Eka pulla uunissa

Moro! Uus tulokas 27v Tre:ltä ilmottautuu. Meillä siis tulossa ensimmäinen, nyt rv 17+2 ja la 1.11, joren nippanappa tää on oikee ryhmä :P Vuos keretiin yrittää, ja siihen mahtu yks tuulimuna kaikkine mahdollisine jälkivaivoineen kaavinnoista tulehduksiin, joten kiitollisina odotellaan tätä tulokasta. Ei vieläkään tunnu kovin todelliselta, vaikka maha paistaa jo kauas, ja viime viikolla oli jo toinen neuvolakäynti. 3 viikon päästä ultra, jospa sitä rupeis sit jo uskoon :D

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Olenko mä ainut josta tuntuu että aika mataa? Taaksepäin katsottaessa tuntuu kyllä että ihmeen nopeasti alkupanikoinneista on aika vierähtänyt tänne toiselle kolmannekselle. Mutta nyt... :rolleyes: -Osasyy mateluun voi olla se, ettei mulla ole yhtään raskauteen liittyvää neuvola/lääkäri/ultra/labra tms käyntiä koko kesäkuussa. Seuraava käynti sit vasta rakenneultra heinäkuun alussa. Ja kun en vielä tunne liikkeitäkään niin välillä tuntuu epätodelliselle koko raskaus... Onneksi on kotidoppler. Ja ilokseni ja yllätyksekseni ekat ihmiset ovat alkaneet tuijotella mahaani silleen kuin näkisivät jo päällepäin...:grin Joko tää on niin silmiinpistävää, itsellä on vaan keskivartalotanakka olo!? :p
-Mutta seuraavia etappeja odotellen. Ala pikkuinen koputtelemaan äidille jo... :Heartred
 
Mä tunnen kyllä liikkeitä, on lääkäri ens viikolla ja paljon inhoja suppareita muistuttamassa raskaudesta, mut silti aika matelee niiiin hitaasti! Kaikki tuntuvat hehkuttavan miten viikot np-ultran jälkeen menee vauhdilla, ei kyllä täällä :D Ehkä isoin syy on se, et mä varasin yksityisen rakenneultran heti np-ultran jälkeen, eli sitähän tässä on sitten odoteltu ja edelleen odotellaan... 11 yötä vielä. Ton jälkeen saa kyl luvan ruveta aika liikkumaan, muuten hajoaa pää :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tinja79 , musta aika on alkanut alun jälkeen vaan hujahtamaan. Se alku oli kyllä ihan hirrveän hitaan tuntuinen. En mäkään ole tuntenut ton tiistain jälkeen liikkeitä, mutta kun tässä kuitenkin on se eka pulla uunissa, niin en kummastele enempiä. Mulla on kesäkuussa sokerirasitusta, perhevalmennus alkaa, fyssariryhmä ja rakenneultra. Joka viikko jotain. Kiirehän tässä tulee. Heinäkuussa sitten kolmas neuvola ennen LOMAA!!!! Ja mä niiiiin toivon että päästäs miehen kaa lähtee ulkomaan reissulle. Vikaa kertaa "kahestaan" pitkään aikaan.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Päivää,

halusin kysyä, että huomaaks muut kävelevänsä tuolla julkisilla paikoilla sillee "mahaa eteenpäin punkevasti" :D Oon nimittäin yllättänyt itseni "esittelemästä" vielä suhteellisen säälittävän kokoista vauvakumpuani tuolla ulkona liikkuessani. Kyllä siinä on jengillä ihmettelemistä, kun muija kulkee "läskimahaansa" esitellen xD ahhahahahahahaaahaa!!! "Rantakunnossa ne on hylkeetkin."- Sano Storkki ku kaupungilla kulki :D
 
Hih, no en tiiä, mulla on luonnostaan notkoselkä, joten asento on vähän "maha edelle menevä" joka tapauksessa. Mutta joo, huomaan etten myöskään mitenkään piilottele pötsiäni erityisemmin, ellei sitten vastaan tallustele joku jolle en vielä mielellään uutista jakaisi.
-Tänään kuitenkin kuulinkin kahdeltakin eri suunnalta että mun maha on bongattu!!!! Ei voi olla totta! :dance011-Ja mie kun en oo vielä edes mahakuvaketjuun kehdannut laittaa mahakuvaani kun olen ajatellut sen olevan niin vaatimaton muiden jo silminnähtävien mahojen rinnalla... :p
 
