Elokuiset 2020

Ai hitsi mäkin huomasin vasta nyt ton yksityisen puolen kriteerit! No toisaalta hyvä että jotain sääntöjä sinne pääsyyn kuitenkin on että on ns. turvallisempaa keskustella ja kiva jos täällä jutut jatkuu ainakin vähän ennenkö sinne sitten pääsee. Itsellä myös nyt sitten 4 vkon ”karenssi” edessä :D
Eiköhän ne jatku, kun varmaan uusia liittyy pikku hiljaa mukaan :happy:
 
Kyl mä uskon että täällä yleisellä puolellakin sitä juttua riittää. Varmasti tulee lisää uusia mukaan eikä kaikki välttämättä halua sinne salaiselle puolelle liittyä. Ja osa salaisista jatkaa varmaan höpöttelyä tälläkin puolella. :)
 
Täällä valmistaudutaan ensikäyntiin. 40 minuutin päästä tars olla paikan päällä :O
 
Oi jännää, toivottavasti sujuu ensikäynti mukavasti Edz!

Juu, sujuihan se, meillä on tosi mukava terkkari. Pistettiin esikoiselle flunssapiikki ja vesirokkorokote samalla, voi sitä onnen ja ilon määrää :D onneks toipui suht nopeesti.

Nyt sit on vinopino luettavaa ja litania lähetteitä tehtynä kaiken maailman tutkikimuksiin.
 
Joo. Ymmärsinkö mä oikein että laittaa vaan viestiä niin pääsee, siis kun täyttää kriteerit?
 
Hei, minäkin liityn joukkoon ekaa kertaa ikinä. Mun tarina on sellainen, että ensimmäinen raskauteni meni viime keväänä spontaanisti kesken viikolla 9. Tyhjennyin ilman lääkkeitä ja homma sai jatkua. Lokakuussa tulin uudelleen raskaaksi ja se meni taas kesken viikolla 5. Tästä raskaudesta en huomannut muuta tulevan kuin kalvot, joten epäilen että se oli tuulimunaraskaus. Keskenmeno alkoi marraskuun alussa ja 10 päivää vuodon alkupäivästä minulla oli elämäni voimakkain ovulaatio kipuineen ja limoineen. Nyt olen tehnyt positiivisen raskaustestin taas ilman että kuukautisia tuli keskenmenon jälkeen. Sitä missä vaiheessa raskauteni on nyt, en tiedä. Ovulaatio tuli 4 päivää odotettua aikaisemmin (jos keskenmenon ensimmäinen vuotopäivä on kp1 niin ovulaatio oli kp10 kohdalla).

Laskenko siis raskaudenk km vuotopäivästä vai hedelmöittymispäivästä? Olisi niin ihana käydä ennen joulua varhaisultrassa, mutta 5+5 taitaa olla liian aikaista?
 
Joo. Ymmärsinkö mä oikein että laittaa vaan viestiä niin pääsee, siis kun täyttää kriteerit?

Joo, laitat yksityisviestiä Vargynjalle niin hän sit lisää sut. Muistaa vaan laittaa mihin lasketun ajan ryhmään haluaa, ohjeet kyllä löytyy :) Siinä lisäämisessä saattaa kestää välillä muutamia päiviä.
 
Kanelipulla tervetuloa. :) Hmm jos sulla on ovulaatio tiedossa niin mä ehkä laskisin siitä... 5+5 saattais olla joo turhan aikaista, mun mielestä syke näkyy yleensä rv 6+, aina ei välttämättä silloinkaan. Ja mun ymmärtääkseni rv 5+ saattaa näkyä korkeintaan ruskuaispussi. Joku voi korjata jos oon ihan väärässä. :grin Toivottavasti kaikki menis tällä kertaa hyvin. :)
 
Noissa mama vitamiineissa kun on sitä foolihappoa, niin eihän sen lisäks tarvitse ottaa yksittäistä foolihappoa päivittäin? Vaan toi vitamiinissa oleva riittää? Hitsi ku ei edellisistä muista. :grin
 
Noissa mama vitamiineissa kun on sitä foolihappoa, niin eihän sen lisäks tarvitse ottaa yksittäistä foolihappoa päivittäin? Vaan toi vitamiinissa oleva riittää? Hitsi ku ei edellisistä muista. :grin

Se riittää. Mulle terkka sano eilen puhelimessa niin.
 
Joo näin mäkin oon ymmärtänyt, että mamavitskuissa on foolihappoa tarpeeksi. Otatteko jotain muita vitamiineja lisäksi? Itse oon ottanut D-vitamiinia.

Näköjään mullakin "karenssi" päällä ennen kuin pääsen yksityiselle puolelle.:stop:
 
Mun vaimo ottaa mammavitamiinien lisäksi rautaa, mut se on lääkärin määräys kun rauta-arvot on hänellä niin alhaalla. Nää on varmaan aika yksilökohtaisia että mitä tarvii (vai tarviiko) ottaa sen mammavitan lisäksi.
 
Joo näin mäkin oon ymmärtänyt, että mamavitskuissa on foolihappoa tarpeeksi. Otatteko jotain muita vitamiineja lisäksi? Itse oon ottanut D-vitamiinia.

Näköjään mullakin "karenssi" päällä ennen kuin pääsen yksityiselle puolelle.:stop:

Mä en ota ku mamavitamiinin,siinä pitäs olla kaikki.
 
Takaisin
Top