehdään. Välillä on ollut voimakas tuntemus, että menkat alkaisi (samanlainen kuvotus ja pieniä kouraisuja mahan tienoilla) niin olen pelännyt, että menee kesken. Tämän ensimmäisen kanssa kun ei oikein kunnolla tiedä, miltä raskauden pitäisi tuntua kehossa.
 
Täällä ei paljon raskautta peitellä, kun on ollut pakko pyytää anoppi ja oma äiti avuksi lasta hoitamaan. Olen kärsinyt hieman yli viikon vaikeasta raskauspahoinvoinnista, jonka vuoksi olin nesteytyksessä pari päivää sitten sairaalassa. Nyt on pillerit, joiden voimalla saan pidettyä oksentelun kurissa ja olo on "vain" etova. Oli mukava kyllä nähdä sairaalassa ultrassa viikkoja vastaava alkio köllimässä. 8+2 nyt menossa.
Joulun ruokien tuoksut ja valmistus pelottaa.. Tänään tehtiin pipareita lapsen kanssa ja niidenkin voimakas tuoksu yökötti. Tällä hetkellä maistuu vain paahtoleipä juustolla ja raikkaat hedelmät. Niillä sit joulun yli :p pääasia, etten joutuisi aattona tippaan. Olisi todella kurja jäädä näkemättä oman lapsen jouluriemu:joyful:
 
Täällä ei paljon raskautta peitellä, kun on ollut pakko pyytää anoppi ja oma äiti avuksi lasta hoitamaan. Olen kärsinyt hieman yli viikon vaikeasta raskauspahoinvoinnista, jonka vuoksi olin nesteytyksessä pari päivää sitten sairaalassa. Nyt on pillerit, joiden voimalla saan pidettyä oksentelun kurissa ja olo on "vain" etova. Oli mukava kyllä nähdä sairaalassa ultrassa viikkoja vastaava alkio köllimässä. 8+2 nyt menossa.
Joulun ruokien tuoksut ja valmistus pelottaa.. Tänään tehtiin pipareita lapsen kanssa ja niidenkin voimakas tuoksu yökötti. Tällä hetkellä maistuu vain paahtoleipä juustolla ja raikkaat hedelmät. Niillä sit joulun yli :p pääasia, etten joutuisi aattona tippaan. Olisi todella kurja jäädä näkemättä oman lapsen jouluriemu:joyful:
Tsemppiä sulle. Se on kyl kurjinta, jos joutuu jouluna olemaan poissa perheen luota.
 
Hyvää joulua täältäkin! Me kerrottiin eilen raskaudesta mun vanhemmille, innoissaan olivat :happy: tänään vuorossa miehen perhe, se jostain syystä hiukan jännittää... :wacky:
 
Poistin itseni jo tuolta listalta sekä pyysin yp poistamaan salaiselta, mutta keikun täällä nyt vielä sen aikaa että varmistuu tämä tuulimunaraskaus. Eikai voi olla poissuljettu sekään että ovulaatio olis ollut kierrossa tosi myöhään vaikka testi sit näyttikin plussaa päivänä jolloin kuukautisten piti alkaa. Kätilö mittas rv 5 vaikka piti olla 6+.. No mutta perjantaina tosiaan selviää lisää kun käyn aamulla labrassa!
 
Heippa, varovaisesti liittyn mukaan, täällä mennään vasta rv 4+4. Olen 30-vuotias ja kyseessä ensimmäinen ivf:llä alkunsa saanut raskaus, yhtään plussaa ei siis aikaisemmin ole saatu. Onko täällä muuten muita ivf-hoidolla raskautuneita?

Täällä toinen lapsettomuuhoidoilla raskaaksi tullut. Mulla myös ensimmäinen plussa koskaan. Vähän on vielä vaikeuksia uskoa todeksi. Nyt menossa rv 4+4, jos nyt osaan oikein näitä laskea.

Lähimmille (vanhemmat ja sisarukset) on jo kerrottu, kun kaikki myös tiesivät meneillään olevista hoidoista, mutta muille läheisille ei kerrota ennen kuin aikaisintaan varhaisultran jälkeen.
 
Takaisin
Top