Meillä oli sunnuntaina valmistujaisjuhlat yhdessä pikkuveljen kanssa ja voi että mua nauratti katsella sieltä otettuja kuvia. Ihan selvästi mekon alta paistaa tuo pieni vauvamahan alku ja kädetkin oon vaistomaisesti asetellut vielä korostamaan sitä.. viikkoja oli kuitenkin vasta 14+1 :grin
 
Täälläkin uusi vauvelin odottaja, rv 16!
Meillä vauvaa alettiin odottamaan iloisena yllätyksenä.. Ehkäisy oli käytössä, mutta ilmeisesti 'korkeammat voimat' päätti, että nyt on aika. Onnellisuus valtasi tämän pariskunnan alkujärkytyksestä selvittyämme x)

Seuraava ultra heinäkuun alussa.. Odottelen niin malttamattomana. Haluaisin tietää heti nyt onko poika vai tytöntyllerö tuloillaan :-) :Heartred

Samaistun täysin ketjun aloittajan fiiliksiin. Minustakin tuntuu välillä edelleen, että puhun jonkun muun tulevasta vauvasta. Hassua.
 
Täällä aika tuntuu rientävän, tänään rv 18+0 :) mietin kun moni puhuu jo lääkärineuvolasta, minulle ei oo puhuttu siitä mitään. Seuraava neuvola heinäkuun alulla ja ihan normi neuvola sekin. Minulle ei myös ole puhuttu mitään istukan paikasta tai sokeeirasituksesta. Ikää 30 ja normaalipainoinen..

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Jeij! Koska kello on yli puolen yön ja nyt virallisesti on tiistai niin hihhuloin 19. Raskausviikon alkua. Nyt siis 18+0!!!! Terveiset yövuorosta siis!!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
17+2 viikot menossa.. Torstaina neuvolalääkäri. On se kumma kun rupeaa aina ennen neuvolaa tms jännäämään onko kaikki hyvin. Liikkeitä en ole tuntenut, en ainakaan mitään varmoja. Joskus tuntunut ihan kuin jotain muljahtaisi mahassa ja muutaman kerran joku hento potkun tyyppinen, mutta en tiedä haluanko vain kuvitella nuo tuntemukset liikkeiksi. Maha on täälläkin pullahtanut aika kivasti jo esiin ja ei kai siitä enään voi erehtyä :)
 
Täälläkin uusi vauvelin odottaja, rv 16!
Meillä vauvaa alettiin odottamaan iloisena yllätyksenä.. Ehkäisy oli käytössä, mutta ilmeisesti 'korkeammat voimat' päätti, että nyt on aika. Onnellisuus valtasi tämän pariskunnan alkujärkytyksestä selvittyämme x)
.

Löytyipäs joku samassa tilanteessa oleva :) Meillä kans vauva päätti tulla ehkäisystä huolimatta, mutta järkytys oli lähes samantien vaan iloa :D Ollaan yhdeksän vuotta oltu yhdessä, ehkä tosiaan oli jo aikakin ...
 
1Torstaina neuvolalääkäri. On se kumma kun rupeaa aina ennen neuvolaa tms jännäämään onko kaikki hyvin.

Täällä sama juttu, rakenneultra ois ens viikolla ja jotenkin sitä jännittää taas ihan hirveesti, että onko kaikki ok. Tunnen vähän liikkeitä, mutta siitä huolimatta huolestuttaa.. etenkin, jos liikkeitä ei oo (ainakin omasta mielestä) pitkään aikaan tuntunut.
 
Meillä ois vielä tasan kuukausi rakenneultraan, pikkusenko ehkä kärsimättömyyttä ilmassa :p. Ensi viikolla sentään toinen neuvola, vähän kyllä sekin jännittää sen takia että en tiedä kuuluuko käyntiin sydänäänien kuuntelu.. miten muilla, onko sydäntä kuunneltu ihan neuvolakäynneilläkin?
 
Mullakin tasan kuukausi eli ikuisuus :D!!!!! Huoh!!! Kyllä mun tietääkseni sydänäänten kuuntelu kuuluu kaikkiin neuvolakäynteihin kaikkialla Suomessa rv 9 tai 10 jälkeen kun ne voi alkaa kuuluu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top