Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eli jos tosiaan haluat liittyä joukkoon turisemaan, niin kerro koska yritys/tjottailu on alkanut, niin lisään etusivun listaan :)
 
Yritys/tjottailu alettu 07/14 plussa 10/14 kkm todettu 1/15 :) seitsemäs yrityskierto yhteensä, neljäs kkm jlk :)
 
Pikainen esittely itsestäni, eli täällä kirjoittelee yrityksen marraskuussa 2013 aloittanut. Ikää on jo yli kolmekymmentä. Itselleni toista, miehelleni esikoista yritetty tuloksetta. Lapsettomuushoitoja aloiteltiin 11/14, jossa lääkäri totesi, ette ovuloi ollenkaan. Clomit määräsi ja tuli siihen tulokseen että en ovuloi edes clomien kanssa, joten hoidot laitettiin jäihin, kunnes laihdutan neljä kiloa. Nyt paino on vaan lähtenyt nousemaan, ja parissa kierrossa vahvat ovisplussat olen saanut, tosin vauvaa ei vieläkään ole kuulunut.
Käytössä tällähetkellä gelee royal ja foolihapot.

muurahainen kp6/30, yk18
 
Muokattu viimeksi:
Hei! Mä oonkin tällaista ketjua tänne kaipaillut! Jonkin aikaa olin tuolla esikoinen toiveissa- ketjussa, mutta jäin sieltä sitten pois, kun ei tuntunut enää omalta. Enempi olen pulissut keskenmenon kokeneiden ryhmässä.

Meistä sen verran, että alta kolmikymppisiä ollaan, yritys alkoi 7/14 ja plussa sekä varhainen km tuli joulukuussa. Nyt yk 5 km jälkeen lähenee loppuaan, yrityskierto 12 kaiken kaikkiaan. Välillä epätoivo iskee aika rankasti päin kasvoja, vaikka toivoa on, kun kerran on plussa jo testiin tullut..
 
Minäki ajattelin tulla tänne.:happy:

Elikkä täällä yritystä 9/10/2013 alkaen pariki keskenmenoa koettu. Ikää 23 ja miehellä 24. Lapsi olisi molempien ensimmäinen.
 
Hei, täällä myös! Yritystä takana kohta vuosi, takataskussa yksi kkm. Yritys aloitettu kierukan poistosta 07/2014. Aiemmat raskaudet ( 16v ja 13v lapset) saaneet alkunsa helposti, niiden välissä oli yksi kkm. Nyt ikää mittarissa 41v mikä varmaan vaikeuttaa raskautumista. Tyhjennyksen jälkeen 8.kierto menossa, nyt kuitenkin vihdoin viime kierrosta alkaen loppukierto saatu pidemmäksi lugesteronejen avulla ( 200mg+200mg alakautta) ja seuraavaan kiertoon vielä clomit. Tämä kierto mennään vielä pelkkien lugejen voimalla.

Minusta tämmöinen ketju on tosiaan paikallaan, kun tuolla raskaaksi 2015 -ketjussa on niin paljon kirjoituksia ettei niitä ehdi lukea ja toisekseen tämä yrittäminen on toisilla vähän vaikeampaa kuin toisilla, kiva että löytyy kohtalontovereita. Tsempataan yhdessä toisiamme!

Kp 6/ 28
 
Mäkin tänne voisin tulla turisemaan :)

Tjottailua 9/14 alkaen. Yritykseksi muuttunut tän vuoden puolella :wink
Ei yhen yhtä plussaa oo tullu. Toista lasta yritetään, esikoinen tärppäs vissii yk2 eli tosi helposti.

Mulla kierto heitelly tosi paljon nyt. Pisin ollu 65päivää ja viime kierto sit vaan 29pv eli katotaa millon plussaa pukkais!

Kp7/29
 
Mää kans voisin liittyä tänne kun tuntuu että tärppi viipyilee vielä tovin. Täällä on mulla ikää 24 ja miehellä kohta 31. Toinen lapsi olisi haaveissa. Ennen esikkoo tuli keskenmenoja ja esikoisraskaus oli monikkoraskaus mutta toinen ei pysynyt matkassa mukana. Esikoisen plussa tuli 10 kierrolla. Nyt ei oo tärpin tärppiä ja kohta vuosi yritetty. Yritystä 7/14 lähtien ja nyt yk 12.
 
Mäkin tuun tänne :) Toisen lapsen yritys alkanut 01/14, takana kaksi keskenmenoa. Nyt 03/15 alkaen clomit käytössä mutta eipä niistäkään näytä apua olevan. Mulla ongelmana iän lisäksi kelta- ja kilpirauhasen vajaatoiminta sekä aikainen ovis. Epäilynä myös, että vasen tuubi on tukossa.

Pyllystä, että tämmöinen ketju tarvitaan mutta tällä porukalla saadaan varmasti hyvä tukiverkko pystyyn :)
 
Terve vaan kaikille! :) Meitä on jo mukava porukka!

Itsestäni vielä, minä 27v ja mies 29v. Esikoinen toiveissa. Ei tärpin tärppiä kohta vuoteen, nyt yk10 lopuillaan. Pitkät kierrot minulla on, 31-37 päivää. Tammikuussa kävin gynellä ja ultrassa kaikki päällisin puolin ok. Labroihin sain lähetteen mutten menny vielä, halusin nyt kokeilla jos luonto hoitas kuitenki hommansa.. no, ei oo hoitanut :D Kesän jälkeen siis tarkoituksena lapsettomuustutkimuksiin suunnata suoraan yksityiselle.

