Nyt se on sitten koettu:
tuomiopäivä-tasoinen niskakakka!!! Miten voi pystyasennossa kakaten saada sen vaipasta ulos selkää pitkin ylöspäin???
Omppu kakkaa vain joka toinen tai joka kolmas päivä, ja kaiken kerralla, joten oon tottunu kiveskakkaan ja siihen, että kakkaa falskaa jompaankumpaan tai molempiin lahkeisiin. Nyt yllätyin eka iloisesti et jee, ei oo lahkeissa. Mut sitten nostin bodya ja tajusin hetken koittaneen. Bodya riisuessa kakkaa levisi vauvan käsivarsiin ja päähän ja ympäri hoitopöytää ja mun upouuden neuleeni hihoihin... Kakkainen harso tipahti mieheni aamutossuille. Ei siinä auttanut kuin pestä poika ja laskea pyyhkeen kanssa sängylle. Sillä välin kun riisuin omaa paskaista neulettani ja uutta vaippaa, teki vauva litrapissan. Pyyhe ei riittänyt, ja pissa imeytyi petariin asti.
Nyt se nukkuu tuossa ihanan puhtoisena uudessa vaatekerrassa, enkä mä voi kun hymyillä, kun se on niin söpö. Yläkerran lavuaarissa odottaa haiseva kakkapyykki.
Asiasta toiseen, tuli tuosta isosta kakasta mieleen: mun poikani on
paksukainen. Sopivasti li... ihana. Kai se maito sit on aika hienosti riittäny... Käsivarsissa ja reisissä on ylimääräisiä poimuja, posket on valtavat, kaksoisleuka löytyy ja masukin on pullukka. Ensin suosin vyötärölle päättyviä housuja, koska lapsi sai jalkansa potkuhousujen vartalo-osan sisään, mutta nyt potkuhousut sekä housut, joissa on taitettava leveä vyötärökaistale on parhaita: mun poikani puristuu noihin kuminauhavyötäröisiin :D. Mitähän lääkäri sanoo, kun meillä on se eka neuvolalääkäri ruuhkan vuoksi vasta tänä torstaina? Kai vauva saa olla vähäsen pullukka? Katsokaa nyt:
Kyllä potkareissa on kiva paksun pojan olla, kun ei purista eikä kiristä ;D.