Elokuiset 2020

Täältä varovaisesti ilmoittaudun mukaan :angelic:

Elokuussa todettiin keskeytynyt keskenmeno joten toivottavasti nyt pysyy matkassa :Heartpink

Perjantaina tein plussan ja tänään oli viiva vahvistunut haamun jälkeen :)

Oireita on enemmän kuin tuossa kesken menneessä... Esikoista odottaessa oli rinnat todella kipeät ja olin räjähdys herkkä :rolleyes:

Nyt ollut paljon menkkajomotuksia, mutta yhtään vuotoja ei ainakaan vielä ole ollut.. Naama myös kukkii, on repäisy kipuja, turvotusta, närästystä, väsymystä ja pientä ällötystä.
 
Vaimolla alkoi runsas vuoto viime yönä ja jatkuu vähän edelleen. Tuli nyt siis varmuus että meillä meni tällä kertaa nyt kesken. Poistun näistä keskusteluista nyt pikkuhiljaa.

Toivon sydämestäni että teillä kaikilla sujuu hyvin raskausaika! :Heartred

Voimia Tupu ja vaimolle myös!
 
Täältä varovaisesti ilmoittaudun mukaan :angelic:

Elokuussa todettiin keskeytynyt keskenmeno joten toivottavasti nyt pysyy matkassa :Heartpink

Perjantaina tein plussan ja tänään oli viiva vahvistunut haamun jälkeen :)

Oireita on enemmän kuin tuossa kesken menneessä... Esikoista odottaessa oli rinnat todella kipeät ja olin räjähdys herkkä :rolleyes:

Nyt ollut paljon menkkajomotuksia, mutta yhtään vuotoja ei ainakaan vielä ole ollut.. Naama myös kukkii, on repäisy kipuja, turvotusta, närästystä, väsymystä ja pientä ällötystä.

Ihan kuin minä olisin tämän kirjoittanut. Elokuussa kkm ja perjantaina haalea plussa, tänään jo selvästi tummempi:happy:
Toivottavasti nyt saatais molemmat hyviä uutisia ultrissa:smiley-angelic002 ootko menossa varhaisultraan?
 
Ihan kuin minä olisin tämän kirjoittanut. Elokuussa kkm ja perjantaina haalea plussa, tänään jo selvästi tummempi:happy:
Toivottavasti nyt saatais molemmat hyviä uutisia ultrissa:smiley-angelic002 ootko menossa varhaisultraan?


Toivottavasti saadaan :happy:

Tänään soitin neuvolaan ja sain 3 viikon päähän varhaisultran ajan :) viikkoja pitäisi olla silloin 7+6.

Täällä tarjoavat kaikille ensimmäisen ultran viikolla 9, mutta itse sain jo aiemman ajan tuon viimeisimmän keskenmenon vuoksi.. Lääkäri sanoi keskenmenon jälkeen, että voi aiemmin ultrata kun tulen seuraavan kerran raskaaksi niin nähdään onko kaikki hyvin. Aivan ihania työntekijöitä :happy:

Ootko itse menossa? :)
 
Toivottavasti saadaan :happy:

Tänään soitin neuvolaan ja sain 3 viikon päähän varhaisultran ajan :) viikkoja pitäisi olla silloin 7+6.

Täällä tarjoavat kaikille ensimmäisen ultran viikolla 9, mutta itse sain jo aiemman ajan tuon viimeisimmän keskenmenon vuoksi.. Lääkäri sanoi keskenmenon jälkeen, että voi aiemmin ultrata kun tulen seuraavan kerran raskaaksi niin nähdään onko kaikki hyvin. Aivan ihania työntekijöitä :happy:

Ootko itse menossa? :)

Oon menossa. Sain yksityiselle ajan 7.1, täytyy toki neuvolaan vielä soittaa ja kysyä jos pääsis myös sieltä, kun on kerta keskenmeno takana ja siitä kuitenkin niin lyhyt aika, että kierto vieläkin hieman sekaisin.
Tällä kertaa haluaisin niin hyviä uutisia. Mitkä fiilikset sulla on? Mä jotenkin vaan mietin, että toivottavasti meille ei voi käydä niin huonosti toistamiseen. Haluaa uskoa siihen, mutta siltikin jännittää ja mietityttää asia koko ajan. Keskenmenosta on kuitenkin melko lyhyt aika ja sitä vain miettii, että onnistuuko tämä ollenkaan. Uskon kyllä, että onnistuu, mutta silti mietityttää mikä on tammikuun alun tulos.
Ristiriitaista:banghead::banghead:
 
Oon menossa. Sain yksityiselle ajan 7.1, täytyy toki neuvolaan vielä soittaa ja kysyä jos pääsis myös sieltä, kun on kerta keskenmeno takana ja siitä kuitenkin niin lyhyt aika, että kierto vieläkin hieman sekaisin.
Tällä kertaa haluaisin niin hyviä uutisia. Mitkä fiilikset sulla on? Mä jotenkin vaan mietin, että toivottavasti meille ei voi käydä niin huonosti toistamiseen. Haluaa uskoa siihen, mutta siltikin jännittää ja mietityttää asia koko ajan. Keskenmenosta on kuitenkin melko lyhyt aika ja sitä vain miettii, että onnistuuko tämä ollenkaan. Uskon kyllä, että onnistuu, mutta silti mietityttää mikä on tammikuun alun tulos.
Ristiriitaista:banghead::banghead:

Aika samanlaiset fiilikset täälläkin..

