sofiaelisabeth
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on iltaisin aina samat rutiinit; klo 20 tehdään ilta pesu ja laitetaan yöpuku päälle, sitten ollaan sosiaalisia vielä hetki kunnes tyttö alkaa väsymään ja silloin annetaan maito ja laitetaan hänet omaan sänkyyn nukkumaan. Hän on siis aina hereillä kun hänet laitetaan sänkyyn, hän saa nukahtaa siellä itekseen. Me laitamme hänet vaan sänkyyn ja sanomme hyvää yötä ja sitten me mennään ulos huoneesta ja hän nukahtaa siellä. Meillä on kyllä nukkuminen mennyt tosi hyvin ja ollaan saatu hyvä rutiini. Hän nukahtaa aina noin klo 22 ja sitten hän herää ensimmäisen kerran klo 05-06 ja syömisen jälkeen hän nukkuu vielä 3 tuntia :) Päivällä hän nukkuu aika vaihtelevaisesti mutta yöllä hän nukkuu aina hyvin :)
Mä kävin kavereiden kanssa lauantaina syömässä ja vähän juomassa, ai kun teki hyvää :) Mies hoiti vauvaa koko illan, yön ja aamun. Mies parka ei saanut nukkua melkein ollenkaan kun meidän tyttö pitää tosi paljon ääntä öisin ja hän luuli että aina kun hän pitää ääntä niin silloin pitää antaa hänelle maito (vaikka olin kertonut että ei tarvi).. Joten hän antoi maitoa klo 01, klo 03, klo 05 ja klo 07... Tyttö parka oli ihan loppu seuraavana päivänä kun isä ei antanut hänen nukkua :D
Mä kävin kavereiden kanssa lauantaina syömässä ja vähän juomassa, ai kun teki hyvää :) Mies hoiti vauvaa koko illan, yön ja aamun. Mies parka ei saanut nukkua melkein ollenkaan kun meidän tyttö pitää tosi paljon ääntä öisin ja hän luuli että aina kun hän pitää ääntä niin silloin pitää antaa hänelle maito (vaikka olin kertonut että ei tarvi).. Joten hän antoi maitoa klo 01, klo 03, klo 05 ja klo 07... Tyttö parka oli ihan loppu seuraavana päivänä kun isä ei antanut hänen nukkua :D