Elokuiset 2020

Ootteko alkanu vitamiineja ja foolihappoa syömää? Mun pitäis sitä mama multivitaa hakee apteekista.
 
Mulla oli jo edellisestä raskaudesta kaapissa äitiysvitamiineja niin otin ne vaan heti plussan jälkeen käyttöön. Sit syön erikseen omegoita, d-vitamiinia, kalsiumia ja rautaa (kun mulla on ollut ferritiini alhaalla). Aikamoinen arsenaali :rolleyes:
 
Mä syön vaan foolihappoa ja d-vitamiinia. En koe muulle tarvetta. Todennäkösesti rautalisön joudun aloittamaan melko pian, mutta katsotaan nyt ensin mitä arvot näyttää.
 
Mulle ei oo väliä. :) Tein tän ketjun että täällä voi porukka jutella niin kauan kun juttua riittää, mut jos enemmistö haluaa et joka kuukaus uus ketju niin mulle ihan fine. :)
 
Hei pitäskö tehä erillinen ketju aina joka kuukaudelle?

Nuo kuukausiketjut vissiin enempi salasen puolen juttuja, mut ei kai mikään niitä tännekkään estä perustamasta. Mulle riittää hyvin tää yksikin.

Ootteko alkanu vitamiineja ja foolihappoa syömää? Mun pitäis sitä mama multivitaa hakee apteekista.

Minä oon syöny foolihappoa ja mammavitamiinia ja kalkkia yrityksen aloituksesta alkaen.
 
Mä kans vähän epäsäännöllisesti mammavitamiinia jo yritettäessä ja nyt plussasta asti sitten lisäksi raskaus omegat.
 
Mä olen syönyt foolihappoa jo useamman kuukauden, lokakuussa vaihdoin ne mamavitamiineihin ja lisäksi aloitin silloin gelee royalet.
 
Mamavitskua oon ottanut aina kun muistan. Vielä ei olla kerrottu kellekään, mutta viikonloppuna menossa kavereiden kanssa mökille, jossa juttua on vaikea salata.
 
Hei joko ootte alkanu syömään vitamiineja?
Mä kaivoin kaapista just mama vitskut ja magnesiumit mitkä oli jääny pojan odotuksesta, niissä vielä päiväystäkin hyvin! Mitä muita vitamiineja olis hyvä syödä? Rautalisä varmasti tulee taas jossain vaiheessa mut en vielä viitti sitä alottaa..

Ja hups, just ollukkin puhetta täällä noista, en huomannut ennen kun kirjotin tekstin. :banghead:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin, vähän myöhässä tosin. :)

Ei enää montaa viestiä niin salainen puoli aukeaa! :smiley-angelic003
 
  • Tykkään
Reaktiot: Edz
Mä katoin just kans ettei enää montaa viestiä tarvi, niin päästään salaiselle puolelle! :happy119
 
Ai että tää on huvittavaa kun muut salilla rehkii intoa täynnä ja mä haukottelen, siis ihan koko ajan. :joyful: Huh tätä väsymystä.
 
Siis mua hengästyttää ihan kokoajan. Jos vähänkin liikun ni puuskutan puol tuntia sen jälkeen kun tuntuu et happi loppuu! Mä muistan tän oireen edellisestä raskaudesta, mutta mun mielestä se alko vasta sitten kun vauva oli isompi ja raivas vatsassa tilaa. Onks muilla tällästä hengästymisen tunnetta?
 
Mäkin oon huomannut, että hengästyn nyt helpommin. Ei kyllä kestä kauaa tuo hengästyminen, mutta esim. rattaita työntäessä ylämäkeen tuntuu, että puuskutan kauheesti.
 
En oo kyllä huomannu. :rolleyes: Mulla kans alkanu vasta puolenvälin aikoihin yleensä, tai siinä vaiheessa kun maha alkaa kasvaa. Oon pistäny merkille (myös jopa vähän ennen plussaamista), et joka kerta ku alan treenata, niin iskee heti väsymys ja haukottelen koko ajan. Tulee sellanen olo ihanku kroppa sanois että ei, älä treenaa mut mieli huutaa JOO TREENAA :joyful:
 
Takaisin
Top