Minäkin uskaltaudun tänne keskusteluun. Olen siis 26-vuotias ensiodottaja.
On kyllä tosi outoa ajatella, että siellä masussa oikeasti kasvaakin joku. Lapsi on kyllä todella toivottu ja odotettu, mutta loppujen lopuksi kaikki kävikin niin äkkiä. Sairastelin vakavasti aiemmin, jonka takia minun ei koskaan pitänyt pystyä saamaan omaa lasta. Lääkäreiden taholta saimme tammikuun lopussa 2014 luvan yrittää ja nähtävästi hyvin tärppäsi! :)
Itse olen kertonut jo vanhemmilleni ja puolison vanhemmille. Lisäksi muutamalle kaverille ja esimiehelleni. Esimieheni reaktio oli kuitenkin yllättävä, hän pyysi etten kerro asiasta muulle henkilökunnalle... Onko teille käynyt näin?
On kyllä tosi outoa ajatella, että siellä masussa oikeasti kasvaakin joku. Lapsi on kyllä todella toivottu ja odotettu, mutta loppujen lopuksi kaikki kävikin niin äkkiä. Sairastelin vakavasti aiemmin, jonka takia minun ei koskaan pitänyt pystyä saamaan omaa lasta. Lääkäreiden taholta saimme tammikuun lopussa 2014 luvan yrittää ja nähtävästi hyvin tärppäsi! :)
Itse olen kertonut jo vanhemmilleni ja puolison vanhemmille. Lisäksi muutamalle kaverille ja esimiehelleni. Esimieheni reaktio oli kuitenkin yllättävä, hän pyysi etten kerro asiasta muulle henkilökunnalle... Onko teille käynyt näin?
Ootan niin paljon, että liikkeet alkaisi varmasti tuntua. Nyt muutaman kerran tuntunut lantioluuhun kevyt muks.. en tiedä voiko vielä olla lapsi vai aiheuttaako joku muu tuntemukset.. on tosin tuntunut niin nopealta ja kuitenkin jämerältä esim. ilmavaivoihin verrattuna.. tiedä sitten toivooko sitä vaan
ja mulla siis kohtu hieman kallellaan taaksepäin ja istukka edessä, joten voi olla, et tuntemukset menee aika myöhäiseksikin 
Ja mieskin jopa sanoi tänään että ehkä tästä nyt voi jo puhua/ei tarvitse salailla enää (hän kertoi parhaalle ystävälleen vasta pari päivää sitten meidän uutisen).
Käytiin tänään miehen kanssa ultrassa, siellä pikkunen liikku hirmusesti ja sydän pamppaili!
Sydänääniä ei kuunneltu, mikä jäi vähän kyllä harmittamaan, mutta enpä itsekkään tajunnut sitä siinä hetkessä kysellä että oisko mahdollista, n. puoltuntia me saatiin katsella tyyppiä ja "sen puuhia". Hassua oli nähdä miten toinen liikkuu hirmusesti mutta itsellä ei ole siitä mitään tietoa vielä, kun ei tunne mitään :)
Kahdella päivällä ei nyt tietenkään ole niin suurta merkitystä, mutta jäi ärsyttämään/häiritsemään 
Liitos ja kasvukipuja on ihan kiitettävästi.