Ihanan hyvin teidän vauvat nukkuu! En miekään valita, toivoisin vaan että vauva menisi aiemmin nukkumaan.... Parina iltana mentiin jo klo 22-23 unille, vaan nyt kuvio on aina sama: unille klo 21, unta tunti ja vauva herää eikä rauhoitu enää. Ja sitten valvotaan ainakin tuonne klo 24.00 asti. Ei auta maito, ei syli, ei sitteri. Ei siis itke, paitsi jos koettaa nukuttaa tai laittaa sänkyyn. Itkeskelee tosin vähän kun alkaa nukahtaa ja taistelee unta vastaan. Sitten kun vauva nukahtaa niin herätykset on klo 3.00-4.00 välillä ja seuraavan kerran klo 6.00-7.00. Sitten vielä nukutaan yleensä klo 10 asti. No, tähänkin auttanee aika. En suoranaisesti koe olevani väsynyt, kaipaisin vaan miehen kanssa hetken kahden keskistä aikaa.
Ai että mie odotan että vauvalle saa alkaa antaa kiinteitä! Meillä kun se imetys kariutui niin olisi mukava jo vauvalle antaa muutakin kuin maitoa. Velliä koetettiin antaa vähän korvikkeen seassa, mutta alkoi tulla happamia pukluja niin lopetettiin se kokeilu ihan alkuunsa. Maitoa meillä menee noin litran verran päivässä. Pitääkin neuvolassa ottaa puheeksi.
Muuten tuntuu että viikko viikolta ja päivä päivältä vauvan kanssa on helpompaa. On opittu tuntemaan toisemme ja toistemme metkut. Oon aivan totaalisen rakastunut vauvaani ja on ihana olla äiti paras "työ" tämä äitiys mitä olen koskaan tehnyt.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Ai että mie odotan että vauvalle saa alkaa antaa kiinteitä! Meillä kun se imetys kariutui niin olisi mukava jo vauvalle antaa muutakin kuin maitoa. Velliä koetettiin antaa vähän korvikkeen seassa, mutta alkoi tulla happamia pukluja niin lopetettiin se kokeilu ihan alkuunsa. Maitoa meillä menee noin litran verran päivässä. Pitääkin neuvolassa ottaa puheeksi.
Muuten tuntuu että viikko viikolta ja päivä päivältä vauvan kanssa on helpompaa. On opittu tuntemaan toisemme ja toistemme metkut. Oon aivan totaalisen rakastunut vauvaani ja on ihana olla äiti paras "työ" tämä äitiys mitä olen koskaan tehnyt.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi