Ei tää voi olla näin vaikeeta!

RiiaBa ja Katjusha; Ei ole tuo meillä toiminut, sitä aluksi yritettiin jankuttaa. Ne kysyy joka kerta uudelleen, että jokos nyt on kerrottavaa:shifty: Oon vielä tosi huono tämmösissä, ku meen aina ihan lukkoon:oops: Ja mies ei sano mitään mihinkään eikä puolusta minua:finger:

Enni mä rupesin siinä vaiheessa kun oli jo yritystä jonkin aikaa ollut sanomaan että eipä ole luoja vielä niitö lapsia suonut. Siinä vaiheessa utelijat kyllä hiljeni. Eivätkä ole suoraan enää minulta niitä kyselleet, äitiltä kylläkin. Miehen puolen suku ei ole udellut ollenkaan. En tiedä miksi, eivätkö sitten pidä vielä aikuisena (36v) tai isähahmona.

Enni tervetuloa! :) meillä alkaa olla jo niin paljon yritystä takana et nykyisin sanon et ei se vaan oo niin helppoa kaikille. Mä eka olin et ei kerrota kellekään mut sit kuulin kun mun mies sano kaverilleen et "no kyllä on nussittu mutta eipä tuo tunnu vaan tulevan niin helposti " :D ja tästäkin jo reilusti yli vuosi aikaa ja se ei ees ollu kovin läheinen tyyppi. Sen jälkeen oon itekin ollut avoimempi tosta. Tietysti riippuen kysyjästä et mitä kerron :)

66d0d9a41dd1ef3892242a70e45a6bc1

Pitäis vissiin suosiolla odottaa pari päivää ennenkun tuo tuosta tummuu jos on tummuakseen. Yhtä hailura kuin eilen

Se voi olla RiiaBa että menee just paripäivää ennenkuin tummuu! Ihan rauhassa :) näetkö selvästi väriä viivassa?

Tervetuloa Enni joukkoon ja olkoon visiittisi lyhyt!

Riiaba, ei se viiva välttämättä joka päivä tummu. Ja teitkö testin millaisella pidätyksellä ja olitko juomatta useamman tunnin?

Sabetti, Pisama, katjusha ja DarkMimonsa, kiva kuulla teistäkin!

Pisama; miepä kysyinkin jo tota mieheltä jonkin aikaa sitten että voinko noin vastata! En ole vielä vaan uskaltanut, kysymys aina päässyt yllättämään. Versioni tais olla, että en osaa vastata kysymykseen, että kysyppä tolta pilven päällä istuvalta mieheltä:rolleyes:

Ilpuri; Tota en oo uskaltanu käyttää, oon aatellu että se kirvottaa ilkeitä lisäkysymyksiä..

Btw. Ei vitsi että tuli hyvä mieli, että rohkaistuin tulemaan tänne! :happy:

Tervetuloa, Enni! :) Täällä on hyvä porukka ja tää vertaistuen määrä on ihan korvaamaton! Toivottavasti et kauan kuitenkaan "joudu" täällä olee :)

Minua jänskättää huominen folliultra! Tai ei tietenkään itse ultraus, vaan tulevan inseminaation ajankohta! Voi jospa minäkin ehtisin tähän plussa-aaltoon...

Hileinen kp 9

Beisla onnea!!<3

Murkku, tsemppiä oviksen metsästykseen. :)

Maggie, kuvaa jos saa pyytää vai ootko laittanut sinne "oli se vaan niin vaikeeta" ryhmään, jos oot sinne laittanut niin meen heti kattomaan ;) olitkin laittanut tohon pari tekstiä alaspäin! :D IHANAA!!! <3

Haikara on vaihtanut kuvan! Ihana! <3

Ilpuri, mulle ehkä hieman sama fiilis.. Mä täällä nään jonkun plussa testin ja saan sen aah ihanaa ja kyyneleet silmissä kun on niin ilonen, mut sit se puristaakin rinnasta, kyyneleet silmissä ja tulee fiilis onkohan koskaan se oma vuoro? :(

En siis tahdo ketään loukata ja olen oikeasti onnellinen muiden puolesta, se on vaan se itsesääli joka on surullinen.. Toisin tän kierron tähän asti oon ollu "itkunen" ja miettiny et jos kaikella on tarkotus niin onko mun tarkotus olla saamatta perhettä ja olla tulematta äidiksi? Miten tää usko alkaa loppumaan? Varmaan kun oli toiveet korkeella et olis heti sen leikkauksen jälkeen tärpännyt..

Enni, tervetuloa! Toivottavasti visiittisi on lyhyt! :) me sovittiin miehen kanssa ettei kerrota kellekkään kun ei tiedä meneekö kauankin. Lähimmät ystävät vaan ties kun näin ne seuraavan kerran ja kysy suoraan "sä et syö pillereitä, yritättekö vauvaa?" Ja siis ei tarvinnu edes sanoo mitään. No aikaa meni eteenpäin ja aluksi sanoin utelijoille et joskus, kattoo nyt.. Nyt sanon tympeentyneesti ja katson ilkeesti "toivottavasti viimeistään vuoden päästä ivf tuottaa tulosta" ja huokasen oikeen kovaa.. Tietty toivoen että kyselevä henkilö tajuaa loukanneensa kysymyksellään.

Olen jostain syystä ihan loppu tähän vauva projketiin.. :( muuten kyllä menee hyvin ja sain taas yhden tutkinnonosan suoritettua, alotin 3viikkoa sitten vhh ruokavalion ja oon laihtunut ja voin hyvin, mut TÄÄ asia on taas ihan ylitsepääsemätön.
No nyt on duunista talviloma ja koulusta hiihtoloma! Jos vaikka sais voimia kerättyä tällä aikaa kun on ollu pikkasen kiireinen toi kulunut 6viikkoa (olin siis töissä 2pvä/vko ja työharjottelussa 4pvä/vko ja siihen vielä koulujutut päälle) :D

Onkohan ovis tulossa nyt aikasemmin kuin muissa kierroissa kun on ollu ihan liukasta pari päivää.. Pitäs varmaan taas alottaa se lääkärin määräämä joka toinen päivä :D

Onnea muuten kaikille plussanneille! Myös ovis plussa onnittelut!! :)

-mymmelisti kp11/30 yk43-3

Muokattu viimeksi:
Kiitos Hileinen! Pidän siulle peukkuja!

Huomasin heti, että täällä on miule mieleinen meno! Kaikki vaan tuntu olevan toisilleen jo niin tuttuja ja ns. inside juttuja että koin vaikeeksi päästä mukaan/sisään. Enkä tosiaan jaksa lukea kaikkia sivuja tietääkseni kaikkien tilanteen tarkalleen. Älkää hikeentykö, jos kysyn jotain, joka ilmenisi sivulta 345:grin

Onko täällä kukaan mennyt tutkimuksiin ennen kuin vuosi yritystä on takana ja yksityiselle vai julkiselle (Siis jos ei täytä niitä kriteereitä, jossa 6 kk jälkeen voi mennä)?

Taidanpa minäkin täällä rohkaistua aukaisemaan suuni. Pitkään olen jo eri ketjuja seuraillut taka-alalta. Tänään tuli r-testiin haalea viiva jota en uskalla tulkita mihinkään suuntaan. Mitään "varmaa" aistimusta ei ole ollut, kaiken näköisiä oireita kylläkin. Eli katsellaan mitä tapahtuu. Meillä kans yritystä 07/2015 lähtien, oli tarkoitus tjottailla, mutta aika äkkiä muuttui tosikkoyritykseksi. Onnea kaikille jo plussanneille ja plussatuulia muille!! :greet025

Enni, me päästiin puolen vuoden yrityksen jälkeen kun mulla on endometrioosi, menin ihan julkiselle puole,lle. Mutta muutama tuttuni on päässyt 7kk päästä vaikka eivät täytä kriteerejä!

Ce laitappa kuvaa testistä!

Mymmelisti; Kyllä miekin noi Ilpurin ja sinun fiilikset tunnistan, vaikka näin vähän meillä vasta yritystä takana.
Etenkin, kun odotimme yrityksen aloittamista innoissaan ja sain tietää että "pahin mahdollinen" ihminen saa vauvan. Olin kuukauden aivan sekaisin ja masentunut, vaikka eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö me voitas meidän elämässä tehdä just niin kuin ollaan suunniteltu. Kyllä se silti murskasi kaikki unelmat. Ja näitä fiiliksiä ei olisi tullut, jos kyseinen ihminen olisi ollut kuka tahansa muu. Jälkeenpäin sain vielä tietää, että vauva sai alkunsa ilman minkäänlaista yritystä. Ja senhän arvaattekin jo, että sekös miun mielialaani nosti! Eihän nää asiat kenenkään vikoja ole, toivois vaan että välillä se onni/ilo olis miunkin puolella edes jossakin asiassa.

Tässäpä tämä. Uusi odottaa kaapissa huomisaamua.
Meiltä ei ole kukaan pahemmin udellut asiaa, mutta tiedän nyt että olen itse tivaillut lapsentuloa uusilta pareilta, ei ikinä enää. Vaikkei nyt niin pitkään ollakasn yritetty, niin jokainen yk1 ja heti tärppäsi- kommentti on osunut ja saanut epäilemään. Mulle olis eka, miehelle ei. Miltäs tämä siellä ruutujen takana näyttää?

Liitteet

• tmp_3475-photostudio_14560501966202147389834.jpg
    tmp_3475-photostudio_14560501966202147389834.jpg
    90.3 KB · Katsottu: 216
RiiaBa; Mistä tiiän millon/miten kannattaa lähtee asiaa viemään eteenpäin, vai kannattaako ennen 12 kk rajaa?

Ce; Toivottavasti viiva tummenee, peukut pystyyn!

Takaisin