Hileinen kp 26/31 dpo9 yk10
 
Minäkin tahdon mukaan tähän ketjuun, jospa pysyisin paremmin mukana näissä jutuissa kuin tuolla Raskaaksi 2015 ketjussa. Siellä niin paljon turisijoita...

Yritys alkanut 12/2013, 05/2015 keskenmeno. Minulla on ennestään pian 16 vuotias tyttö. En ole tainnut ennen mainitakaan mutta ennen tyttöä tuulimunaraskaus joka havaittiin vk12 ja tehtiin kaavinta, tämä siis vuonna 1998. Nyt nykyisen miehen kanssa yritetään ensimmäistä yhteistä, ikää minulla kohta 37. Hoidoissa ollaan ja letroja syödään nyt. Perussairauksina kilpirauhasen vajaatoiminta ja astma.
 
Minä liityn myös!

Tjottailu/yritys aloitettu 7/2014 ja nyt yk 12 menossa. Itse olen 28 ja mies kohta 30. Ei ole yhtään tärppiä tänä aikana ollut, vaikka joka kierrossa se olisi ollut mahdollista :/ Vaivana on ollut loppukierron tiputtelu sekä lyhyt luteaalivaihe. Sain viimeinkin terot tähän ja tuleviin kiertoihin. Lekurin mukaan ovis onneksi ainakin tapahtuu :)

Lisänä käytössä foolihappo sekä vehnänalkioöljy, joka on mulla pidentänyt lutista 4-5 päivää :) Foolihapon annostusta nostin tässä kierrossa 400 mikrog. --> 800 mikrog.

Toivon pikaista plussausta meille kaikille! :)

Larissa kp 8/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Tätä omaa ryhmää mäkin siis pohdin jo pitkään, kun ei jaksanut enää tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä vähän väliä olla esittelemässä itseään. Todella ikävää on että joutuu tälläisen ryhmän perustamaan, mutta minkäs teet kun ei se plussa sitten millään tule :sad001
 
Minä liittyisin myös! :D
Ikää 29v mies 36. Yritystä 12/13. Taustalla 2 km (5/14 & 12/14). Yksityisellä kävin ultrassa ja labroissa, ne ok. Nyt odotetaan kunnallisella puolella lähetettä miehelle simppatutkimuksiin :p
Tähän kiertoon aloitettu perus vitskujen lisäksi vehnis ja gelee, optimistisena ovista odotellen.. :wink
 
Murkku, hyvä että perustit tämän ketjun :) Itsekään en meinaa oikein pysyä välillä kärryillä jutuissa tuolla Raskaaksi 2015-ketjussa, kun tahti on kova ja porukka vaihtuu. Ja jotenkin sitä jättäytyy taka-alalle, kun ei sitä plussaa vain ikinä pääse itse testaamaan :sad001
 
Kiitos Murkku, että perustit tän ryhmän. Mäkin voisin tulla rupattelemaan tänne puolelle. :happy:

Lyhyesti meistä, minä 28 mies 35. Toista yritetään, 02/14 annettu lupa tulla. Cerazette-pillerien jälkeen ei oma kierto käynnistynyt ja primot otettiin avuks. Maaliskuussa oli käynti naistenpolilla ja verikokeissa sekä ultrassa kaikki ok. Seuraavaks vuorossa miehen simppatutkimus ja ehkä syksymmällä sitte lääkärin ehdottama ovulaatioinduktio. Tietty toivottavaa olis, et tärppi kävis ennen syksyä. :shy:

Jospa tässä ketjussa meno olisi vähän verkkaisempaa, kun tuolla Raskaaksi 2015 ketjussa ei oikein meinaa perässä pysyä.. :eek:
 
Pientä taustaa eli mulla olis lääkärille aika
10.6 (kohdun ultraus jne) tosiaan niistä km.. Pidin taukoa mutta heti kun ovis oli lähellä niin en vaa osannu odotella että lähtee tai en halunnut että menee hukkaa.. Tyhmä minä olisi vaan pitänyt odottaa ja katsoaonko kaikki ok siellä kohdussa :banghead:
En kyllä usko siihen raskautumiseen joten ei se varmas edes haittaa
 
Hienoa muurahainen että ryhmän teit, tälle näyttää olevan tilausta. vaikka tietty sitä toivoisi, ettei kenelläkään yritys venyisi :/ mutta vertaistuki paras tuki :)

Larissa mulla on ollut vaivana myös tuo loppukierron tiputtelu, ekassa kierrossa tuhrua tuli jopa seitsemän päivää ennen menkkoja! Mutta se on mennyt koko ajan parempaan suuntaan, viime kierroissa on enää tullut päivän tai pari tuhruttelua. Gynellä oon käynyt pariinkin otteeseen asian tiimoilta, mutta kauheen nihkeitä ne on ollut asialle mitään tekemään. Toisaalta jos se nyt pysyisi tuossa nykyisessä vain parissakin päivässä niin ei taida olla hätää, kierto kuites on 27-29 päivää yleensä eli veikkaan luteaalivaiheen olevan tarpeeksi pitkä.

Tuhrun takia on tehty alustavia tutkimuksiakin, ultrat ja verikokeet ollu ok, kilpparit ja muut. sinällään helpotus että kaiken pitäis olla kunnossa, mutta sitä enemmän mietityttää miksei silti onnistu. vaikka tiedän kyllä ettei tää tilastollisesti ole mikään pitkä aika yrittää, mutta henkisesti kylläkin.
 
Takaisin
Top