Sellainen olo, että uskaltaako tässä iloita jos saakin taas huonoja uutisia :sad001

Kesken menneessä raskaudessa luulin, että mulla oli kuukautiset ennen kuin tein plussan. Olin kyllä ihmeissäni kun luultujen menkkojen jälkeen sainkin plussan. Koko sen lyhyen raskaana olon ajan oli sellainen tunne, että kaikki ei taida olla ihan hyvin.. Vaisto oli sitten oikeassa kun 9+2 ultrassa nähtiin, että alkio oli mennyt kesken jo 6+2 :sad001 lääkärikin ihmettele kun en itkenyt yhtään, mutta olin jo jotenkin valmistautunut henkisesti siihen, että kesken on mennyt..

Nyt on paljon varmempi olo, mutta sisäinen pessimisti ei uskalla tarpeeksi iloita..

Menikö sulla millä viikoilla kesken ja oliko spontaani?
 
Aika samanlaiset fiilikset täälläkin..

Sellainen olo, että uskaltaako tässä iloita jos saakin taas huonoja uutisia :sad001

Kesken menneessä raskaudessa luulin, että mulla oli kuukautiset ennen kuin tein plussan. Olin kyllä ihmeissäni kun luultujen menkkojen jälkeen sainkin plussan. Koko sen lyhyen raskaana olon ajan oli sellainen tunne, että kaikki ei taida olla ihan hyvin.. Vaisto oli sitten oikeassa kun 9+2 ultrassa nähtiin, että alkio oli mennyt kesken jo 6+2 :sad001 lääkärikin ihmettele kun en itkenyt yhtään, mutta olin jo jotenkin valmistautunut henkisesti siihen, että kesken on mennyt..

Nyt on paljon varmempi olo, mutta sisäinen pessimisti ei uskalla tarpeeksi iloita..

Menikö sulla millä viikoilla kesken ja oliko spontaani?

Mä menin kans viimeksi varhaisultraan just viikolla 10 ja yllätyksenä tuli, että raskaus mennyt kesken jo 6+5. Oireet olivat vielä päällänsä eikä mitään merkkiä keskenmenosta, ei vuotoja tai kipuja.
Aika vähäoireinen oli koko raskaus, pientä pahoinvointia toki ja tissit oli tosi kipeät.
Mulla ei tässäkään raskaudessa oo vielä mitään oireira. Ainoastaan väsymys. Mut tissit ei ole vieläkään yhtään kipeät, mitkä hieman huolestuttaa. Soitin jo neuvolaankin, ajattelin et täytyy soittaa ku pyhät sotkee varmasti aikoja. Lääkäriaikoja ei ollut enää vapaana, joten en pääse varhaisultraan sen kautta. Neuvolassa pääsee varhaisultraan, jos kaksi keskenmenoa takana.
No pidän sen yksityisen ajan 7.1. Paljon vielä jännittävää:banghead::shifty:
Tsemppiä meille molemmille :Heartred hyvin se menee.
 
Voi ei :sad001

Joo nämä pyhät tosiaan sotkee aikojen kanssa..

Mulla samana päivänä ultra niin pidetään peukkuja kummallekin :Heartred
 
Moikka!

Kiva, että löysin tämän foorumin täältä, kun en käytä enää facebookia ni mietin mistä saan vertaistukea. meillä eletään uusperhe arkea, miehellä on kaksi lasta ja mulla yksi lapsi, nyt elokuussa saadaan vielä yksi perheenjäsen lisää, toivottavasti kaikki menee hyvin kaikilla ❤️ Aikaisempia tekstiä lukiessa jäin miettimään tätä varhaisultraa, onko moni käynyt yksityisellä? Millä viikoilla se voidaan tehdä?
 
Joo mä en kans välitä roikkua facebookissa, siks käyn täällä :)

Varhaisultra kannattaa tehdä aikaisintaan raskausviikolla 6-7, jotta siinä voi näkyä alkion syke. Mä kävin nyt 7+1 ja esikoisesta 6+6, molemmilla kerroilla syke näkyi. Aikaisemmin jos käy niin näkyy lähinnä ruskuaispussi, mutta siitä ei voi kuin varmistaa, onko raskaus kohdunsisäinen vai ei.

Mä kävin itse yksityisellä (Mehiläinen) mutta näköjään joissain kunnissa neuvolasta saa tän palvelun.
 
Mä oon menossa varhaisultraan huomena, viikot 6+1 sillon. Edellisessä näkyi syke jo selvästi 6+2, joten luotan että nähdään huomena syke jos kaikki vaan on hyvin! Me ollaan käyty aina perhe artella.
 
Mä oon menossa varhaisultraan huomena, viikot 6+1 sillon. Edellisessä näkyi syke jo selvästi 6+2, joten luotan että nähdään huomena syke jos kaikki vaan on hyvin! Me ollaan käyty aina perhe artella.

Minkä hintanen se on?
 
Toi Perhe-Arte on edullinen paikka mun mielestä, moneen muuhun verrattuna. Me käytiin molemmista lapsista 3/4D-ultrassa tuolla Perhe-Artella ja ollu kyllä hyvä paikka ja ihanat kätilöt :)
 
Mitä mieltä olette varhaisultrasta? Kuinka moni aikoo mennä? :)
olen lukenut netistä englanninkielisiltä sivuilta että varhaisultra olisi vaaraksi alkiolle ja mahdollisesti aiheuttaa keskenmenoa.. pitäisi löytää luotettavampia juttuja tästä... :nailbiting: Minulla on lapsettomuushoitoja takana joiden vuoksi myös keskenmenon riski suurempi. Nyt on menossa viikko 6, (5+1) ja joka päivä jännittää miten tässä käy. Onko teillä muilla ollut menkkamaisia kipuja? Itselläni tulee välillä, yllättäen ja saattaa olla tosi koviakin kipuja. Sitten menevät ohi ja voi olla useampi tunti ilman mitään oireita...
 
Takaisin
Top